zaterdag 26 december 2015

Tante Betsy Sisters Saturday

Hey girls jullie hebben me wel eens vaker horen praten over de besloten Facebook jurkjes groep en steeds vaker mag ik leuke Tante Betsy foto's/OOTD's delen van de jurkjes zusjes zoals we elkaar daar noemen. Jaaa ook daar verspreid het Tante Betsy virus zich welig. In het begin was het alleen King Louie die de klok sloeg, maar Tante Betsy veroverd terrein alsook natuurlijk allerlei andere leuke vrolijke jurkjes merken ;). 
Nu wil het geval dat er weer plek is gekomen voor nieuwe zusjes, ik ga niet meteen een link plakken maar wil even peilen of er interesse voor is...


Jullie hebben me al eens gevraagd of er een Tante Betsy meeting gaat komen, maar girls ik zou zelf niet weten hoe dat te organiseren. 
Dat is namelijk niet een van mijn kwaliteiten en daarbij woon ik in het uiterste zuiden en niet centraal in Nederland. 
Ik heb er wel eens over gedacht dat Pantalone in Eindhoven een optie zou kunnen zijn, maar of dat nu werkelijk dé plek is om een meeting te organiseren?? En ik zou ook niet weten hoe dat te organiseren...zoals gezegd dat is niet mijn ding. 


Maar nu staat er op 27 februari een leuke happening op stapel voor de jurkjes dames in een zaal in het centrum van Utrecht en ik heb al gepolst of er ook andere Tante Betsy dames zouden mogen komen. Lijkt het jullie wat?
Ik ben zekers van de partij, het wordt dus geen Tante Betsy meeting, maar een vrolijke jurkjes meeting. 
De organisatie is in handen van een drietal dames van de vrolijke jurkjes Facebook groep, waaronder Brigitte die hier steeds vaker een berichtje achter laat. 
Mij lijkt het leuk om een aantal van jullie daar ook te gaan treffen, er hebben zich al een dertigtal dames zich opgegeven. 
Ik hoor graag jullie gedachten erover...

Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Sorry girls even geen namen van de jurkjes zusjes, ik zit als een gek te typen en we zijn bijna bij de grens van Duitsland. Maar wilde deze blogpost, Instagram post en Facebook post op tijd delen. Nog een fijne tweede kerstdag! Dikke knuffels vanuit Duitsland we zijn net de grens over. Knuff!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook al zo'n leuk jurkje weer!!! Is dat er een uit een oudere collectie? Ken deze niet. Knuff jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :). Mijn jurkje is van deze collectie, Bibi Red ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Veel plezier in Duitsland en nog een fijne avond.
    Toffe laarzen ;-)
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Zijn weer net terug in het land, weer heerlijk gegeten en een gezellige avond gehad. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Dames wees welkom op onze meet en Greet op 27 februari --het is voor leuke vrouwen die van fleurige jurken en rokken houden . Ruilen van jurkjes mag - er zijn ook vrouwen die eigen sieraden verkopen & we zijn in gesprek met een aantal kledingmerken .... Dus sluit aan bij Susan - leuk om
    Jullie daar te mogen ontmoeten !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat lief van je Brigitte. Ik verheug me er al op en hoop zekers er een aantal Tante Betsy blogdames te mogen ontmoeten. Gaat vast een feestje worden samen met de jurkjes zusjes. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Dat klinkt wel heel erg leuk daar ga ik zeker over nadenken! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaja leukkk zou het zekers leuk vinden om je te gaan zien en ontmoeten. Was me al aan het bedenken of je ook op Facebook zit dan kan ik je een uitnodiging versturen maar volgens mij niet hè... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Hey Susan, zo'n meeting is niet zo mijn ding, dus ik laat hem aan mij voorbij gaan.
    Maar aan het enthousiasme van Brigitte te horen, wordt dat zeker super gezellig.
    Dus voor de dames die wel gaan, nu alvast; veel plezier!!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is lieff lieverd ja sommigen houden niet zo van grote meetingen. Wie weet kunnen wij ons ooit bij Pantalone treffen of zo als het je leuk lijkt. Niet dat ik zo vaak naar Eindhoven ga, maar een uurtje in de trein is voor mij nog wel te doen. Voor Utrecht ben ik manlief aan het charteren en kan hij het combineren met familie bezoek hoop ik. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Je moet ook doen wat bij je past Sandra ! Het word niet giga groot hoor - geen Jaarbeurs of Ziggo Dome :) tot nu toe verwacht ik 40 kleurrijke dames. Fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.