woensdag 14 juni 2017

Tante Betsy virus


Hey girls overdag als ik bezig ben in huis of zoals nu als ik in het bos wandel (nou ja ik zít inmiddels op een boomstronk) heb ik allerlei teksten in mijn hoofd voor mijn Tante Betsy blog en vandaag wil ik het eens hebben over hét Tante Betsy virus. 


Wie weet heb jij dat inmiddels ook wel te pakken of heb je het al heel lang, daar ben ik dan wel eens benieuwd naar. 
Het moment dat je dit geweldige Nederlandse jurkjes merk ontdekt hebt en wie weet ook wel kunt zeggen, Ja ik ben verslaafd! Ik heb het Tante Betsy virus te pakken...


Ik vroeg al eens eerder; hoe is Tante Betsy in jouw leven gekomen? 
Inmiddels heb ik er een hele schare volgers bij, vast ook dames die al veel langer Tante Betsy fan zijn en nu pas mijn blog ontdekt hebben en ik ben wel eens benieuwd naar jullie verhalen. 
Maar ook als je me al langer volgt is het leuk om nog een keer te horen (ik vind de blogpost niet zo 123 terug ;)), hoe Tante Betsy in je leven gekomen is. 
Hieronder mijn eerste Tante Betsy jurk :). 


Ben je gek op al die vrolijke prints of ga jij voor de wat rustigere minder opvallende prints of effen jurkjes/rokjes in de collectie? Of wie weet ben je wel veranderd door de tijd heen en ook je smaak, durf je nu meer jezelf te zijn en wat meer uitgesproken erbij te lopen.


Misschien heb je het merk wel ontdekt toen je in een van de vele Tante Betsy verkooppunten, een van die stenen winkels was, waar een leuk Tante Betsy jurkje of rok heel hard om je aandacht aan het roepen was...en ben je sindsdien verliefd...


Weet je trouwens dat de sale morgen begint? Nu niet allemaal heel hard wegrennen...ik zou het leuk vinden als je de tijd neemt om een gezellige reactie achter te laten. 
Ben je nu bang dat het niet lukt om hem hier op mijn blog te posten lees dan even de tips op mijn 'Giveaway How to? Pagina' of typ eerst 'test' en reageer dan als antwoord op je 'test' ;). 
Of reageer onder mijn Facebook bericht als dat makkelijker voor je is. 


En ga morgen of dit weekend lekker naar zo'n stenen winkel of bezoek een van de online shops. 


TIP: onder iedere naam in mijn Tante Betsy shops lijst...ook stenen winkels...staat een link naar hun website/webshop, maar ook naar hun Facebook pagina waar men vaak het laatste nieuws deelt.
Heel veel shopplezier!
De webshop van Tante Betsy zelf volgt pas later en geeft altijd eerst de kans aan de winkels. 

Lots of love from Susan

ps een dezer dagen zal ik zelf nog eens vertellen hoe Tante Betsy in mijn leven is gekomen en hoe ik het Tante Betsy virus te pakken heb gekregen en verslaafd aan Tante Betsy ben geworden.

22 opmerkingen:

  1. Gos , mijn eerste Betsy ,even opzoeken. Oja dat was in 2010 toen zocht ik een jurkje voor de kerst en toen kwam ik per toeval op de site van Tante Bety en kocht { in de uitverkoop,nog leuker} een bruin/rode rozen/stippels.Heb hem nog steeds al past ie niet meer maar uit nostalgie...:-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahahaha....
    Het is inderdaad een leuke benaming ;-)
    Je hebt een geweldig blog en plaatst altijd prachtige foto's.
    Je weet ook telkens weer een andere tekst bij een artikel te plaatsen....
    Ga zo door (y)
    Ik heb nog niet mijn eerste Tante Betsy dress.
    Dus lijkt het me zo leuk om de eerste bij jou te kunnen winnen.

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Tante Betsy fan,sinds 2015, aarbei jurken en sindsdien inhaal slag gemaakt via marktplaats. Ik dacht altijd dat ik er niet in zou passen, werd geen wijs uit de maattabel, heb mail gestuurd en kreeg heel leuk met Tante zelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik word zo enthousiast van jouw blogs en foto's!! Ik vond de jurkjes al superleuk, maar nu weet ik het zeker. Ik wil zo'n blits jurkje! Ik heb (nog) geen jurkje van Tante Betsy, maar ik ben hard aan het sparen. En natuurlijk mee gedaan met de winactie 😁.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sinds 1 jaar besmet met het virus ik hou van de vrolijke prints en kleuren vind het alleen lastig om passende schoenen/slippers te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De eerste Betsy die ik ooit paste was de theekopjesjurk maar ik kocht een andere jurk. Als ik de theekopjes ooit nog eens tegenkom... ☕️😍 Niet lang daarna paste ik de Trixie. Als ik de Trixie nog eens tegenkom.... 😍 Maar al snel kwam de ene na de andere Betsy in mijn leven. De boompjesjurk, eentje van een oudere collectie met roze en rood, een rokje (het enige rokje dat ik echt graag draag) en eerlijk gezegd, ik vind geen merk zo mooi als Tante Betsy, al draag ik af en toe ook wel King Louie of WoW to Go of Halsoverkop. Mijn man is het helemaal met me eens, hij ziet me heel graag in Tante Betsy jurken. Ik ben overigens helemaal van de jurkjes, met dat ene rokje dus als uitzondering. Sinds ik Tante Betsy ontdekt heb, kan ik me iedere dag weer verheugen op weer zoiets moois aantrekken. Wat een feestje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ontdekte Tante Betsy pas vorig jaar en toen meteen verslaafd. Wat een leuke prints. Vandaag had ik een jurkje aan van een oude collectie die ik op Marktplaats heb gescoord. Ik kreeg vanochtend al drie complimenten! Maar ook zonder die complimenten draag ik ze met plezier, want ik word er zelf vrolijk van. Heerlijk al die kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Susan,
    Kocht vorig jaar september mijn eerste TB, en sindsdien zijn er nog 5 bijgekomen. Ik ben fan! Ik droeg eerst nooit jurkjes, vond het niet handig, maar draag ze nu steeds vaker, zeker met het mooie weer. Ben via facebook op de site terecht gekomen en volg sinds een paar maanden ook jouw blog. Erg leuk om steeds de OOTD van je te zien. Ga zo door!
    Groetjes Monique V

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi, tja wanneer en hoe? Ik geloof dat ik mijn eerste jurkje bij pinka.nl heb gekocht.
    Sindsdien besmet met het TB virus. Ik houd van vrolijke kleurtjes enmprintjes. Nu heb ik het rode dahlia rokje aan met het groene effen shirtje. Ik volg je blog en geniet van je vrolijke stijl vam schrijven. Word er zelf ook vrolijk van. Ga lekker door zo!! Groetjes, trees

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op zoek naar vrolijke en fleurige kleding kwam ik Tante Betsy tegen, en maar zoeken en googlen, hihi!
    En ja, .... het is aanstekelijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Femke van Oudheusden14 juni 2017 om 22:21

    Op zoek naar nieuwe garderobe na 2 zwangerschappen kwam ik volgens mij via solvegj uit op 2 tante betsy jurken. Dit was najaar 2015. De groene met boompjes en een zwarte met blauwe bloemetjes. Inmiddels vorige zomer aangevuld met de blauwe hartjes en blauwe met groene bloemen. Najaar 2 zippies. Dit jaar zomer de big flower red, zippies dunne eed, groene birdy en zwarte mouwloze klavier. Ook nog 2 via mp. En mijn wishlist van deze collectie is nog niet leeg, dus super blij met de sale. En weer zeer benieuwd na de najaarscollectie, waar ik gisteren volgens mij, alweer veelbelovende jurken langs zag komen als ik het goed heb. Dus ja best wel betsyvirus.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zag de jurkjes op jouw blog. Uiteindelijk de knoop doorgehakt en er ook een besteld. Tja, dat was slechts het begin. Hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik durfde eerst niet. Is begonnen met een "rustige"print. Langzaam meer lef gekregen en ook dankzij alle andere fans die foto's laten zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik droeg altijd al King Louie en werd getipt door een moeder van een kindje wat bij mij op de peutergroep zat. Ze dacht dat Tante Betsy misschien wel wat voor mij zou zijn. Thuis gauw de site van Tante opgezocht...besteld en sindsdien fan. Mijn eerste jurk heb ik nog en draag ik ook nog. Weet niet hoe de jurk heet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn eerste TB was een doorknoopjurkje met polkadots gekocht bij Binnie. Toen verder gaan zoeken, welke jurkjes er nog meer waren en toen meteen verliefd geworden op al dat moois. Eigenlijk waren het dat seizoen juist hele rustige jurkjes. Veel effen met borduursel. Inmiddels heb ik er al heel veel in allerlei kleuren en prints en er mogen er altijd nog bij 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja ik ben verslaafd. Ik durf het toe te geven...En jij bent mede verantwoordelijk Susan. Maar wel een leuke verslaving. Waar ik geld voor opzij leg, om met de nieuwe collectie weer mijn slag te kunnen slaan. Sinds ik al die leuke jurken ontdekt heb vind ik winkelen in andere winkels niets meer aan. Misschien een leuk vestje voor op mijn jurk maar verder hoef ik niets. Mijn allereerste kennismaking was met een te kleine denim zippy. Sinds die jurk op zoek gegaan naar weer zo'n jurk. Toen kwam ik op jouw blog. Dat ben ik gaan volgen. Toen er weer een denimzippy in de winkel kwam heb ik deze gelijk gekocht. Ondertussen is deze jurk alweer verkocht. En ben ik erachter dat deze effen jurken niets voor mij zijn. Veel kleur en print is echt voor mij. Ik word er gelukkig van. De printjes, de modellen ik voel me mooi. Dank je wel Susan. Deze verslaving is heerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn kennismaking met tante Betsy, is zo'n beetje in februari gekomen. Eigenlijk door een van mijn hobby's, haken. Speciaal daar voor een Facebook account aangemaakt, voor patronen en tips, en daar kwam ik Saskia van Wolplein tegen en wat had die een prachtige jurkjes aan. Maar ik in mijn hoofd, door een toch wel pijnlijke jeugd, dat staat mij nooit. Droeg wel af en toe rokjes maar een jurk nee daar heb ik het lichaam toch niet voor. En toen kwam daar Tante voorbij, met al die prachtige "gewone" vrouwen, en de opmerking van mijn man, waarom zou dat jou niet staan? Laat het verleden los en ga ervoor! Dus op een zaterdag morgen naar Binnie, en daar de eerste 2 jurkjes gekocht, en mijn glimlach is dat weekend er niet meer af geweest. Wat geeft je zelfvertrouwen dat een boots zeg, soms voel ik mij er nog onzeker in, maar ik heb nog nooit zoveel complimentjes gehad, en dat voelt heel goed! Nu na 4 jurkjes, 6 rokjes en 4 shirtjes en natuurlijk schoenen in 4 maanden tijd, heb ik een koopstop. En dat is toch balen juist nu de uitverkoop begint ��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een geweldig verhaal. Fijn dat je je er zo goed in voelt!

      Verwijderen
  18. Ik was opzoek naar kleurig kleding van katoen.Daar ik een zeer heftige huidaandoening heb en maar ontstekingen kreeg van alle andere stoffen huidontstekingen. En opeens kwam daar een gesponsord bericht van TB voorbij.

    Ik ben toen lid geworden van enkele tb groepen en ontdekte jou blog. Toen ik zag dat je nietsuper slank hoefde te zijn voor deze jurkjes heb ik in de sale een TB winterjurkje gescoord.

    En toen twijfelde ik... zat het niet te strak wordt ik er niet dik in en jij trok me over de streep dat als hij te los zou zitten dat ik dan nog dikker leek.

    En zo stroomde het ene na het andere TB jurkje binnen. En ging ik me weer ik voelen. Zelf verzekerd met vorlijke kleurtjes en niet meer de zwart grijze huismus.

    Door dat ik zelfverzekerder werd, solliciteerde ik ook in een TB jurkje. En ik kreeg de baan.

    Susan ik ben je nog steeds dankbaar dat je me over de streep hebt getrokken.

    Heel veel liefs

    Ilona Z wiers

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ontdekte Tante Betsy via google in 2013. En inmiddels 112 kledingstukken van Tante Betsy nieuw en tweedehands. Hiervoor droeg ik sinds 2009 King Louie. Mijn eerste Tante Betsy jurk Carmen Aqua in de uitverkoop voor 50.00 euro gekocht via de webshop.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.