maandag 19 juni 2017

At ease


Hey girls vandaag een kort berichtje, ik moet even dringend rust nemen van mezelf, even goed afschakelen...mijn stressniveau schoot als een pijl omhoog. 


Morgen ga ik kijken hoe ik deze keer een winnares ga trekken bij de winactie die tot middernacht loopt op mijn Tante Betsy Facebook pagina.
Zal ik weer een lootje trekken zoals vanouds of het aan de penningmeester overlaten...ik denk dat ik voor de keuze ga die me de minste stress oplevert ;). 
Je maakt kans op een Tante Betsy jurkje naar keuze, in samenwerking met Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen. Doe je nog niet mee, ga dit als de wiedeweerga doen!


Vandaag droeg ik weer eens een jurkje van de zomercollectie van 2016. 
Dress Sakura Red heette die geloof ik, in mijn lievelingskleuren rood en roze <3. 
Ik ben gezellig even met de wasmolen vol met Tante Betsy jurkjes op de foto gegaan. Een paar oudjes en verder allemaal jurkjes van deze collectie, waarvan drie mouwloze Tante Betsy Summer jurkjes...die zijn wel handig met dit warme weer.


Lots of love from Susan

12 opmerkingen:

  1. Een keer een korte blogpost is helemaal niet eeg. Letjij maar eens een beetje op jezelf. Je hebt er weer een leuk verhaaltje van gemaakt.
    -XxxxX-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Susan , goed dat je zelf je grenzen aan geeft.
    Pas goed op jezelf 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goed dat jij pas op de plaats maakt en nu eens goed aan jezelf denkt.
    Soms is dit nodig.

    Heel veel liefs en sterkte Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pas goed op jezelf, meid! 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Susan
    Dank dat je toch een kleine vrolijk oogende blogpost voor ons gemaakt hebt. Dat je met dit weer al deze jurkjes gewassen hebt ��
    Zooo heyyy wat een aktie! 1 voordeel als je het voor elkaar krijgt echt nu even aan je zelf
    te denken, heb je wel je jurkjes lekker fris schoon ����
    Dat je drempel nu bereikt hebt... ik moet nu echt.... zegt genoeg.
    Wij zien & lezen heel graag de lieve vrolijke happy Susan maar d'r is d'r maar 1 die dat voor elkaar kan krijgen, ik wens je heel veel sterkte �������� & denk aan jezelf ��

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hoeft je niet te verontschuldigen hoor. Gezondheid gaat voor alles. Het is trouwens ook veel te warm om achter die pc te zitten.
    Een hele fijne avond en lieve groetjes, Monique 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goed dat je voor jezelf kiest en er een keer een korte versie van maakt. Is toch helemaal niet erg. Leuk even wat foto's van mooie jurkjes bekijken. Je hebt helemaal gelijk, en het is ook nog weer om het rustig aan te doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Doe je een beetje rustig aan meissie? Post een foto van jezelf en wij zijn ook blij. Dikke zoen Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed om je eigen grenzen te kennen! Pas op de plaats en met deze temperaturen vooral niet te druk maken! πŸ€

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Pas goed op jezelf en een korte blogpost kan best wel een keer (of wat vaker hoor!). Knuff.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zorg goed voor jezelf, dat is het allerbelangrijkste. En als dat een korte blog betekent of even een blogvakantie dan zij dat zo. Dikke knuffel! 😘

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.