woensdag 30 december 2015

Tante Betsy Give Away Wednesday

Ja hoor girls het is zover, het is Tante Betsy Give Away Wednesday!
Je kunt weer kans maken op een Tante Betsy Kadobon, deze keer ter waarde van €55.

Hoe doe je mee?
* Laat hieronder een reactie achter dat je mee doet (doe dat graag meteen) en vertel hoe je me volgt (de winactie = alleen voor volgers). 
* Stuur één leuke Tante Betsy foto in van jezelf, je mag ook een collage maken van meerdere Tante Betsy outfits. 
Deze foto(collage) stuur je naar 365happytantebetsydresses@gmail.com doe dit vóór 6 januari 2016, 23.59uur. 
Vertel in je mail iets over de foto(collage).


Extra kansen;
* Deel de '365 days of happy Tante Betsy dresses Give Away' afbeelding hierboven
- op je blog, laat me dit even weten
- op Facebook, graag openbaar delen vanaf mijn Facebook pagina https://www.facebook.com/365daysofhappytantebetsydresses
- op Instagram de afbeelding met hashtag #tantebetsygiveawaywednesday en @365happytantebetsydresses te taggen

* Actieve volgers (die regelmatig een reactie achterlaten) krijgen altijd een extra kans!


Deze winactie is ook voor buitenlandse Tante Betsy liefhebsters!
Heb je nog geen Tante Betsy jurk/rok of vestje, wees dan creatief met Tante Betsy afbeeldingen. 
Heel veel succes girls!

Lots of love from Susan

29 opmerkingen:

  1. Hilde Janbroers-Stolk30 december 2015 om 20:10

    Ooohhh gaaf! Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jippieieie! Daar issie dan, gaaaaaf!
    Natuurlijk doe ik mee, dúh!!
    Ik ga op FB delen!
    Dankjewel Susan!
    Nu nog foto's.... :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jiehoeeee spannend! !!! Ik doe mee! Op fb en instagram al gedeeld. Foto's volgen nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk ! We kunnen weer aan de slag!
    Lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja en ik volg je via fb en blog , en heb deze leuke actie gedeeld op FB en mijn blog :-)
      zo is het goed toch? en de foto volgt natuurlijk nog !

      Verwijderen
  5. Daar ben ik dan ! Ik doe mee! Ik ken jou sinds de Facebook groep " kleurig & fleurig " waar volgens mij nu 75% door jou Tante Betsy heeft leren kennen! Je bent het beste digitale reclame blok voor Tante Betsy!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja leuk! Ik doe graag mee. Morgen komt de postbode met een doos vol TB jurkjes... Daar moet vast een mooie collage van te maken zijn! Mocht ik winnen, dan staat een rood tante Betsy jurkje heel hoog op m'n lijstje... Tot nu toe steeds groen of blauw en zou rood ook heel gaaf vinden. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk doe ik mee. Ik ga snel nadenken over de foto / foto's.

    Trouwens nog bedankt voor de engeltjes post. Heel erg lief. De engeltjes zijn door zoonlief in de kerstboom gehangen. Lief hè?

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik doe mee ik doe mee ik doe mee ik doe mee. Foto collage zal slechts beperkt blijven, tot nu toe 1 jurk van onze bets maar met de bon zal er snel 1 volgen ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Me too! Here I'm! Love Tante Betsy dresses! A big huge from Basque Countre?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof! Ik volg jou via de facebook groep ' vrolijke en fleurige jurkjes'. Dankzij jou heb ik 2 prachtige roze laarzen via mp die super staan onder mijn Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Daar zijn weer! Tuurlijk doe ik mee! Ik wil wel een leuk super kek jurkje achter de kinderwagen straks!
    Volgen/stalken doe ik via je blog, instagram en facebook. Hahahaha en messenger maar dat telt zeker niet ;-)
    Foto collage komt nog Hihi.

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Susan,
    Leuk dat we elkaar hebben ontmoet op de vrolijke jurken Facebookpagina en via deze pagina hier terecht gekomen. Super leuke blog!
    Ja ik wil ook meedoen! Leuk! Ik ken al een tijdje het merk Tante Betsy en heb daarvan nu een aardige verzameling! Gisteren het leuke vogeltjesjurkje ontvangen (van Anke). En die is ook zoooo leuk! :)
    Ik ga de komende dagen hard aan de slag voor een leuke collage! Zo te zien is er een grote concurrentie, dus ga hard en goed m'n best doen! ;)
    CU!
    groetjes,
    Nicolette :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Uiteraard doe ik graag weer mee! Een tante Betsy jurk is elke keer weer een feestje om te dragen. Ik word helemaal blij van alle vrolijke kleurtjes en mensen vragen me dan ook geregeld waar het leuke jurkje toch weer vandaan komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Susan, ik volg je op fb, instagram en je blogs natuurlijk. Dat doe ik ook met veel plezier! Het is leuk om te zien welke jurkjes je allemaal hebt en hoe je ze combineert. Ik word er in elk geval kei vrolijk van. En het betsy virus is ook met alle hevigheid bij mij aangeslagen en wil meer jurkjes dan jij sparen. Hahaha thanks voor je berichtjes maar ook voor je advies en luisterend oor. Dikke knuffels uit uden x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. O en pinterest niet te vergeten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jawel ik kan nu ook mee doen, sinds vanmiddag eigenaar van een super Tante Betsy. Hekemaal Happy!! Ik volg je via je TB FB én de jurken zusjes FB en ga nu ook lekker hier meelezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hi Susan, mijn tante Betsy's zijn er nog niet, ik hoop dat ze zaterdag arriveren. Jaja, eindelijk aan de tante Betsy, leuk! Niet dat ik slecht in de jurkjes zat... Vandaag zijn er hier 2 Froy & Dind binnengekomen en een van IS.IS. :) Tof van je dat je actieve volgers de meeste kans maken, doe je goed! Fijne jaarwisseling, geniet ervan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe graag weer mee! Ik volg je hier en via facebook actief. Ik zal de actie delen op facebook. Nu nog op de foto. Oh help!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doe mee! Ik ken je via vrolijk en fleurig en volg vanaf nu je blog. Ik zal zsm een foto insturen. Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe weer graag mee! Ik volg je op instagram, Facebook en heb je leren kennen via de leuke jurkjes zusjes pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaa!!! Ik doe heel graag mee. Ik volg je op FB en Instragram :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Toch wel heel hard de moeite waar om mee te doen, m'n nieuwe verslaving moet ik toch ergens mee financieren ;) En dat alles met dank aan onze gezellige facebook groep!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oké dan. Alles gedaan. Gedeeld op Instagram en facebook. Foto gemaild. Volger op blog facebook en instagram.
    Nu met de voetjes omhoog en duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heb ik toch bijna vergeten om hier ook een reactie achter te laten. Gelukkig Susan dat je het zag... Natuurlijk doe ik mee. Ik volg je via facebook en hier op de blog. Op instagram volgens mij ook maar daar doe ik zelf niet zo heel erg veel mee. Dus ik van z'n beetje onder de groot verbruiker van Tante Betsy.. hahahahaha...

    Liev groet, dinah

    en nu maar duimen je weet maar nooit of het een 2de keer ook lukt om te winnen....

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Inzending van Gilles Du Moulin D'or die het maar niet lukt om een berichtje achter te laten en de hoop wilde opgeven na tig keer haar berichtje posten;
    Dankzij de leuke FB-groep 'leuke en fleurige jurkjes' heb je me besmet met het Tante Betsy-virus. ..
    Mijn eerste exemplaar is onderweg om de maat te polsen en kijk al volop uit naar de nieuwe collectie 😍
    Fijn dat ook jullie zuiderburen mogen meedoen want hier wonen ook mensen met goede smaak 😂
    iedereen veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik doe graag mee, ben gek op tante Betsy!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.