zondag 13 december 2015

Lazy Sunday

Hey girls vandaag hebben we weer eens Lazy Sunday en nu valt me in dat ik natuurlijk nog een blogpost 'moet' maken. Mmm waar gaan we/ik het over hebben?
Ik ga in ieder geval jullie advies ter harte nemen en de jurk op marktplaats verkopen via een speciaal account daarvoor. En zo kan ik dan weer een winactie doen zodat een van jullie weer een Tante Betsy kadobon kan winnen. 


Maarreh daar komt natuurlijk weer een leuke voorwaarde bij, net zoals vorige keer. Ook al hebben enkele van jullie wel erg uit jullie comfortzone moeten stappen, stiekem vonden toch heel wat dames mijn voorwaarde wel leuk. Dus ja girls maak jullie alvast klaar voor een nieuwe foto sessie!


Ik ga eens kijken of er nog foto's/collages zijn die ik nog niet heb gedeeld. 
Hierboven Esther (Pippa's Hus) in haar tweede Tante Betsy jurk. Aangestoken door mijn enthousiasme, door mijn Tante Betsy virus ;). Ze volgt me al langer op mijn creatief blog, ja daar is het virus begonnen. 

Maaike was/is een wanna bee Tante Betsy fan, een zusje van de Facebook jurkjes groep...ja nog iemand die aangestoken is (ik weet even niet of ze inmiddels al een jurk heeft gescoord). Zo zie je dat ook al heb je zelf geen Tante Betsy jurk/rok dat je er toch creatief mee aan de slag kan. 

Hierbeneden de collage van Wendy (sneeuwwitje_haakt op Instagram), die inmiddels 3 Tante Betsy jurken heeft. En wat blijkt ook aangestoken door mijn enthousiasme maar dan via Instagram, oops het virus verspreid zich razendsnel :D. En helemaal happy met haar Tante Betsy jurken!


Als het goed is, heb ik ze nu allemaal gedeeld. Correct me if I'm wrong, als ik jouw foto ben vergeten.  
De eerste collage maakte ik voor mijn 365 dagen creatief blog, met allemaal blogdames die mee deden met de winactie. http://365dagencreatief.blogspot.nl/2015/12/wow-de-geefmaand-november-is-alweer.html

Lots of love from Susan

15 opmerkingen:

  1. Ga je een eigen jurk op marktpkaats plaatsen ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa Brigitte ik blogde er al twee dagen geleden over ;). Heb je die zeker gemist hihi. Ik ga een bomenjurk op marktplaats zetten en van de opbrengst kan ik weer een kadobon bij Tante Betsy kopen, die jullie dan weer kunnen winnen. Marktplaats is toch het grootste medium om een jurk te verkopen per opbod ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Oei weer een foto. Ik overweegt of daar dan niet een nieuwe jurk bij hoort, hihi. Ook ik ben door jou aangestoken en al vier jurken rijker ;-)

    Groetjes Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa weer een foto :D, maar nu weten jullie het al op tijd dussss. Oh heb pas een foto gezien van jou in een Tante Betsy jurk ;) hihi. Deze keer maak je er vast wel weer wat leuks van! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Jaaaa, leuk!!
    En leuk om Esther te zien in haar Tante Betsy; staat je goed lieve Esther!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè, kun je weer helemaal losgaan! En ja leuk om Esther in haar nieuwste Tante Betsy jurk te zien hè?! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Spannend.... welke jurk ga je veilen of is dat nog niet bekend?
    de dames zien er weer erg mooi uit in hun Tante Betsy.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa het is al bekend welke, ik blogde er eergisteren over in de Mint Forrest Friday blogpost. Omdat ik hier niet zo'n groot bereik heb ga ik het deze keer via Marktplaats doen. Nu zitten hier wel een aantal dames die maat L hebben, maar dan moet je ook maar weer de jurk leuk vinden. En ik wil toch proberen om er zo veel mogelijk voor op te halen zodat ik deze keer een nog mooiere kadobon voor kan kopen die hier weer te winnen is. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Het blijft leuk al die foto's.
    Wel een hele klus om elke dag wat te verzinnen om te posten, petje af hoor !
    Dus we gaan weer op de foto ! :-)
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja soms heb ik even zoiets van waar ga ik het vandaag over hebben?! Maar meestal komt al typend vanzelf een rode lijn in het verhaal...de ene keer nav de kleur jurk die ik draag...gisteren nog steeds in bed (was nog niet okay genoeg om er tussenuit te gaan) en dan moet je wat anders verzinnen ;).
      En jaaaa ik verheug me erop, jullie gaan weer op de foto! :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Zie ik mezelf daar gezellig voorbij komen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè! De jurk staat je in ieder geval prachtig! En ik denk dat je deze ook vast met veel plezier draagt. En wie weet ook wel weer complimentjes krijgt ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Weet je het echt zeker. Wil je niet mijn telefoonnummer hebben om er eerst over te praten? ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ik heb al over 'gepraat' en raad gevraagd in een blogpost twee dagen geleden ;).
      Marktplaats lijkt me het beste medium om zo veel mogelijk geld op te halen voor deze jurk (nieuw met kaartje) en daar dan weer bij Tante Betsy een kadobon van te kunnen kopen voor jullie :). Je bent natuurlijk van harte uitgenodigd om mee te doen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.