zaterdag 20 augustus 2016

Bringing a smile on our face Saturday

Hey girls vandaag zijn we onverwachts een paar uurtjes naar Antwerpen, we zijn onderweg in onze classic mini cooper en al kijkend om me heen zie ik dat onze auto mensen een glimlach op hun gezicht brengt. Ook bij het tanken zei de kassière dat ze het een mooie auto vond, ja een echte Mini Cooper antwoordde ik toen ze vroeg welk merk het was. 


Maar natuurlijk brengen de Tante Betsy jurkjes, rokjes een smile op ons gezicht en ook bij dat van anderen. 
Ik heb vandaag Dress Tweety black aan omdat het niet echt warm zou zijn (wel dus ;)) en ik geen zin had om ook nog met een vest te gaan lopen. 


Voor zulk weer zijn die driekwart mouw jurkjes zo fijn, ik besloot een knalroze legging (voorheen panty, ik knip de voetnaad er meestal vanaf) aan te doen en mijn knalgroene Tante Betsy laarzen (tsja girls die zijn uit een ver verleden en scoorde ik nieuw op marktplaats :)). 


Ik geniet van het vrolijke vogeltjes patroon op de jurk, lekker knalkleurtjes en geniet ook van de witte hartjes. Het maakt me blij zo'n vrolijk jurkje. Waar ik ook nog steeds blij mee ben is mijn De Kunstboer Parrots tas, overal gaat hij met me mee naar toe. De tas is van een leuk formaat en ik geniet er keer op keer van. 


Zo nu dadelijk lekker genieten van Antwerpen, we zijn er bijna!


Oh ja leuke kleurtjes leggings en panty's kun je vinden bij Sokken-online. Je kunt mijn sponsors altijd vinden aan de rechterkant van mijn blog (op de internetversie dan wel, dat kun je onderaan de pagina in de mobiele versie aanklikken). 


Nou ik moet wel zeggen dat ik bekijks had in mijn kleurige verschijning, wellicht hebben soms mensen me zelfs uitgelachen vanwege mijn knalroze benen. Ik bedenk me dan alleen dat zij met hun allen vaak als een kip zonder kop alle trends volgen en daar moet ik dan weer mee lachen. Laat mij maar lekker uniek zijn!



Oh ja ik zag een superleuke tas, als die tas er in een messengerbag versie zou zijn wil ik die gewoon hebbennnn :D. Ik zie het al helemaal voor me bij mijn nieuwe Danefae jas en een rood Tante Betsy jurkje met roze bloemetjes, I love it!

Lots of love from Susan


Ps thuis snel een andere Tante Betsy jurk aangedaan, mijn legging verruild voor Bandelettes :). Nu op weg naar Duitsland :D.

18 opmerkingen:

  1. Hoi Susan, wat een leuke blog en dag! Ik herken het wel, dat bekijks hebben in je Betsy.
    Alleen maar vrolijke gezichten als ik in mijn Dress Sophie Dark Blue (plus bloem van Halsoverkop)op de bakfiets door mijn woonplaats scheur.
    Enne, nog bedankt voor je tip over ondergoed van RJBodywear. Dat had ik eerder moeten weten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh graag gedaan! Fijn zitten die hè, geen last meer van billenkruipers als je met blote benen loopt/fietst oftewel scheurt hihi.
      Ja als je rondom je kijkt lopen toch heeel veeel vrouwen in jeans en als ze een jurk aan hebben is het vaak geen kleurige. Ik geniet zo enorm van al die vrolijke kleurtjes van mijn Tante Betsy jurkjes.
      Maar zag ook al bij Hillybilly beautyblog een comment, ook voor girls die niet zo van felle kleurtjes houden zijn er leuke Tante Betsy jurken! Dikke knuffels en geniet maar heerlijk!

      Verwijderen
  2. Dat is weer een gezellig blogje, leuke avond in Duitsland !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd, ja heb weer genoten van heerlijk eten en leuk gezelschap. We kennen meerdere mensen die daar komen en praten gewoon hardop van de ene naar de andere tafel (ze hebben maar drie tafeltjes ;)) en is ons wekelijks uitje...heerlijk eten, leuk gezelschap voor een leuke prijs! En die paar uurtjes in Antwerpen waren ook heerlijk! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Veel plezier vanavond! Maar... Misschien zijn jullie inmiddels al weer thuis en heb je je legging weer aan kunnen doen? Hier is het inmiddels nl. weer frisjes. Maar dat slaapt goed :-))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi jaaa we waren alweer thuis rond een uur of half negen/negen denk ik. Hebben weer genoten! En gewoon rechtstreeks ons bed in gestapt en lekker nog serie gekeken. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Het was inderdaad onverwacht mooi weer. Jij hebt er weer een gezellige dag opzitten. Antwerpen is leuk he.
    Ondertussen lig je vast al op één oor, dus wens ik je alvast een fijne zondag.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja ik lag al op een oor whahaha. Heerlijk genoten gisteren, een hele fijne dag samen met manlief! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Heerlijk zo'n opvallende verschijning in Antwerpen! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke blog. Mooie tas heb je gekocht, ook om vrolijk van te worden. Ik denk erover om ook een tas van De Kunstboer te kopen. Maar ik weet niet of daar een apart binnenvak voor kleine spulletjes in zit. Ik ben gewend aan tassen met veel vakjes. Ik kan nergens een foto van de binnenkant van de tassen vinden. Kun jij me dat doorgeven Susan? Ik wil altijd snel mijn sleutels kunnen vinden, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh die roze tas heb ik njet gekocht, ben niet zo van de rugzakken en het is een kinderrugzak dus niet echt handig...ben er wel over aan het twijfelen geweest of ik niet de rugzakbandjes eraf kan halen en er een crossoverbag van kan maken ;). Maar ik ken mezelf, heb nu al tijd tekort :).
      Er zit inderdaad een vakje voor sleutels enzo in De Kunstboer tassen, volgens mij ook met rits maar heb die altijd open staan. Verder een groot vak dus niet een heleboel vakjes. Maar ze zijn wel leuheukk hihi. Knuff!

      Verwijderen
    2. O ik heb niet goed gelezen zie ik. Rugzak is ook niet mijn ding. Printje vind ik wel leuk. De Kunstboer tassen zijn zeker leuk. Dankjewel voor je reactie. Kan ik in ieder geval wat kleine spulletjes kwijt. Misschien ga ik binnenkort even naar een verkooppunt, dan kan ik even voelen of het bij me past.

      Verwijderen
  7. Die Tante Betsy laarzen he, kan jij niet met Tante bespreken dat jij heeeel veel 'meisjes' kent die gelukkig zouden worden van laarzen in de collectie?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha heb het inderdaad al eens met Tante gehad over die stoere laarzen. Wie weet ooit nog een keer... Knuff!

      Verwijderen
  8. Je sjeest van hot naar her! Wel leuk van die minivakantietripjes! ;)
    Wat een leuke tas! Zoek ook nog steeds een handig tasje voor m'n telefoon en portemonnee als ik even boodschappen moet doen. Misschien toch maar zo'n hippocket kopen..... ;) Heb ook al zitten kijken naar kleine tasjes van Pip studio! Dus zit nog in dubio..

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).