dinsdag 3 januari 2017

Thankful Tuesday Tante Betsy Giveaway


Hey lieverds daar is dan de allereerste winactie, Tante Betsy kadobon giveaway van 2017 op mijn Tante Betsy blog. 
En het is niet alleen een giveaway op mijn Tante Betsy blog, maar ook op mijn Facebook pagina waar bijna 1000 likes zijn :D. 
Dankbaar voor al die lieve leuke Tante Betsy girls die op mijn pad komen, die op ons pad komen. 
Zo leuk dat er zoveel verbondenheid onder jullie Tante Betsy girls is, samen maken we er iedere dag een feestje van...samen hangen we de slingers op in onze vrolijke Tante Betsy outfits. 


Ik word er zo blij van als ik OOTD's zie van dames, van Tante Betsy girls, die zo blij worden van hun Tante Betsy jurkjes, van hun Tante Betsy outfits. 
Die heerlijk staan te stralen op de foto, die vertellen dat ze complimentjes krijgen, ik geniet daarvan. Die vertellen dat ze toch nog die ene jurk in de sale hebben kunnen scoren...
Ik geniet van al die leuke reacties, van al die lieve berichtjes, van de likes op mijn Facebook pagina en op mijn Instagram account. Dankjewel lieverds!


En omdat ik ervan hou om jullie blij te maken, omdat ik hou van Happy Tante Betsy girls vind ik het ook heerlijk om een leuke winactie te doen. Deze keer twee Tante Betsy kadobonnen twv €50 te winnen, te besteden bij Tante Betsy in de webshop
De ene via mijn blog en de andere is een Facebook winactie. 
Ja ik weet als ik de uitslag bekend heb gemaakt dan zijn er natuurlijk ook teleurgestelde Tante Betsy girls. Maar aan de andere kant zijn ze ook blij voor de ander die wel gewonnen heeft.
Natuurlijk draagt het er ook aan bij dat je de dame in kwestie misschien al een beetje hebt leren kennen door de reacties die ze hier achterlaat of doordat je haar kent van de Tante Betsy foto die ze gedeeld heeft. 


Lieve Tante Betsy wannabees ook jullie kunnen gewoon mee doen hoor met zo'n Tante Betsy foto inzending!
Ga naar een Tante Betsy verkooppunt en ga eens lekker jurkjes of rokjes passen en vraag of ze een foto van je willen maken. Of maak een leuke wishlist collage of plak je hoofd boven een jurkje...wees creatief! Hieronder een voorbeeld.



Ook voor de Tante Betsy girls die al vaker hebben meegedaan, stuur een Tante Betsy foto in die ik nog niet ken van eerdere inzendingen. Heb je maar een enkel of weinig Tante Betsy jurkjes dan kun je er toch creatief mee omgaan. Maak er wat leuks van!
En doe je mee aan allebei de winacties...deel dan twee verschillende foto's!



Hoe doe je mee met de Thankful Tuesday Tante Betsy Giveaway?
* Het is vanzelfsprekend dat je mijn Tante Betsy blog volgt, via Blogger of via Bloglovin (dat kan met je Facebook account), en/of mijn Facebook pagina volgt/liked en/of mijn Instagram account.

* Een reactie hier onder deze winactie blogpost achterlaten dat je mee doet...doe dat meteen als je dit leest girls! Stel dat nu niet uit! 

* Stuur een Tante Betsy foto/afbeelding/collage naar mijn emailadres 365happytantebetsydresses(at)gmail.com  Graag eentje die je nog niet met me gedeeld hebt (en dus ook een andere als die je achterlaat bij de Facebook winactie). 

* Je hebt tot en met 15 januari de tijd, maar wacht niet te lang! 

Extra winkansen:
* Ik zou het superleuk vinden als je de Facebook post over deze winactie op je Facebook account deelt. Deel hem vanuit deze Facebook post

* De winactie delen op je Instagram account, met tags #tantebetsyblog, #tantebetsygiveaway en vergeet niet mijn IG account te taggen @365happytantebetsydresses

* Natuurlijk krijgen actieve volgsters die regelmatig hier een gezellige leuke lieve enthousiaste reactie achterlaten extra winkansen. Dankzij jullie is het een feestje om te bloggen!

Lots of love from Susan

**************************************
Hoe je aan de Facebook winactie mee doet lees je HIER op mijn Facebook pagina.

 

69 opmerkingen:

  1. Oh heerlijk Susan, wat een verwennerij!! Ik doe graag mee. Met die bon hoop ik straks in de voorjaars collectie een beauty te scoren, mocht ik de gelukkige zijn deze keer๐Ÿ™† foto volgt zsm
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaa weer een winactie. Ik doe natuurlijk weer mee. En ik deel alles wat je maar wilt ๐Ÿ˜‡ Even nadenken over een leuke foto. Zin in. En wat een groot bedrag zeg. Wauw.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Susan, natuurlijk doe ik weer mee met je leuke winactie!! Wie niet waagt wie niet wint. Foto volgt z.s.m. Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk doe ik mee. Net alle jurkjes die ik pas gewassen. Maar zodra ze droog zijn maak ik een leuke nieuwe foto voor je. Ps. Tante vertelde vanmorgen dat de eerste lichting nieuwe collectie begin februari binnenkomt. Jippie!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wow wat een verwennerij! Ik doe zeker mee! Ik ga snel 2 leuke foto's regelen ;-)
    Vandaag maakt tante betsy mij erg blij!

    Lieve groetjes EstherM

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je begint het nieuwe jaar goed ! Met twee winaktie's :-)
    en dat ook nog met 2 van mijn foto's { lol}
    Ik doe weer mee ,off course.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww! Alweer een leuke winactie! Ik doe graag mee, foto volgt <3

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke actie, ik doe graag mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Kijk dat is een mooi begin van het jaar! Een mooi jaar waarin ik hopelijk mijn tante Betsy collectie flink kan gaan uitbreiden! Daarom doe ik graaaaaag mee met deze winactie.

    En ik wens jou ook een heel mooi, liefdevol en fleurig kaar Susan!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk begin van het nieuwe jaar met weer een winactie. Ik doe natuurlijk weer mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe ook mee! Ja echt waar! ;-)) Foto komt eraan. XX Esther (Eh niet vandaag hoor. ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja Susan, natuurlijk doe ik weer mee!!Het jaar is nog amper begonnen en er is al een te gekke actie!!super!!Knuffels van Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoor ik ben weer van de partij. Nu nog een leuke foto maken! Supertoffe actie weer

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Joehoe leuk weer een winactie!
    Ik doe via alle kanalen mee hoor๐Ÿ™ƒ
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja!!! Ik wil graag weer een kansje wagen!
    Dus alles gedeeld en foto volgt!
    Nu maar duimen tot 15 januari!
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook ik waag weer een kansje, zou een leuk verjaardagskadootje zijn! De foto volgt

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik doe weer mee, ook op Facebook ( +gedeeld daar). De foto bovenaan is wel een hele enthousiaste dame, wat leuk! Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat leuk! :) Hoewel ik liever foto's van anderen bekijk, dan zelf op de foto ga... ga ik toch maar weer even mijn best doen. Ik weet waar ik het voor doe ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat superleuk! Ik doe graag mee en wat een mooi bedrag!,ik heb sinds kort tante Betsy ontdekt en ben al helemaal weg er van.
    Groet Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Als actieve meelezer ga ik toch ook maar een kansje wagen ๐Ÿ˜Š Ga vooral lekker door met bloggen. #ikworderzoblijvan

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Natuurlijk waag ik weer eens kansje je gaat een foto krijgen. Liefs karin

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Vanuit een heel warm Bali doe ik ook weer mee hoor����

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou daar gaat ik graag aan meedoen lijkt me super ik heb nog helemaal niets van tante Betsy maar het lijkt me super leuk staan bij mij! Leuke actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja,natuurlijk wil ik kans maken.
    De foto komt er aan.
    Hennie Rijnders

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De Vlaminck Elke4 januari 2017 om 09:29

    Lieve Suzan,
    Natuurlijk doe ik weer mee!
    groetjes
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe dit keer graag weer mee. Ik heb al een paar jurkjes op mijn verlanglijstje staan na de sneakpeaks van de voorjaarscollectie. Mail komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow natuurlijk doe ik ook graag mee!
    Mijn liefde voor Tante Betsy is nog pril, maar zo heftig!!!! Dit gaat nooooooit weer over! Ik zal een nieuwe foto maken en die mailen!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Superleuk, je winactie! Ruim 3 jaar geleden is de liefde voor Tante Betsy begonnen met een knalrood jurkje, daarna steeds vaker Tante Betsy's in mijn kast erbij gehangen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe heel graag mee susan!!!
    Wat een lieve actie weer van je!! Je bent zo betrokken bij iedereen en altijd behulpzaam. Echt een superwijffie!! Dikke knuffels jet x

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik kan toch niet elke keer meedoen!?! Jawel dat kan wel. Enuhm ... winnen is belangrijker dan meedoen. Ik doe dat. Voor mijn schatje. Omdat ze zo geweldig is. Daarom!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Oh morgen krijg ik weer een nieuw rokje over de post. Als ik die binnen heb ga ik een mooie foto maken en die stuur ik naar je door susan. Ben benieuwd

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gelezen, ik ga wat leuks ervan maken :-) Leuke winactie weer..

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Sinds kort trouwe volger van je blogs en helemaal aangestoken door het tante Betsy 'virus'. Gelukkig een virus waar je alleen maar blij van wordt. Ik doe graag mee:)Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hoi Susan daar ben ik weer hoor! Deze kans wil ik niet missen ๐Ÿ˜‰

    Mijn foto is onderweg ๐Ÿ‘๐Ÿป

    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Susan, ik doe graag weer mee met deze leuke winactie! Ik zal de foto's naar de mail sturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Deze keer ga ik er voor :) Foto komt er zo snel mogelijk aan. liefs Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Leuk, ik waag graag een kansje! Met al het moois wat er dit voorjaar aankomt, komt een kadobon goed van pas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Joehoe hier ben ik. Ik doe graag weer mee! ๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Graag doe ik weer mee! Heb een foto bij de facebook actie geplaatst. Zo leuk om de foto's van iedereen te zien!

    Liefs, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wat een leuke actie!
    Ik wil graag meedoen aan deze winactie.
    Maar heb nog niets van dit merk.
    Opndiverse blgs van dames die dit merk mooie jurken etc.. dragen zie ik luke foto's met prachtige jurken enz..
    Dus kan men zondernfoto ook meedoen?

    Fb.: Ike Hassankhan

    Instagram: @chucky1012

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Bedankt voor je berichtje Susan! Ik doe graag mee met deze top actie!
    Bedankt x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Geweldig leuk weer! Ik doe weer mee, foto volgt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Uiteraard ben ik ook weer van de partij!!! Foto komt eraan!!!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Ik waag graag een kansje, ben echt smoorverliefd op Tante BETSY geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Margreet Hietkamp11 januari 2017 om 16:43

    Natuurlijk doe ik weer mee met de eerste win actie in het nieuwe jaar. Prachtig merk is het!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Had in nog niet meegedaan hier... Mmm bij deze heel graag. Liefs Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat lekker veel aanmeldingen alweer!
    Natuurlijk wil ik ook meedoen, ik stuur je de foto straks (eindelijk *bloos*)
    Lieve groetjes,
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Oh je hebt weer 2 acties tegelijk! ๐Ÿ˜ฎ
    Dan doe ik ook graag met deze actie mee! ๐Ÿ˜‰
    Alleen moet ik nog even een andere foto insturen! Hopelijk lukt dat nog! ๐Ÿ˜ฃ
    Leuke inzendingen alweer! ๐Ÿ˜Š

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ja nu pakt ie hoop ik wel.... doee mee!,,

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Op de valreep ontdek ik dat ik hier ook nog mee mag doen. Fb al gedaan.
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo leuk! Ik doe ook hier heel graag mee! Altijd ruimte in mijn kast voor nog een leuk jurkje en zo niet, dan maak ik plaats!
    Marjon de B

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke actie!!! Ik doe graag mee. In 2 maanden tijd, ineens in het bezit van 3 jurkjes. Ik lees weleens dat het een virus wordt genoemd, nou, inderdaad en ik ben besmet!!!
    Groetjes Christel Calot

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Ja,ik doe mee! Heb ook al een poging gedaan op de fb-pagina. Heb onlangs leuke jurkjes van Melanie uit de fleurige groep overgenomen. Maar een keer echt een nieuwe jurk. Ja dat wil ik wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Super graag doe ik mee want ik heb nog geen tante betsie en die wil ik zoooooo graag��

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Op de valreep graag doe ik mee met de rest

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ik doe hier ook graag mee! Met m'n account lukt niet dus mijn naam maar hier... Bernice Luiten

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Saskia van Stokkom15 januari 2017 om 12:43

    Wat een superactie voor dit superleuke merk! Moeder en dochter zijn verliefd op Tante Betsy �� Michelle en Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Hallo Susan, wat een lieve actie weer. De sneeuwfie is onderweg. Maar deze keer wel bijgesloten ��
    Wens je nog een fijne dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ha Susan! Ik doe voor de eerste keer mee met een jurkje die ik net ontdekte in mijn kast:-) Super! Net een nieuwe jurk ��. Groetjes Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Hoi Suzan, beter twee keer zeggen dat ik meedoe, dan denken dat ik het al gedaan heb :) KNUS, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hallo Susan!

    Ik doe weer mee met de winactie! Via Facebook en ik heb je ook een foto gestuurd :).
    Heel veel succes met je blog en alle leuke, inspirerende artikelen die er nog gaan komen!

    Liefs Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Hoi Suzan, beter twee keer zeggen dat ik meedoe, dan denken dat ik het al gedaan heb :) KNUS, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  63. jihaa eindelijk ook eigen betsy s in de kast, dus nu met deze winactie kan ik ook meedoen.. :) lekker meteen twee keer meegedaan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Super leuk die vrolijke jurkjes. Daar wordt ik blij van.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.