vrijdag 30 december 2016

Tante Betsy Winter 2017 preview Friday

Hey girls ik heb een hele leuke gastblog in de wacht staan (van een Tante Betsy girl op bezoek bij een Tante Betsy verkooppunt).
Maar nu kwam er een foto van de fotoshoot van de wintercollectie online en die wil ik toch echt even met jullie delen, als vervolg op mijn Behind the scenes at Tante Betsy blogpost. Ik heb natuurlijk wel eerst toestemming gevraagd aan het agentschap dat Tante Betsy vertegenwoordigd. 


Dit geweldig leuke denim setje op de foto met model Moira (fotograaf Andrew Greening) is dus van de winter 2017 collectie en komt er ook nog als jurk. Ziet het er niet gaaf uit?


Oh ja nu is het meteen een mooi moment om uit te leggen waarom er zulke slanke modellen in maatje XS/S gebruikt worden. 
De jurken en setjes die gisteren gebruikt werden tijdens de fotoshoot, zijn allemaal samples proefjurken. Die worden vooraf gemaakt en nog een keer gecontroleerd en als het allemaal goed is, gaat dan pas de produktie in gang gezet worden. 
Er kan dus helaas niet een hele maat serie gemaakt worden van de hele collectie. 
De Tante Betsy collecties zijn tegenwoordig enorm, dus dat is geen doen. 
En daarom is mijn Tante Betsy blog een uitkomst zodat je kunt zien hoe de jurkjes staan en vallen bij al die verschillende Tante Betsy girls!


Vandaag draag ik ook een setje van Tante Betsy, ja dat was een kadootje van Tante, je weet wel in die lantaarn ;). 
De rode top (Shirt Luna Red) die erin zat heb ik omgewisseld voor deze Skirt Cornflower Green (ja ik heb dat maar even brutaal gevraagd ;)), die staat mooi bij mijn Shirt Luna Black

Je weet wel die van de Black Friday fotoshoot met Polypants Black


En deze mooie rok, Skirt Bouquet Blue zat ook in de lantaarn, leuk met Shirt Luna Red


Maar ook met Shirt Luna Blue! En ik deed ook meteen even mijn Sweatvest Lotte Denim erbij aan. 


Leuk ook straks voor bij de denim jurkjes die van de winter gaan komen! 



En ja ik heb lekker mijn azuurblauwe ZOO Adventure laarzen aangedaan, we liepen de stad in op zoek naar een winterjas voor manlief (die heeft al meer als tien jaar dezelfde jas whahaha). 
Het is best koud en ik wilde niet op mijn gezicht gaan in mijn cowboy laarzen voor het geval het ook glad zou zijn. En ja we zijn geslaagd bij TK Maxx voor een gave knalgroene 'winter'jas voor €31 :).


En ze zijn heerlijk comfortabel! Tante en Anita hadden ze gisteren ook allebei aan, die zijn er ook zwaar verliefd op. 
Ik kocht de mijne bij Tante Betsy verkooppunt Diezijner (in de webshop) en oh ja mijn rode Danefae jas kocht ik bij Pantalone in Eindhoven (mijn verjaardagskado :)) en mijn tas kocht ik bij De Kunstboer ;). 


Ik hoop dat jullie weer genoten hebben. En zo hebben jullie toch al een leuke preview op de winter 2017 collectie. Het rode en zwarte jurkje zijn van de lente/zomercollectie die eraan komt :). 

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. O super leuk. Ook die met die piping langs de zijnaad. Gelukkig komt de zomercollectie al gauw. Eventjes wachten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf dat denim setje van de wintercollectie. Jij hebt ook leuke setjes aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooeehhh!!! Dat zomerjurkje is vèhèèt!!! Love dat mouwtje. Lief dat je een sneak preview mocht geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik sluit mij helemaal bij Heidi aan !!! Kan niet wachten op de nieuwe collectie!!leuke foto van jou en Anita. knuffels van Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oei die rode jurk is leuk. Die zet ik op mijn verlanglijstje erbij (hihi). Ik heb vandaag rok bouqeut zwart ontvangen. Echter een super leuk rokje. Leuke aanvulling in de kast.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staan je top die rokjes!! Beauty ben je. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat denim setje!
    Wat een fijne cadeautjes zaten er in de lantaarn. Toch als ik eerlijk mag zijn, vind ik de jurkjes jou veeeel mooier staan. Veel spectaculairder op de één of andere manier. Jij hebt gewoon mooie prints en veel kleur nodig!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd spannend die nieuwe collectie. Ik ben ook zeer benieuwd. Wat lief dat je nog ee paar leuke rokjes hebt gekregen. Die zie ik bij jou niet veel maa r het staat je erg mooi.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weet jij waar de schoenen vandaan komen die de modellen dragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Margreet Hietkamp30 december 2016 om 22:30

    Het ziet er weer te gek uit die collectie!
    Waren er ook bloemetjes of andere printjes? Die uni jurken met piping zijn trouwens fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het denimjurkje is mooi - alleen het sluit wel
    heel hoog ik de nek

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat gaaf!!! En die gestreepte legging... wat leuk!!!
    X jet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De winterkleding 2017: Leuk met de baret! Wie weet komt ie weer in fashion. Heb nog een knalrode liggen uit de jaren 80. Of ging ie in de laatste kledingzak mee in de container? 🙄 Gauw eens checken 😀. Heb net voor Kerst een man ontmoet die een blog heeft over de baret en deze ook in alle maten en soorten verkoopt over de hele wereld. 😀 Wie weet wordt ie weer hip de alpinopet 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik moet nog even wennen aan het setje. Ben er nog niet helemaal aan uit wat ik ervan vind. Ik vind jou de rokjes met tops wel heel leuk staan. Ik heb het geïnspireerd door Hilde ook geprobeerd, maar het was niet mijn ding. Ik hou het bij de jurkjes. 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De setjes staan jou helemaal niet slecht; je ziet er top uit! Al.... vind ik jou de jurkjes nét iets beter staan :-)
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zou ook wel een rokje willen! Ook zo leuk. En nu zie ik weer de laarzen...Zal ik nog? Zo net op de valreep van 2016? Ik wens je een fijne jaarwisseling en een geweldig 2017! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk voorproefje!
    We wachten met spanning af op de nieuwe collectie... maar eerst nog de lente / zomer!!!
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hihi, toch nog een sneak preview van de wintercollectie! ;D
    Die rokjes staan jou ook erg leuk hoor! ;) Moet je vaker doen! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.