zondag 28 augustus 2016

Happy Tante Betsy dresses Sunday


Oh wat is dat toch leuk al die enthousiaste reacties van jullie dat er weer een Tante Betsy kadobon winactie is. Ik kreeg al twee foto's, eigenlijk fotocollages, toegestuurd voor de winactie op mijn blog van Brigitte in haar dress Lilly Light en van Monique die hier Dress Tweety Black draagt. 



En ik heb al een viertal foto's van dames die mee doen aan de Facebook winactie, leuk girls!


Esther deelde daar deze lieve foto. 


Melanie had het zelfde jurkje aan als ik vandaag aan heb, Sakura Blue.


Saskia was op een feestje in haar Dress Sophie Dark Blue.


Willeke in haar Dress Lola Hearts Blue


Vanmiddag hingen we weer de toerist uit in ons eigen zuid Limburgse heuvelland. We gingen weer lekker met onze classic mini toeren door het heuvelland en daarna parkeerde manlief de mini in Valkenburg en gingen we cultuur snuiven en manlief ging Pokémons vangen. Ja girls zo komen we nog eens ergens, mij hoor je niet klagen ;). 



Vandaag deed ik weer een mouwloos Tante Betsy jurkje aan, Dress Sakura Blue met mijn Footnotes sandalen en natuurlijk weer met een paar Bandelettes (deze keer de Unisex versie, de gladde Bandelettes) zodat ik geen last heb van schurende bovenbenen. 
Ik hoorde trouwens wel van Hilde dat ze heel tevreden is met de Vevina crème die ze aan het testen is. Super fijn om te horen! Binnenkort komt er een review!

Lots of love from Susan