woensdag 9 december 2015

Maastricht Shopping Wednesday

Hey girls vandaag samen met dochterlief naar Maastricht geweest. Echt zo'n quality time dagje, samen met de trein lekker relaxed naar Maastricht reizen, tijd om samen wat te praten. 
Vandaag heb ik gekozen voor Ollie Green met knalroze legging/top en knalroze cowboy laarsjes eronder en eroverheen mijn zwart witte winterjas. 



In het centrum eens gaan kijken voor shops met Sendra laarzen, tsja cowboylaarzen vinden is nog een uitdaging in stenen winkels, Shoeline heeft ze en Monfrance. 
En die laarzen die je daar dan vind zijn pretty boring, ik weet dat Sendra toch ook prachtige kleurige laarzen heeft. Maar de schoenenwinkels durven dat niet aan omdat de meeste dames op safe gaan. 
Nou zeg nu diegenen die cowboylaarzen dragen durven anders dan anderen te zijn en durven heus wel voor kleur te gaan, wie weet zouden ze dan er ook wel meer van verkopen ;). 


Boeties.nl (waar ik eergisteren die winactie van deelde) verkopen by the way wel allerlei cowboy laarzen en ook kleurrijke! Knalblauwe, knalrode...en ook gewoon bruine en zwarte...
Nee boeties.nl is niet mijn nieuwe sponsor hoor, maar zou ik wel heel gaaf vinden, ik doe met alle liefde een review :). 


Maar okay geen laarzen gescoord...ook geen kleding hoor...want heb je al eens rondgekeken in al die kledingzaken?! Geen leuke kleurtjes te vinden...
Mmm ik had graag een leuke hippe schoudertas gehad, ook die zijn niet te vinden en een Desigual tas nèè dat is het niet...
Ik loop nu met een blauwe tas rond, maar wat meer kleur zodat hij bij meerdere outfits zou staan was niet verkeerd. 


Ik heb wel een kleine rode portemonnee op de kerstmarkt gescoord :). Eentje die in mijn hip pockets van Urban Hippies past. Daar ben ik wel weer heel blij mee en meteen een deal gemaakt want dochterlief had er ook eentje nodig, dus korting bedongen :). En ook nog wat kadootjes op de kerstmarkt gescoord ;). 


Zo girls ik ga er weer vandoor, over een half jaartje gaan we weer samen shoppen in Maastricht, dan hebben we weer een afspraak bij de tandarts ;). Oh ja er zou wel een winkel in Maastricht zijn die Tante Betsy jurkjes verkopen maar die zitten in een buitenwijk. Check de verkooppunten op Tante Betsy haar webshop http://www.tantebetsy.com/nl/verkooppunten 

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Toevallig! Ik ben vanmiddag ook in Maastricht geweest. Ik heb je niet gezien :). Wel een mooie stad om te shoppen, maar id helaas zonder Tante Betsy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey die Esther wat toevallig! Ja het is een prachtige stad om te shoppen. Hihi lekker chauvinistisch ik ben namelijk een geboren Mestreechse en heb er jarenlang gewoond. Sinds zo'n 10 jaar nu woonachtig in Heerlen.
      Er is dus wel een zaak die Tante Betsy verkoopt maar niet in de buurt van het centrum, maar wel in de wijk waar mijn moeder woont dus wil er zeker eens gaan neuzen als ik weer daar ben. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Klinkt als een leuke dag! Jammer dat je geen laarzen kon scoren. Ik had laatst lichtblauwe cowboylaarzen op MP gekocht. En voor leuke tassen kan ik altijd goed slagen in de kringloopwinkels. Daar kom je van alles tegen...ik heb een knalrode laktas echt voor een prikie gekocht daar! In ieder geval heb je een leuk uitje gehad, daar gaat het tenslotte om. Gr. Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja Marianne ik ben ook een fervente kringloper en marktplaatser, vergeet de rommelmarktjes niet ;) hihi en kijk natuurlijk altijd uit naar leuke vrolijke tassen, maar ook daar is de spoeling vaak erg dun.
      En ja hoor samen even een dagje/middagje weg met dochterlief is altijd fun en fijn! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Het is ook z'n gezellige stad om te winkelen.. Is alweer 3 jaar geleden dat ik daar was....

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja een heerlijke stad :D. Maar een heel stuk uit de buurt voor jou hè?! Ik woon er een half uurtje vanaf en kom er ook niet vaak. Eigenlijk was het de bedoeling dat we nog met mijn vader zouden gaan lunchen maar dat is er niet van gekomen. Heb ik dan natuurlijk wel lekker samen met dochterlief gedaan ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Dat was een gezellig dagje uit met je dochter! Ach en ik zag laatst dat je laarzen genoeg hebt! ;-))) Toch? Ach nee een vrouw kan er nooit genoeg hebben. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja je zou zeggen dat ik er genoeg heb, maar mis nog wat kleurtjess. Knalgroene, knalblauwe en een fijn paar rode, die van mij zijn niet fijn in de winter. Staan ver open en regenen in op de fiets hihi. Dus nee een vrouw, deze vrouw, kan nooit genoeg laarzen hebben ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Wat een leuke stad : Maastricht - maar lastig dus om wat kleur te vinden. Ben je niet bij Giensch geweest? Die hebben wel leuke fleurige items

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou ik weet wel als je de kleinere straatjes ingaat dat je wel sneller kleur zult vinden. Maar zoveel tijd hadden we niet...en we hebben het aangename met onze tandartsafspraak gecombineerd ;). Maar hou Giensch voor een volgende keer in gedachten :). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.