zondag 14 augustus 2016

Missing you girls Sunday

 

Hey girls gisteren was mijn blogpost toch een uitputtingsslag. Je bedenkt je 's morgens als je de was wilt gaan draaien dat het misschien eens leuk zou zijn om de diverse jurken te showen al hangend aan de waslijn, droogmolen...
Maar de uitwerking had toch wel wat voeten in de aarde...
Ik heb drie keer een heel verhaal gedaan...een keer tegen de foto functie van mijn ipad, so blonde...
Daarna was er een lichtshow te zien, de zon scheen tussen de bladeren door en bij ieder briesje zag ik al kletsend op mijn scherm veel tegenlicht. 
Daarna maar een parasol bovenop mijn droogmolen gezet en die versie heb ik de lucht in gedaan ;). 


Maar de uitputtingsslag was meer als je dan ook nog terwijl je het filmpje aan het maken bent, beslist dat je in je blogpost, naast je eigen foto's in de diverse jurkjes die ik show, foto's wilt delen van andere Tante Betsy girls...
Ik heb 10.000+ foto's op mijn iPhone staan en dus zocht ik me gisteren suf naar foto's van jullie. 
De ene keer kwam ik Hilde wel tegen in dress Sophie, maar zocht ik een andere jurk. En daarna vond ik de foto van bijvoorbeeld Hilde niet meer. Dus dan maar weer online zoeken op google op mijn eigen blog... De foto's van jullie in je shirt dresses verderop kwam ik nu opeens wel tegen terwijl ik ze gisteren maar niet vond tussen duizenden foto's hihihi. 


Ik moet eerlijk toegeven dat ik gisteren toch echt wel het bijltje erbij neer heb willen gooien, ik kreeg er in ieder geval enorme stress van want ik moest alles voor kwart over vier, half vijf online hebben staan. Manlief zou dan terugkomen van de cursus en me ophalen om naar Duitsland te gaan om samen met een Duits koppel in onze favoriete Imbissstube te gaan eten. Met deze enorme steak kon ik mijn lijf weer tegoed doen ;). Nee ik heb hem niet helemaal opgegeten :p. 


Nu valt me ook al op dat er de laatste tijd weinig reacties zijn dus denk ik pff al dat werk, een hele zaterdagmiddag naar de filestijnen en mezelf een hoop stress aan gedaan...
Misschien de volgende keer als ik een Youtube filmpje, een vlog maak geen uitgebreide blogpost erbij doen, ik vind het moeilijk. 
Hoor graag jullie gedachten...


Ik mis ook jullie girls, het kan natuurlijk ook zijn dat veel van jullie genieten van het mooie weer en minder online zijn, op vakantie zijn...
Misschien vinden jullie het helemaal niks en dat je daarom niks laat horen, dat heb ik ook wel hoor als iets niet mijn ding is. 


Maar voor degenen die wel eens jaloers zijn op mijn Tante Betsy collectie.
Het grootste gedeelte van mijn jurkjes zijn nog steeds allemaal zelf gekocht of kado gekregen, maar inmiddels zorgt die lieve Tante ook goed voor mij en krijg ik regelmatig te horen dat al mijn moeite erg gewaardeerd wordt :). 
Maar wat ik dus wil zeggen het is heel wat werk om iedere dag een blogpost te maken, met deze ben ik nu ook al een half uur of zo bezig op de vroege ochtend (8.00-8.48uur zie ik net). Dan zoek ik later op de dag daar foto's bij en zoals gisteren was dat dus geen feestje voor mij en kreeg ik niks gedaan in huis wat wel mijn plan was. Gemiddeld ben ik dagelijks zo'n twee uur bezig per dag en ik doe het nog steeds met veel plezier hoor en geniet van jullie reacties, die ik nu dus een beetje mis. Een fijne dag!
Wij (nou ja manlief) zijn op Pokémon jacht, nu bij Kasteel Terworm. Ik geniet van al het moois en post mijn blogpost ;).
 

Lots of love from Susan

39 opmerkingen:

  1. Iedere dag geniet uk van je blog lieve Susan!Heb sinds vorige week ontdekt hoe ik makkelijk kan reageren :)en je vlog van gisteren, zo ontzettend leuk, net of ik met de buurvrouw aan het kletsen ben... Knus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi waar zo'n winactie toch niet allemaal goed voor is hè want sindsdien reageer je sneller hihi. Ja het is soms even puzzelen hè hoe dingen werken. Ook voor mij :D. Leuk om van je te horen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Iedere dag geniet uk van je blog lieve Susan!Heb sinds vorige week ontdekt hoe ik makkelijk kan reageren :)en je vlog van gisteren, zo ontzettend leuk, net of ik met de buurvrouw aan het kletsen ben... Knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik denk dat er veel blogvolgers op vakantie zijn of even wat gas terug nemen in de zomer. Straks in September krijgt iedereen wel weer zin en tijd om blogjes te lezen. Sinds ik terug ben van vakantie volg ik je berichtjes wel weer op vakantie is dat toch moeilijker. Zo dacht ik ook veel te zullen haken ind e vakantie,,,, nou niet echt.. Je doet toch heel andere dingen. Een video maken kost wel heel veel tijd en energie misschien moet je dan alleen die delen en het filmpje op je blog delen en dan niet veel er meer bij schrijven.
    Nou hoop dat je er wat aan hebt.

    Lieve groetjes, dinah

    ps ben jij niet binnenkort jarig??? zag zoiets in mijn googleagenda...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dinsdag ben ik jarig :). Ja idd de zomertijd is een hele rustige tijd, het is voor mij alweer een hele tijd geleden dat ik dagelijks blogposts deel in de zomertijd dus dat is even wennen. Soms wordt je er gewoon wat onzeker van, terwijl ik dat niet snel ben ;). Dankjewel voor je feedback. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik geniet enorm van je blogs hoor! Ik lees ze elke dag! De vlogs duren mij te lang dus die kijk ik niet of een klein stukje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh Hennie ook goed om te weten dat ze niet te lang moeten duren...fijn om te horen dat je dagelijks geniet van mijn blogposts. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Ik ben ook niet van d filmpjes dus aan mij zijn ze niet besteed....ik lees graag en kijk graag foto's ;)
    Knuff
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi goede feedback Essebes. Ook voor jou geen vlogs of misschien dan toch een gezellig stukje tekst erbij. Zo we zijn weer in Dld, mijn connectie houdt zo op. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Ik moet je even op mijn dagelijkse blogbezoek A4 zetten, totaal vergeten! Dom dom dom...xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gekkie ja jij hebt het inmiddels ook heel druk met jouw beauty blog. Wel leuk om van je te horen. Dikke knuffels! Als je volgt via Bloglovin dan krijg je dagelijks een mail ;) hihi

      Verwijderen
  7. Ha Susan! Ik ben ook al geen filmpjesmens! (weet eigenlijk niet eens waarom precies) Ik geniet wel enorm van je blogs maar eerlijkheid gebiedt te zeggen dat ik ook lang niet altijd reageer, al probeer ik wel
    altijd even te liken. Na de zomerperiode (ik ben nu superdruk ivm onze camping) wordt dat vast beter. Keep up the good work en leg de lat voor jezelf niet te hoog: het moet wel leuk blijven!!

    xx Esther H

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hey lieverd ja jij hebt het natuurlijk enorm druk op de camping. Wel fijn om te lezen hoe jullie dingen ervaren en zo te lezen hebben meerdere girls niks met de filmpjes. Ik ben jou/jullie by the way niet vergeten. Komt snel wat aan ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Hé Susan, ik kan me zeker voorstellen dat je af en toe het bijltje erbij wil neergooien, zeker als de reacties een beetje uitblijven.
    Ik kijk elke avond weer uit naar je blogpost. Ik vind het knap hoe je elke dag weer een verhaal neer schrijft. Ik kan me ook voorstellen dat je na een jaar niet meer elke dag een blogpost maakt aangezien de hoeveelheid tijd die je er in steekt. Het moet tenslotte wel leuk blijven he.
    Wat de filmpjes betreft kijk ik ze wel maar ik vind het ook niet echt nodig of je moet een nieuw product willen laten zien en zoals de winnaar van de give away bekend maken vind ik wel leuk op die manier.
    Ik hoop dat je er iets aan hebt.
    Dikke knuffel, Monique 😘

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd voor jouw feedback, ik heb echt even zitten te twijfelen of ik deze blogpost wel in de lucht zou gooien, maar ik ben blij dat ik het gedaan heb. Fijn om jullie gedachten erover te horen, alhoewel ik ze gisterenavond al gelezen had onderweg naar huis vanuit Duitsland en ze me enorm ontroerden, dus zat me daar een potje te janken in de auto...nou ja de tranen vloeiden hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. he Susan, ik geniet van je blogs elke keer weer. Lees ze allemaal.De filmpjes vind ik ook leuk en heel knap dat je het doet.Ook heel belangrijk, blijf het zelf ook leuk vinden! dat straalt er vanaf en geeft mij ook zoveel energie en enthousiasme. Knuffels van mij!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat fijn om te horen Corine, leuk dat jij weer wel van de filmpjes geniet. Ik vind er wel een evenwicht in, nou ja doe gewoon lekker mijn ding hoe het in mij opkomt. Maar ik kan me voorstellen dat lezers, dat zijn blogvolgsters meestal, genieten van een gezellige blogpost.
      En ja hoor ik doe het nog steeds met veel plezier, alleen eergisteren was het zwaar vanwege het zoeken naar de foto's. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Je doet het super goed. Ik kijk elke dag uit naar je blog. Filmpjes vind ik ook leuk, maar je blog het leukst. Ik snap dat je het jammer vindt dat je weinig reacties krijgt de laatste tijd, maar dat komt vast omdat iedereen op vakantie is. Of druk is. Want aan jou ligt het zeker niet. Bedankt voor alle gezelligheid van elke dag. Dikke kus.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd oops daar komen de traantjes weer, doet me goed om te lezen. Ja soms begin je aan jezelf te twijfelen...maar toch goed dat ik deze blogpost de lucht in heb gegooid. Fijn om jullie gedachten erover te horen. De filmpjes worden wel gewaardeerd, niet iedereen heeft er wat mee terwijl anderen er wel weer van genieten. Mijn gekwebbel in mijn blogposts in ieder geval wel hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Ik was op vakantie de afgelopen weken Susan 😁 Het internet en wifi was bar slecht en heb daardoor 3 weken blog gemist. Ik lees je blogs graag en zal dus ook regelmatig reageren😄 Ik vind het erg knap dat je iedere dag weer iets post! Ik heb een jaar lang meegedaan aan 365 dagen Facebook. Het lukte mij niet om elke dag iets te posten voor mijn 2 bedrijven dus ik het veel respect voor je.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd, heerlijk toch lekker relaxen op vakantie. Ja ik heb mezelf wel bewezen met mijn 365 dagen creatief blog, alhoewel ik daar nu gewoonweg niet meer aan toe kom. Maar dat blog wil ik niet gaan laten verdwijnen dus toch weer eens een blogpost maken ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  12. Hee suus
    Ook hier geen filmpjes mens al geniet ik dan weer wel van die van jou. Verder ook gewoon druk in de vakantie tijd. Ik merk wel dat ik zelf minder foto's post omdat ik het idee heb alles wel heb laten zien en ik probeer wat minder te besteden. Daar is jouw blog dan weer heel slecht voor hihi want ik ben woensdag jarig en heb mijn eerste Betsy cadeaubon al gekregen. Ik wens jou een hele fijne verjaardag! En lekker blijven schrijven zoals jij het prettig vindt. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja dit blog kan gevaarlijk zijn, maar ook voor mij hoor als ik weer leuke jurkjes zie voorbij komen op foto's van jullie ;).
      Zo heb ik me al een paar keer bedacht dat die collar dresses toch ook verdomd leuk zijn, de peacock green is ook al zo'n jurk waar mijn hart naar uitgaat en de lola hearts green ook nog steeds. Maar vooralsnog hou ik me in whahaha.
      Jij alvast een hele fijne verjaardag gewenst woensdag! En bedankt voor je feedback. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  13. Die theekopjesjurk :-) was alweer vergeten hoe leuk die was. Verlanglijstje word steeds langer.{lol}
    Tsja, ik lees en zie je graag,en die reactie's komen vanzelf wel weer.Maar de hoofdzaak is dat jij het leuk blijft vinden om het te doen en niet ten kosten gaat van..Want *me,myself and I* staan op de 1ste plaats . :-)
    Lfs Patricia
    Lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar lieverd, ik 'predik' hier dat je goed voor jezelf moet zorgen en dan moet ik dat zelf natuurlijk ook wel doen hè ;).
      Die theekopjes jurk heb ik een beetje 'haat liefde' verhouding mee, ik scoorde hem in de sale vorig jaar maar op een of andere manier werd ik er niet blij van. Wat bleek..hij bleek veel groter te zijn als mijn andere doorknoopjurken van dat seizoen dus hem een tijd geleden smaller gemaakt. Had gisteren eerst mijn mouwloze jurk Sakura Blue aan, maar die maar weer uitgedaan omdat het toch niet zo warm was en voor de theekopjes jurk gekozen...maar stiekem is het natuurlijk een hele leuke jurk :) hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Ik verheug me elke dag op je blog hoor. Probeer ook altijd wel even te reageren Vlog heb ik iets minder mee. Moet er nog ff aan wennen denk ik. Vind t wel lollig hoe je t doet!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk om te horen, ja ik blijf gewoon de nadruk op bloggen houden en af en toe eens een korte vlog ertussendoor hoe het uitkomt. Dankjewel voor je feedback. Fijn om te horen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  15. Ik lees liever blogs dan dat ik blogs kijk. Je blog vind ik heel leuk, lees er zeker een paar per week. Vorige keer had je de winnaar van de bon in je vlog gedaan, dat vond ik wel heel leuk! Maar weet je wat het bij mij met blogs is, je moet dan het geluid aanzetten. En als mijn gezin dan andere dingen aan het doen zijn ( tv, muziek) wil ik daar niet doorheen gaan zitten. Daar zit het hem voor mij in denk ik.
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja daar zit natuurlijk ook iets in dat je dan het geluid moet aanzetten bij die vlogs en dat kan natuurlijk niet altijd. Terwijl je wel een blog op je gemak kan lezen waar je ook bent en naast wie je ook zit. Een goeie om te onthouden! Dankjewel voor je gedachten, dikke knuffels!

      Verwijderen
  16. Lieve Susan, ik lees elke dag met veel plezier je blog. Helaas werkt de wifi op de camping hier in Duitsland niet altijd en je filmpjes kan ik hier niet bekijken. De afgelopen dagen had ik 's avonds de puf niet meer om een reactie achter te laten. Ik bekijk je filmpjes als ik thuis ben en zal dan nog even reageren. Ga wat mij betreft vooral door. Volgens mij inspireer je veel vrouwen. Mij in ieder geval wel. Maar houd je energie in de gaten, want het moet niet ten koste gaan van jezelf. Lieve groetjes, Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd, ja ik zal goed op mezelf letten. Doe het nog steeds met veel plezier hoor en krijg er ook goede energie van :). Alleen was het zaterdag een uitputtingslag maar het is soms goed om tegen grenzen aan te lopen en goed dat ik het hier toch heb gedeeld met jullie. Heb er echt even aan zitten te denken of ik dat wel zou doen, maar ben blij dat ik gewoon mijn gevoel heb gevolgd. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  17. Ha Susan, vind het altijd gezellig om je filmpjes te zien en je live te horen! Lees je blogs ook graag, maar meestal een aantal achter elkaar in het weekend, gewoon omdat ik dan meer tijd heb. Ben altijd weer benieuwd waar je ons mee gaat verrassen. Ik hoop dat je volgers snel weer terug zijn van vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd, nou er zijn al heel wat lieve en leuke reacties die me enorm goed doen. Goed om jullie gedachten er eens over te horen, het ontroerde me flink en doet me ook enorm goed. Ik weet ook dat er nog een enorme groep stille lezers is :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  18. Beste Suzan,
    Lees elke dag je blog, maar afgelopen week waren we aan zee en daar was er geen wifi.
    Ik schrijf ook niet altijd een reactie.
    groetjes vanuit Vlaanderen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te lezen dat je wel gezellig mee leest...ja het was opeens zo stil...maar fijn om van jullie gehoord te hebben. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  19. Beetje late reactie, de waren op pad gisteren en nu was ik een keer niet vergeten mijn goede slippers aan te doen maar had ik mijn telefoon thuis laten liggen. Moest dus vandaag het een en ander bijwerken.
    Ik merk dat ik je blogs leuk vind om te lezen maar je vlogs kijk ik niet altijd. Ik reageer niet altijd maar je mag er van uitgaan dat ik ze met plezier lees, ik snap dat het voor jou leuker is als je reactie krijgt, ik zal beter mijn best doen, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat lief dat je de tijd hebt genomen alle reacties te beantwoorden ♥️

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).