donderdag 8 december 2016

Xmas tree photoshoot Thursday


Hey girls ik deed in de namiddag een fotoshoot en vond het wel grappig om mijn roze kerstboom, die ik scoorde bij de Heuts automaterialen, te gebruiken als photoshoot prop. Zo werd het een Xmas tree photoshoot whahaha oh nee hohoho :). 



Ik kreeg deze mooie jurkjes van Tante en bij deze Dress Tammy Winterflower Brown merkte ik dat ik wat kleur bij mijn gezicht kon gebruiken. 


Een geweldig leuk jurkje, ik vind die print zo super leuk. Al die kleurtjes in die jurk, heerlijk! Ik hou nu eenmaal van kleur. 


Maar ik heb het idee dat het bruin me wat flets maakt. Maar het kan ook zomaar zijn dat ik gewoon even moet wennen ;). En ook omdat ik wat moe ben en niet zo lekker in mijn vel zit vanmiddag (no worries deze fotoshoot en een gezellig chatgesprek met Tante Betsy girl Patricia doet heel veel goed :)). 



Tante stuurde me ook Dress Tammy Winterflower Blue en wow die staat eigenlijk heel leuk. 


Toevallig zag ik gisteren een foto van mezelf voorbij komen waarop ik hem ook aan heb bij Pantalone in Eindhoven. 
Ja zo krijg ik soms jurken van Tante die niet op mijn wishlist staan maar die me verdomd mooi staan. Ja die Tante weet wel wat me staat...nou ja ons staat ;) hihi.
 
Ook deze jurk heeft zo'n lieflijke bloemetjes print. 


In mijn pakket zat ook Dress Ola Bouquet Blue, wow die grote mooie print blijft ook gaaf. Ik heb deze al in het zwart en groen, maar deze blauwe is toch ook wel heel mooii!


En ik ben niet de enige die dat vind. Ik schreef al eens eerder een blogpost over de Ola jurkjes met diverse foto's van Tante Betsy girls. Ik maakte nu even een collage van Tante Betsy girls met Ola Bouquet Blue jurkjes, zo zie je hoe ze bij diverse vrouwen staan. 


Oh ja voordat ik het vergeet vanaf morgen mogen de Tante Betsy verkooppunten officieel Tante Betsy items in de Sale doen. Tante volgt ook binnenkort. 

Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Ik zie wat je bedoeld nu met de bruine Tammy,hij spreekt misschien wat minder bij je maar daar in tegen staan de andere jurkjes je wel weer super hoor !
    En heb nog steeds een zwak voor je roze laarzen ;-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks, ja ben er stiekem ook erg blij mee, die bouquet print blijf ik gaaf vinden en deze blauwe is ook heel mooi. Dit terwijl ik normaal alleen maar trek naar kleine prints valt me op dat ik grote bloemenprints ook heel mooi vind hihi. De lieflijke prints van de winterflower jurkjes is ook gewoon gaaf, maar stiekem ben ik gewoon zwaar verliefd op de Fraulein versie hihi en vooral van de bruine print denk ik dat die mijn gezicht meer ophaalt. Dikke knuffels en was gezellig even een jurkjes/blouse kwebbel te hebben samen. Knuff!

      Verwijderen
  2. Ja die bruine spreekt inderdaad wat minder. Misschien helpt het om er een roze shirtje onder te dragen wat er een stukje bovenuit komt? Of een roze vest erbij, die heb je ook, toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad mijn roze hoodie vest is heel mooi erbij. Ik vind de Tammy jurkjes net zo fijn dat ik er niks onder hoef te hebben ;). Ik ben zelf warmbloedig en heb het al snel te warm (onze verwarming staat thuis ook op max 19 graden en een verwarming in de auto kan ik al helemaal niet dulden...heel eventjes of heel laag hihi), dus daarom zul je me ook sneller met een vest over een jurk aan zien als een topje onder een jurk.
      Dus kies vaak daar ook mijn jurken aan uit, wat ga ik doen vandaag, ben ik veel binnen of veel buiten (heb ik evt een extra laagje nodig ;)).
      Leuk dat je mee denkt! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Goh... blauw maakt je aan het stralen! Terwijl bruin je ook mooi staat, maar je ziet wel heel duidelijk verschil!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja grappig is dat hè?! Ik weet dat harde kleuren me vaak mooier staan...nou ja knalkleuren. Op Facebook tipte een Tante Betsy girl om eens zo'n test te doen welke kleuren me mooi staan, maar dat weet ik inmiddels wel na zoveel jaren ;). Pastelkleurtjes en grauwe kleuren doen niks voor me, ik moet knallen en daarnaast staan donkere kleuren me ook mooi, maar wel graag met een leuke vrolijke print. Alhoewel gewoon zwart blijf ik ook mooi vinden. Hey lieverd doe niet te veel geks voor een foto inzending, een leuke down under foto met Guinness of zo is toch ook al heel mooi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik vind bruin wel mooi bij je staan en zelfs de kerstboom combineert mooi🙂
    Die laarzen zijn ook zo gaaf en passen er perfect bij.
    Ik hoop dat je je snel weer wat beter in je vel voelt😘
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja donkerbruin is ook wel een kleur die bij me past, het is ook een hele mooie jurk. Ik denk dat het komt omdat ik hem vergelijk met de Fraulein versie die me net wat of veel beter zou staan hihi ;).

      Ja pff is enigszins opgelost, excuses zijn aangeboden naar mij, maar zit me nog steeds niet allemaal lekker. Gaat over iets hier in de buurt, is allemaal de moeite niet waard, maar werd ergens in betrokken waar ik helemaal niks over heb gezegd en dan kan ik pissig worden en door uit mijn huisje raken. Wederom weer een reden waarom ik niet graag met buren kwebbel, er wordt teveel gekwebbeld ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Op de foto's vind ik juist dat de bruine je net een tikje mooier staat dan de blauwe. De bruine lijkt net wat warmer qua kleur, maar misschien komt dat wel door de combi met roze. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja daarom ook die kerstboom erbij, dat ik merk dat ik net dat beetje kleur mis. Als je naar de foto collage kijkt met Petra en de dame van Polkadot uit Haarlem erbij zie je een foto zonder roze erbij ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Ik vind die bruine kleur je eigenlijk mooier staan dan de blauwe, op de foto's dan want in het echie kan het wel anders zijn. Maar goed de jurken zijn prachtig met die mooue bloemen er op .

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa dat is zo die winterflower print is gewoon gaaf hihi. Straks nog eens een passessie doen, zo dadelijk lekker onder de douche en dan ziet het er ook vaak heel anders uit. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Die kerstboom staat je goed! Maar om nou de hele dag met een boompje rond te sjouwen omdat hij zo mooi bij je jurk past...Dat is niet te doen he? ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.