dinsdag 25 oktober 2016

Taking care of myself Tuesday


Hey girls vandaag een vroege en korte blogpost. Ik ben inmiddels eindelijk mijn bed ingedoken, wilde ik al doen zodra ik thuis was van werk. Ben kapot en last van mijn keel en ook nog eens hoofdpijn dus ik ga een paar dagen goed voor mezelf zorgen. Netflix en hbo kijken, hopelijk bijslapen...



Vandaag heb ik een Tante Betsy jurk aan die hoog op mijn wishlist stond (nou ja nu niet meer ;)), Dress Ola Bouquet Green. Vandaag met knalroze items gecombineerd, vandaag met een top en van het weekend nog met een lichtroze RJ Bodywear onderjurk, binnenkort als ik ze vaker heb gedragen vertel ik wat ik ervan vind. 



Zo nu ga ik er vandoor, leuk jullie reacties op mijn blogpost van gisteren over de Geefmaand November. 


Lots of love from Susan

16 opmerkingen:

  1. Ik wens je beterschap en rust. Wees maar lief voor jezelf! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke combinatie !!
    Ik hoop dat je je weer gauw weer beter voelt , want je heb er weleens frisser en fruitiger uitgezien op je foto's volgens mij.
    Beterschap en een dikke knuffel !
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Liefste Suzan,
    Ik wens je veel beterschap! Ik was vandaag ook thuis om voor mijn zieke kleine meid te zorgen.
    Groetjes
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel beterschap lieve Susan. Rust maar goed uit en laat je maar lekker verwennen.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap meid. Lekker uitrusten en uitzieken! Knuff

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel beterschap!
    Ola staat je geweldig!
    Liefs,
    Sandra xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kleurencombinatie - & voor nu take care !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beterschap, lekker bij tanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beterschap! Jurk staat je mooi. Slaap maar lekker bij en neem je rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Susan, Prachtige jurk en kleuren combi. Staat je goed. Jouw foto's bevestigen voor mij weer dat ik de Ola mooier vind staan bij vrouwen die de bovenkant mooi vullen. Ik heb de Ola gepast en heb niet heel weinig maar de bovenkant flodderde wat. Dit model is echt gemaakt voor de beter bedeelden onder ons. En dan staat de jurk fantastisch!
    Heel veel beterschap. Ik ben net weer op de been. Heeft wel 4 dagen geduurd. Lekker binge watching dus 😉. De BBC crimi serie Thirteen (5x52 minuten). Is een aanrader. Staat tot 31 oktober nog in de My Prime mocht je Ziggo hebben.
    Dikke knuf! Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Susan, Prachtige jurk en kleuren combi. Staat je goed. Jouw foto's bevestigen voor mij weer dat ik de Ola mooier vind staan bij vrouwen die de bovenkant mooi vullen. Ik heb de Ola gepast en heb niet heel weinig maar de bovenkant flodderde wat. Dit model is echt gemaakt voor de beter bedeelden onder ons. En dan staat de jurk fantastisch!
    Heel veel beterschap. Ik ben net weer op de been. Heeft wel 4 dagen geduurd. Lekker binge watching dus 😉. De BBC crimi serie Thirteen (5x52 minuten). Is een aanrader. Staat tot 31 oktober nog in de My Prime mocht je Ziggo hebben.
    Dikke knuf! Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beterschap Susan. Ga maar lekker goed voor jezelf zorgen. Ook ik lig lekker lang op bed, op de bank en ben lekker creatief. Ff paar dagen zonder kids zodat ik me-time heb. Heerlijk. Probeer lekker op te knappen.

    De groene jurk met roze details/accessoires staat je goed!

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dankjewel lieverds voor jullie lieve berichtjes. Dikke dankjewel knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).