vrijdag 25 maart 2016

De Kunstboer Etui Give Away Friday


Hey girls weten jullie nog dat ik mijn nieuwe De Kunstboer tas 'Parrots' aan jullie showde?
De Kunstboer http://www.dekunstboer.nl/ is een van mijn nieuwste sponsors, naast die geweldig leuke tas waar ik heel blij mee ben en dagelijks gebruik, kreeg ik nog een paar kadootjes. 


Ik kreeg ook de 'Big Etui Powergym', hij is 24 cm x 17 cm, en deze wil ik graag weggeven. 
Dus niet een van de onderstaande etui's of portemonnee's ;). 
Ja naast van die leuke vrolijke tassen, verkopen ze dus ook leuke etui's, toilettassen en portemonnees http://www.dekunstboer.nl/accessoires. En nog veel meer leuks, kussens, kaarten en posters...


Het lijkt me leuk om er een van jullie blij mee te maken, wie weet heb jij een tas waar deze Big Etui PowerGym perfect bij past of heb je een zoon of dochter die je hier heel blij mee maakt. 
1. Laat hieronder in je reactie weten wat je ermee zou doen als je wint. 
2. Laat even weten hoe je me volgt, via mijn Facebook pagina, mijn Instagram account (wat is je Instagramnaam), via Blogger of Bloglovin? Actieve volgsters die regelmatig een reactie achterlaten hoeven dit niet te vermelden ;), jullie krijgen zoals altijd een extra kans. 
3. Wil je mee doen, laat dan meteen een reactie achter, wacht niet tot 1 april...ja de actie loopt tot 1 april :). 
4. Alleen voor Nederlandse volgers


Ik en de mannen van De Kunstboer zouden het leuk vinden als jullie De Kunstboer gaan volgen op Instagram https://instagram.com/de_kunstboer/ en liken op Facebook https://nl-nl.facebook.com/kunstboer, als jullie dat nog niet deden. Als je nu echt geen Instagram of Facebook hebt mag je toch mee doen hoor ;). 



De actie delen op je Instagram account of Facebook profiel (vanaf mijn Facebook pagina), levert geen extra kansen op, maar als De Kunstboer mannen zien dat de actie enthousiast gedeeld wordt, zou het zomaar nog eens een leuke winactie op kunnen leveren en dat is toch ook heel leuk, wie weet mag ik dan een keer een tas weggeven :).  

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. oooooh tof! Je weet het ik ben dol op egeltjes we helpen ze zelfs de winter door op d tuinderij dus jaaaaaaa me like en zoef ben nu naar insta naar meneer kunstboer ook om te liken
    Fijne pasen ook van Oscar
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk dat je mee doet, altijd leuk zo'n enthousiaste reacties! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Gaaf! Mijn jongste meisje van 5 zou helemaal gelukkig worden van de bambi of unicorn uitvoering. En ik zou er helemaal gelukkig van worden omdat ik dan misschien alle rondslingerende speldjes en strikjes van dochterlief in 1 keer kan opbergen. 😇

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Marieke ik geef de PowerGym Etui weg, die heb ik gekregen bij mijn tas en wil ik iemand anders blij mee maken ;). Hoor het graag of je dan toch mee doet. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. *Proest* :-)))
    Die is hilarisch! Absoluut niet mijn ding, maar geweldig vrolijk!
    Heerlijke Paasdagen!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja hij is wel heel vrolijk, maar ik kan er zelf niks mee. En het is ook leuk om weer een winactie te doen en een van jullie blij te maken ;). Jij ook fijne paasdagen gewenst en bedankt voor je leuke post. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Hilde Janbroers25 maart 2016 om 20:27

    Ik doe graag mee voor mijn oudste! Die gaat bijna naar de middelbare, en hiermee maak je natuurlijk de blits! Geweldige actie Susan en de kunstboer. Ik volg je volgens mij via alle kanalen...hihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Hilde dat je mee doet voor je zoon, daar gaat hij heel veel in kwijt kunnen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Ook ik doe graag mee en dan deze keer voor mijn zoon van 6 die roept namelijk geregeld dat hij er ook wel zo vrolijk bij zou willen lopen. Net als Hilde volg ik je volgens mij via elk mogelijk kanaal gezellig. Superleuke actie weer xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Melanie, ja dit is echt een leuke etui voor een stoere jongen of een stoer meisje en hij is ook nog eens lekker groot, altijd handig. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Jaaaa! Super gaaf! Ik doe mee! Dat wordt wel vechten met marit denken ik. Zij zou het gebruiken voor stiften etcetera maar ik vind hem erg leuk voor mijn haakspulletjes die nu rond zwerven in de bak met wol. Stalken doe ik je overal. Facebook. Instagram. Bloglovin. Ik ben heel benieuwd. XxxxX Peet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Peet leuk dat je mee doet en het is een lekker grote etui dus er kan best veel in. Leuk dat je ook de Kunstboer bent gaan liken. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat lief van jou dat je m weg wilt geven. Ik doe niet mee, maar wilde wel zeggen dat ik het een top aktie vind van Kunstboer en van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook top van De Kunstboer dat ik naast de tas nog lieve kadootjes kreeg. Daarom wil ik deze graag verder geven en iemand van mijn volgers blij mee maken. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Liefff! Ja ik schreef al net het is een win win situatie, ik blij, een van jullie blij en De Kunstboer blij met extra reclame ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Ik doe mee voor mijn jongste zoontje van 4, hij moet steeds met zijn grote broer mee op sleeptouw naar de zwemles en doet dat zonder te mopperen. Dit is een stoere etui voor hem om zijn stiften in te doen zodat hij er nog meer mee kan nemen (huidige etui is een beetje klein). Volgens mij volg ik je ook via alle kanalen (hier, Facebook en instagram)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke, schattige en stoere etui! ;) Ben zo dol op egeltjes! :) Ze zijn zo schattig! Jammer dat het zo stekelig pijn doet als je zo'n beestje in je handen houd. :/
    Gelukkig is dit egeltje lekker zacht! ;)
    Leuk en lief dat je weer een give-away actie doet!
    Graag doe ik mee, want we kunnen hem hier goed gebruiken voor onze grote collectie stiften en potloden! Nu doen we alles in verschillende etuis en potjes. En de puntenslijpers passsen er dan niet meer bij.
    Ik volg jou via Facebook op je eigen pagina en de jurkenzusjes pagina en natuurlijk deze blogpagina! ;) Ik geniet altijd weer van jouw leuke verhaaltjes, foto's, collages en gezelligheid en deze leuke acties! :)
    Succes met loten! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Susan! Deze etui zou in ons egeltjesgezin zeker een mooi plaatsje krijgen: mijn man heeft als bijnaam "Egel". Gekregen van zijn vrienden, het heeft iets met zijn kapsel en neus te maken. Toen ik in verwachting was van onze meiden hadden we het beide keren dan ook over "het kleine egeltje". De etui zou perfect dienst kunnen doen om haarspeldjes in op te bergen van Liselotte en Rosalie. Of als ie niet direct door de meisjes wordt ingepikt zou ik er mijn nieuwe makeup tas van maken. (heb nu een oud ding, als ik niet win trakteer ik mezelf eens op een nieuwe!

    Liefs, Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.