donderdag 29 juni 2017

Tante Betsy Autumn Winter 2017 Photoshoot



Oh ik zag vanmorgen leuke foto's van het komende Tante Betsy winterseizoen bij Hilde van HillyBilly beauty.
Ze blogt ook regelmatig over Tante Betsy én vorig jaar hebben wij samen mogen genieten van een dagje 'behind the scenes at Tante Betsy'.



We mochten bij de fotoshoot zijn van de AW 2017 (Autum Winter) collectie én dus ook de hele wintercollectie zien die op dat moment aanwezig was. 




Oh wat was er veel leuks...ik zag op één rek al 8 favorieten en er waren drie kledingrekken vol...oh walhalla voor ons. Maar we mochten nog niks met jullie delen, maar nu begint het steeds meer te kriebelen...
Vandaag ga ik foto's delen van de fotoshoot (fotograaf Andrew Greening) en foto's die ik van de winter zo af en toe al in een blogpost gedeeld heb. 
Tante wilt graag zelf dé primeur op de Tante Betsy fandag en die gun ik haar natuurlijk van harte, dus laat nog niet zo heel veel zien.
Zo jammer dat Hilde daar niet bij kan zijn, die had een belangrijke maar wel hele leuke andere afspraak staan.  





Leuk hè zo'n kijkje achter de schermen bij Tante Betsy :). 
De buiten fotoshoot waren we niet bij ;). Wat een helden die fotomodellen die daar in de sneeuw staan...brr.  




Even terug naar dé Tante Betsy fandag, waarvan ik nu dus al iets verklapt heb ;).

Heb jij een uitnodiging van Tante Betsy in je mailbox ontvangen voor de fandag op 7 juli en heb je die nog niet bevestigd?! 
Doe dat dan meteen door een reply op die uitnodigings mail te sturen en je aan te melden!


Als je uitgenodigd bent en je kunt niet, meld je dan ook even af. 
Zo kan ik na het weekend nog wat dames aanmelden bij Tante Betsy die kunnen en willen komen. 

Lots of love from Susan