donderdag 3 december 2015

The more the merrier Necklaces Thursday

Dag 3 van 5 dagen #themorethemerrier challenge. 
Sandra bracht me op het idee om mijn kettingen te showen ;). 
Ik heb namelijk een heleboel zelfgemaakte kettingen. 
9 hele vrolijke die ik dus nu veel draag en 17 stuks edelstenen kettingen die ik op dit moment niet zoveel draag. 


Die 9 vrolijke heb ik ook bijna allemaal opgefleurd met edelstenen kralen, wat power om mijn nek. Ook vaak bijpassende armbandjes gemaakt voor nog meer power voor mijn lijf en geest. 
Ik hou er wel van om ook hierin lekker te knallen, lekker kleurige sieraden bij mijn vrolijke Tante Betsy jurkjes. 


Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Mooi mooi mooi! Jij kan nog wel even vooruit met de challange. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaaaa morgen jouw dag 1 vd challenge maar heb nog wel meer verzamelingen hihi of misschien morgen toch maar een andere doen ;). Jullie gaan het morgen zien hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Leuk ! Nieuwsgierig naar de volgende * themorethemerrier challenge* :-)
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi en ja hij is er, mijjn orakelkaarten sets...oops het dubbele aantal bijna van mijn Tante Betsy jurken.. Ik verzamel ze wel al heel wat jarennn ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Oh leuk. Je hebt een aardige verzameling. Maar nog niet genoeg kettingen om bij iedere jurk een andere te kunnen dragen, hihi. nog ff doorsparen dan maar?!

    groetjes Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nee dat hoeft ook niet. Ik heb wel voor bij iedere jurk een ketting en als dat niet zo is dan maak ik wel een nieuwe...ze zijn allemaal zelf gemaakt ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Hihihi ben er ook erg blij mee. Jarenlang al mijn andere gedragen, maar nu vooral mijn kleurrijke kettingen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.