woensdag 2 december 2015

The more the merrier Boots Wednesday

Hey girls daar ben ik weer met nog een verslaving van me, eentje die ik al veel langer heb dan mijn Tante Betsy jurkjes verslaving ;). 
Vandaag het grootste gedeelte van mijn laarzenverzameling, er ontbreken nog twee paar regenlaarzen en nog zo'n 5 paar laarzen die ik zelden nog aan heb. 
Dit is dag 2 van 5 van #themorethemerrier challenge :).


Ja ik ben Susan en ik ben verslaafd!
Had ik nooit gedacht dat ik dat zou zeggen (schreef het al eens eerder op mijn creatief blog hoor, dat ik verslaafd ben aan Tante Betsy jurkjes ;)). 
Maar altijd gedacht dat ik niet verslavingsgevoelig was, maar blijkbaar ben ik dat wel. 
Niet dat iemand er last van heeft hoor en met mijn portemonnee gaat het ook redelijk goed. 
Ik koop mijn laarzen veelal op Marktplaats, sommige heb ik ook nieuw gekocht hoor ;). 


Ik ben gek op laarzen, vooral stoere cowboy laarzen dat heb ik eigenlijk al van kinds af aan. 
Schoenen heb ik eigenlijk niet zo veel, geef mij maar een leuke en stoere laars. 
En een leuke kleurrijke legging of panty (deze is van Apollo gekocht bij Sokken-online.nl) voor erop bij een fleurig Tante Betsy jurkje aan en Susan is ready to conquer the world!


Lots of love from Susan

14 opmerkingen:

  1. Tja.... Daar kan ik niet tegenop :-)))
    Als Manlief weer eens vraagt 'of ik nog niet genoeg laarzen heb', zal ik hem deze foto's laten zien hihihi!
    En netjes hoor, die laarzenspanners! Weet je wat ik wel zou willen hebben; comfortabele, gevoerde, über blije regen-/honden-uitlaat-laarzen!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi dat mag gerust van mij, gebruik mij maar als voorbeeld whahaha.
      Tsja van jurkjes en van laarzen kun je nooit genoeg hebben ;).
      En ja mijn laarzen zijn me heilig, ik ben heel zuinig op ze en of een stuk karton erin zodat ze rechtop blijven staan of laarzenspanners...
      Oh zo'n laarzen zouden er toch moeten bestaan...ik heb wel stoere regenlaarzen gezien in de vorm van een cowboy laars maar die zijn dan niet echt wat om je hond mee uit te laten hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Jaaa Sandra die zoek ik ook heb alleen maar saaie bruine wel lekker warm en echte outdoors...
    Ik zal mijn laarzen ook eens uitstallen ook gevalletje verslaving vrees ik hahaha
    X Es
    ps het kleine Betsy-jurkje komt nog hoor dor alle ellende rond Ozzie sta ik qua afspraken in de vertraagstand

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag een paar prachtige zwart/gele hommellaarsjes maar die gaan maar tot maat 35 ;)

      Verwijderen
    2. past dus net om mijn hoefjes Priepraat

      Verwijderen
    3. Oh lieverd van dat jurkje dat weet ik toch. Ik weet er zelf alles van, ik ben jou en anderen ook kaarten aan het sturen en komt bij mij gewoonweg niks uit mijn handen...gisteravond voor het naar bed gaan eindelijk mijn surprise gemaakt voor vandaag terwijl ik een vrije dag had.
      Oh leuk ben heel benieuwd naar jouw laarzen verzameling! Ik zal mijn favoriete laarzen ook nooit op lopen (daarom heb ik achterin de kast ook nog 5 paar staan die ik eigenlijk nooit meer aandoe...die wachten totdat het weer mode wordt ;)). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Lekker hoor laarzen. Aangestoken door mijn broer ben ik inmiddels de blije eigenaar van 3 paar Sendra maar zodra mijn rokkentijdperk (weer) aanbreekt zal de collectie wel gaan groeien :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow ben ik wel heel benieuwd naar die Sendra's. Die zijn heerlijk stoer love them! Had een paar mooie rode gezien met ster op...oh zo'n musthave laars :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Dat is een hele verzameling! Ik vind het zo knap dat je zo veel leuke spullen via Marktplaats hebt kunnen verzamelen. Ik heb heel vaak pech.

    Misschien een ideetje voor een blog? Hoe mooie spullen te scoren op Marktplaats? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is een kwestie van mailen Esther ;). That's all I'm gone say hihi.
      Ik ben ook erg blij met mijn verzamelingen :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Jammer :). Ik bedoelde met pech trouwens dat de kwaliteit zo vaak tegenvalt. Dus als je daar tips voor hebt :).

      Verwijderen
    3. Oh ik snap hem de jurkjes uit oude collecties zijn snel pillerig dus ook al heb je een nieuwe uit een oude collectie dan nog is die na drie keer wassen pillerig... Dat is nu eenmaal zo daar verander je njks aan. De nieuwe collectie sinds de zomer 2015 heeft dat dus niet! Dat is het verschil. Succes! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Ik hou ook van laarzen. Ben nog steeds op zoek naar betaalbare blauwe cowboylaarzen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een paar blauwe laarzen voor €5 kunnen scoren :) en ze passen yeahhh. Maar een paar echte mooie blauwe leren cowboy laarzen zijn hier ook nog steeds welkom :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.