zondag 18 juni 2017

Happy Fathersday!


Hey girls vandaag is het vaderdag, manlief en ik doen er niet veel aan, wij hebben gewoon een heerlijk relaxte dag met ons tweetjes en genieten van elkaars gezelschap. Kijk hoe lieff <3. 


Ik stuurde mijn vader een leuk kaartje voor zijn vaderdag en ga binnenkort wel een keer gezellig op bezoek. Wij zijn niet zo van de feestdagen en mijn vader kennende wilt die vandaag naar allerlei sportprogramma's kijken. Dus ga wel een keer door de week, heb wel net even gezellig met hem gekletst aan de telefoon ;). 




Manlief heeft jammergenoeg al jaren geen contact met zijn 3 kids, terwijl zijn dochter maar op 450m afstand woont. Maar wie weet wordt het contact ooit hersteld. 


Maar gelukkig was dochterlief zo lief om haar 'stief'vader een berichtje te sturen om hem te laten weten dat ze aan hem dacht. 


Ik ga weer lekker genieten van qualitytime met manlief. Fijne vaderdag als je het viert en een hele dikke knuffel van mij als jouw vader in de hemel is. 


Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Prachtige foto's!
    Het leven is zoals het is en dat moet men inderdaad respecteren.
    Hier doen we er ook nooit iets aan.
    Het is elke dag wel feest ;-)
    Je had een prachtig kapsel toen je een klein meisje was.

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja je ziet het niet goed op de foto, maar heb tot mijn 19de altijd heel lang haar gehad met een pony.
      Ja het is bij tijd en wijle heel zwaar hoor en vooral voor manlief. Wie weet mag ik ooit mijn man zien opbloeien tot wie hij werkelijk is, een familieman. Knuff!

      Verwijderen
  2. Wij doen ook nooit iets aan die dagen. Heeft ook niet zoveel zin, mijn vader is zwaar dement en zit in een verpleeghuis dus hij zou het toch niet beseffen. Hij kent mij ook niet meer.
    Leuk hoor die foto's van vroeger. Zonde dat Arno geen contact heeft met zijn kinderen. Lijkt me moeilijk als ze zo dicht in de buurt woont. Zeker als hij ze misschien nog eens tegen komt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd ja dat is ook heel zwaar als je nog wel een vader hebt maar die je niet meer herkend. Het zijn en blijven toch vaak dagen met een zware lading voor heel wat mensen. Maar gelukkig halen we ook heel veel moois uit wat er nu is.
      Ja zijn dochter heeft ook al kinderen, dus het is dubbel zo moeilijk. Je eigen kinderen al niet mogen te zien opgroeien en nu ook je kleinkinderen...maar het is jammergenoeg niet anders. Dikke knuffels 😘😇

      Verwijderen
  3. Ilona Z w i e r s18 juni 2017 om 22:24

    Wat jammer dat je man geen contact heeft.

    Ik heb nooit zoveel met dit soort dagen. Dus heb vandaag lekker gehandbiked!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heerlijk! Goed voor jezelf zorgen is heel belangrijk! Hebben wij ook gisteren gedaan ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Ieder geniet op zijn manier, en ook dat is prima toch. En als je om iemand geeft en van iemand houdt doe je dat ook niet alleen op één dag toch ;-)
    Wat verdriet voor Arno, zal niet meevallen!

    Liefs voor jullie 😚

    En erg lief van je dochter om een lief kaartje te sturen, heeft ze vast van de moeder!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi jao ut is un leeve, die dochter vaan mich. Zo krijgt hij toch nog wat liefde mee en natuurlijk ook van mij. Maar het is en blijft een groot gemis, vooral nu er ook kleinkids zijn, maar het is niet anders. Hoop dat het ooit hersteld wordt dan leer ik ook eindelijk mijn man echt kennen en kan hij uitbloeien tot wie hij werkelijk is. Dikke knuff!

      Verwijderen
  5. Fijn dat jullie quality time hebben gehad. Heerlijk toch. Hier ook een rustig dagje met enkel het gezin. Gewoon genieten van elkaar.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super lief van je dochter!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.