maandag 12 juni 2017

SoMuch Tante Betsy dress giveaway


Hey girls eergisteren maakte ik in mijn blogpost de winnares bekend die een Tante Betsy jurkje naar keuze mag gaan uitzoeken bij Tante Betsy in de webshop
Én vandaag start er weer een gave winactie en wederom als prijs een Tante Betsy jurkje naar keuze!
Deze keer een winactie in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen.


Bij Binnie in de winkel kun je live gaan passen, kopen en advies krijgen. Maar er is ook een webshop, heb je vragen dan kun je die daar ook stellen en krijg je advies. 



Ik heb Binnie gevraagd me wat foto's toe te sturen van de Tante Betsy collectie die ze in de winkel heeft hangen. Zo kun je heerlijk even mee spieken wat er nog allemaal is, maar dat kun je natuurlijk in de webshop zien van SoMuch.nl



Naast Tante Betsy zijn er natuurlijk nog veel meer leuke merken te koop zoals de gave Danefae softshell jassen model Jane. 


Binnie showt even de kobaltblauwe. 


En pas deelde ik nog een foto van Frederike en Joanne bij mijn So in love with Danefae blogpost, ook bij SoMuch in de winkel. 


Ze schreven ook al eens een geweldig leuke gastblog over hun bezoekje aan SoMuch 'Once upon a time in a shop called SoMuch', waarin ze ook diverse jurkjes van de huidige Tante Betsy SS2017 collectie showden. 


En Binnie heeft in haar SoMuch winkel te Heerenveen en webshop ook Clumpy's te koop.
Zoals ik al eens eerder vertelde kun je bij veel Tante Betsy verkooppunten terecht voor bijpassende items, schoenen, tassen, jassen...
Binnie van SoMuch verkoopt ook de Apollo panty's en de accessoires van Urban Hippies (merken waar ik zelf ook mee samenwerk). Dus een hele shoppingexperience bij SoMuch!


Wil jij kans maken op een Tante Betsy jurkje naar keuze?!
Wat moet je ervoor doen?

* Like de Facebook pagina van SoMuch en mijn Facebook pagina (als je dat nog niet doet ;)).
* Laat een berichtje achter onder de winactie op mijn Facebook pagina dat je mee doet (klik hier). 
* Delen van de winactie is lief
* De winactie loopt tot en met 19 juni, op dinsdag 20 juni maak ik de winnares bekend. 
* Leuk is om te vertellen welke Tante Betsy jurk je zou willen winnen, scoren uit de winkel/webshop van SoMuch (klik hier om te gaan kijken)


Succes girls, zoals jullie zien is het dit keer weer een Facebook winactie dus dáár reageren als je wilt mee doen.
Maar een gezellig berichtje hier onder de blogpost wordt erg gewaardeerd door mij :).
Sorry voor de dames die geen Facebook hebben, maar niet getreurd er komen nog winacties aan in samenwerking met Tante Betsy verkooppunten en dan maak ik er een gecombineerde winactie van óf... 

Lots of love from Susan

32 opmerkingen:

  1. Leuk weer hoor! Je bent er maar druk mee!!! Wel lastig kiezen. Van deze collectie heb ik eigenlijk de dingen al die ik graag wilde en die mij stonden c.q. passen. Alleen de Sporty Roses blue...maar die is nergens meer. Dus missen de nieuwe collectie. Mag dat ook?

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sylvia de Vries12 juni 2017 om 19:51

    Leuke actie <3 <3 je gaat maar door met acties <3

    Ik zou kiezen voor de Tante Betsy Summer les Fleur <3

    Liefs Sylvia de Vries

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja heb er nog een paar voor de boeg hoor 😉😜😃 altijd leuk om een van jullie te kunnen verrassen. Knuff😘

      Verwijderen
  3. Wow, zo snel al weer een actie! Leuk, ik doe graag mee :)
    Ik heb al een aantal jurkjes van deze collectie (ik ga steeds meer jurkjes dragen ipv rokjes, grappig) en de overige jurkjes zijn zo te zien niet meer in mijn maat. Misschien is een setje nog een optie? Oh, ik zie ineens dat ik naar facebook moet... zoefff ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet...dat kun je dan altijd regelen met Binnie met wellicht een kleine bijbetaling of zo. Dikke knuff😘

      Verwijderen
  4. Wat leuk een actie met een winkel in de buurt. Ik ben nu 2 keer bij Binnie geweest. Ze heeft zo een winkel de laatste keer kocht ik er de blue songbird skirt. En hij is zoooo leuk.

    Ik ga gauw op fb reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat ben je toch een bofbips met zo'n leuke winkel in de buurt. Heerlijk ook als je lekker live kunt passen en kopen en advies krijgen. Mijn dichtsbijzijnde ligt in Roermond met een half uur rijden en drie kwartier met de trein, en normaal was dat voor mij Eindhoven dat is een uur rijden...met de trein ook een uur, maar dan moet ik ook nog met de bus. Maar misschien stiekem ook maar heel goed dat er geen is heel vlakbij hier in Zuid-Limburg hihi. Knuff😘

      Verwijderen
  5. Ooh wat een gave winactie weer! Helaas geen Facebook, maar misschien kan ik de volgende keer weer meedoen ;)
    Ik ga zowieso een keer bij Binnie haar winkel kijken, woon redelijk in de buurt. Bedankt voor de tip Susan!

    Lieve groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh nogal een bofbips met de winkel van Binnie in de buurt. Ik heb ook een Tante Betsy shops pagina waar ze onderverdeeld staan per provincie 😃😉. Knuff😘

      Verwijderen
  6. Zal ik dan nóg maar een gokje wagen ondanks dat ik al zo'n Lucky Betsy Girl was deze week? Ik ben heel nieuwsgierig naar de stenen winkel van SoMuch. Helaas zo ver weg.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jij bent wel heel stout hè 😱😜. Oh ik ga Tante nog maar eens een berichtje sturen ivm je gewonnen jurkje😉😃. Knuff😘

      Verwijderen
  7. Leuk hoor weer een win actie. Ik doe weer gezellig mee.
    Groet, Tineke Verburg.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik weet even niet of je al een reactie hebt achtergelaten op Facebook bij de winactie, doen er meteen heeeel veeel mee 😉😃. Succes! Knuff😘

      Verwijderen
  8. Echt wel dat ik mee doe. Dat is een leuke kans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig dat je weer een jurk weggeeft!!! Ik ga snel meedoen. 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja,leuk en ik doe weer heel graag mee voor de prachtige http://www.somuch.nl/a-47582003/tante-betsy/tante-betsy-penny-poppy-navy/ maat xl graag 😍🍀

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk! Alweer een weggeefactie, wat een gulheid! Ik blijf hopen op een jurkje cadeau krijgen terwijl ik doorspaar om een jurkje te mogen kopen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhhh zooo lief weer! Dank je wel dat je weer zo'n leuke actie hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk weer een give away! maar wel moeilijk kiezen hoor. De Patsy dress vind ik ook wel leuk. Ach, ik ga er mijn hoofd niet over breken hoor, dat doe ik wel als ik heb gewonnen🤣
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een keuze! Pff!! Leuk hoor, weer een winactie! Ik heb nog heen jurkje van Tante Betsy, dus heel hard duimen... en ondertussen door sparen 😄!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel dat jullie toch ook nog gezellig op bezoek komen en gezellig een berichtje achterlaten. Dikke knuffels😘

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoera, wat snel al weer een winactie! Ik doe mee hoor, moet alleen wel even heel erg nadenken wat ik zou willen winnen ;) Er is nog zoveel moois te kiezen... En de setjes uit één van je vorige blogs zijn ook zooooo leuk! 😊
    Groetjes,
    Daphne Kegel-Zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Roelie Luitjens13 juni 2017 om 20:07

    Wat een leuke winactie. Ik ben weer van de partij en wie weet...������

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wendy Verdooren15 juni 2017 om 23:16

    Superleuk Susan je actie! Je liveblogs zijn ook erg leuk. Jammer dat ik het vandaag uitgerekend op mn vrije dag net heb gemist. Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Woppy Maathuis16 juni 2017 om 23:46

    Wat leuk om je blogs te lezen! Wat wordt ik toch vrolijk van die mooie dessins en zomerse kleurtjes. Zoveel leuks, ik kan gewoon niet kiezen!

    .
    Heel veel succes met je blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk dat je weer een winactie doet. Ik gun de andere dames een extra kansje. Ik zie bij Bonnie geen jurkjes meer die op mijn verlanglijstje staan (dat is ook een luxe ;)).

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk weer een winactie! 😉 Natuurlijk ga ik weer een kansje wagen! 😊
    Door de sale zal er niet veel keus meer zijn....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Het zou toch heeeeel leuk zijn #newjurkjesmamaisborn

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo spannend!! Zal zaterdag bij Binnie buurten, dus wie weet win ik eindelijk een jurkje!! Wil nog zooo graag de klavers zwart. :-)
    Mooie blogs Susan. Je hebt een fijne schrijfstijl en leuke vlogs!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.