vrijdag 11 maart 2016

Love Pink Friday


Ja dat wisten jullie wel hè girls dat ik van roze houdt. Ik heb met grote regelmaat mijn roze hoodievest aan of een roze legging op mijn Tante Betsy jurkjes. 
Vandaag deed ik voor het eerst de jurk aan die ik onlangs van Tante Betsy kreeg, het is eentje uit een oude collectie, mooi hoe de lichtroze bloemetjes met een donkerder lila is gecombineerd. 
Eigenlijk is deze jurk niet goed voor mijn figuur, ik heb een wijdere hals nodig met zo'n enorme voorgevel, maar hij is zo leukkk. Och wie weet vermaak ik hem ooit wel eens. 


Ik heb de jurk gecombineerd met een top van Atmosphere (Primark zie ik net, zal ik die wel gekocht hebben toen ik met dochterlief ben gaan shoppen in Eindhoven ;)) en een Apollo panty van sponsor Sokken-online.nl, oh de naam van de kleur weet ik niet meer, het was geen fuchsia...en mijn lila laarzen. Vandaag droeg ik hem ook samen met mijn Hoodie Black Fit van Tante Betsy net zoals op de foto toen ik ze net binnen had gekregen http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.com/2016/02/jumping-from-happiness-wednesday.html?m=0


Weet je wie hem ook nog leuk vinden, je hebt de beide dames al in de collage gezien of herkend. 
Brigitte heeft deze jurk van een jurkjeszusje kunnen overnemen en ze ziet er geweldig uit in de jurk!


En Hilde is ook een van de gelukkigen geweest die deze jurk heeft kunnen scoren. Roze staat haar ook fantastisch...och ja wat staat Hilde nu niet ;) hihihi. 


Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Wat een leuk printje is dat, had dat nog niet gezien.
    Ik vind dat ie je wel goed staat hoor, leuke combi + ketting.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is een lieverdje hè, je komt hem zelden tot nooit tegen. Dus ik sprong ook een eindje de lucht in toen ik hem kreeg ;) hihihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. geweldige jurk, leuke print en je kunt het goed hebben hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Eveline en wat leuk om van je te horen. Knuff!

      Verwijderen
  3. Ik heb hem ook! Het is mijn favoriet!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow dat is ook boffen dan hè, want volgens mij zijn daar niet veel van. Kan me voorstellen dat het je favoriet is :). Leuk van je te horen. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wauw... Dit is echt een prachtprint...
    Snap wat je bedoelt. Ik heb ook een grotere hals nodig om niet alle aandacht naar mijn voorgevel te trekken :-)))
    Maar met de hoodie erover is de afleiding vast ook gecreëerd? :-D
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jip you get what I mean, een wijdere hals leidt meer af en maakt het niet zo'n grote compacte massa whahaha. Hihi ja de hoodie brengt het geheel weer in balans. En ja is een pracht print, ben hem nog nooit op MP tegen gekomen en hij was er ook al niet meer toen ik Tante Betsy leerde kennen. Dus voel me wel een enorme bofbips met deze jurk, kreeg er vandaag ook complimentjes over (uhm gisteren dus, ik ben nog niet helemaal wakker...en hoop ook zo weer te kunnen gaan slapen ;)). Knuff!

      Verwijderen
  5. Hee wie zie ik daar - me - myself & I-- en leuk om te zien die jurk bij anderen xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar sta je zomaar weer in groter formaat op mijn blog ;). Heb een stukje van je foto afgesneden hihi, meer ivm je privacy...niet dat er zoveel op te zien was hoor whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  6. Ik ken je probleem maar zo op de foto valt het mee. Ik vind het een mooie jurk.

    Lieve Groet, Dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het is nu eenmaal iets waar je toch niet zomaar omheen kunt...om die voorgevel :p hihihi. En het is inderdaad een pracht jurk. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Ik ben dol op roze en vind het ook leuk om meerdere roze kleuren lekker te combineren. Hoe meer kleur hoe beter :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk nog al een nieuwe naam :). Oh als je van roze houdt, hou je ook vast van mijn leuke winactie...nou ja als je wat met kettingen hebt ;).
      Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.