vrijdag 2 december 2016

Happy with my OOTD Friday


Hey girls vandaag laat ik jullie weer eens mijn Tante Betsy OOTD zien, mijn Outfit Of The Day :). 
Helemaal happy met mijn roze ZOO Adventure laarzen die ik gisteren ontvangen heb. 
Ik heb dit paar via Marktplaats kunnen scoren en ze zijn zo goed als nieuw. 


Maar er komt nog een rood paar Adisa laarzen aan die ik vandaag bestelde in de ZOO Adventure webshop...yihaaa! 
Aldaar bestelde ik ook meteen de juiste onderhouds/verzorgingsprodukten zodat ik jarenlang plezier kan gaan hebben van deze mooie outdoor laarzen. 


Vandaag draag ik Dress Ola Bouquet Black met een roze top eronder met hoodie black fit erover, verder draag ik een zwarte thermolegging en de roze/fuchsia ZOO Adventure laarzen. 


Deze roze versie is anders als de Fuchsia ZOO Adventure laarzen die Hetty eens met me deelde. Maar ik ben er wel heel happy mee :D. 
Ze staan mooi onder heel veel van mijn Tante Betsy jurken.
Gisteren had ik mijn dress Tammy Bouquet Brown aan en had ik 's morgens nog een paar Tante Betsy laarzen eronder, maar de rest van de dag droeg ik deze vrolijke outdoor laarzen. 


Over vrolijke kleuren gesproken gisteren was er een reactie op de uitslag van de winactie waar ik toch graag middels deze blogpost op wil reageren en wie weet willen jullie ook wel reageren. Esther vraagt ons om hulp. 
Esther schreef; 
Als ik al die vrolijke kleurtjes zie vind ik het zo inspirerend. Maar zelf durf ik niet zo goed! 
3 oudere tante betsy jurkjes in de kast. Grijs met roze bloemetjes, dots zwart/wit, dots blauw (zie foto met mijn dochtertje)
En welke zou ik willen kopen, die jurkjes met de grote dots in het blauw of zwart ;-) of die leuke effe doorknoopjurk jurkjes. 
Hoe krijg ik meer lef, stoere gekleurde betsy's?


Nou Esther ik heb door de jaren heen gemerkt dat knalkleuren mij het beste staan. De jurk die je op de foto aan hebt zou mij enorm bleek maken dus vandaar dat ik voor kleur ga, ik moet knallen en sta mooi met harde en vrolijke kleuren. 
Daarnaast ben ik ook gek op zwarte Tante Betsy jurken met een vrolijke print. 
Natuurlijk ben ik ook enorm blij met mijn zwarte doorknoopjurk van deze collectie maar die combineer ik wel weer met knalkleurtjes ;). 


Het beste is toch om je eigen gevoel af te gaan en kijken wat bij jou past.
En je niet altijd wat van de mode aantrekken of helemaal niks :p. 
De grote meute loopt vooral 's winters alleen in zwart, grijs, blauw en jeans en eventueel nog in bruin. Ik trek me daar helemaal niks van aan, ik loop gewoon lekker met roze laarzen omdat ik daar happy van wordt. 
Misschien is het ook een idee om eens heerlijk Tante Betsy jurkjes gaan passen in een Tante Betsy verkooppunt bij jou in de buurt. 
Er zijn heel wat leuke stenen winkels in Nederland en ook daarbuiten, waar je terecht kunt en kunt gaan zien wat jou staat en waar je ook fijn geholpen wordt.
Kijk maar eens in mijn lijst en anders maak je er eens een gezellig dagje uit van ;).
En er is natuurlijk niks mis met een de Retro Go Dot jurk of de Dress Sue Dot jurkjes of zo'n effen Button Down Dress...ik heb ze zelf ook ;).
Hebben jullie nog leuke tips voor Esther hoe ze voor wat meer kleur kan gaan en wat lef krijgt om ervoor te gaan?

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Het ligt eraan wat ze wil. Ik ben ook niet zo van het hele bonte en kies daarom vaak voor een printjurk met zwarte ondergrond en dan een gekleurd vestje erop of voor een gekleurde jurk en dan gecombineerd met zwart vestje en legging. Toch kleur, maar wel rustig. Misschien een idee om zo te beginnen met wat meer kleur?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad ik moest ook meteen aan jouw foto van gisteren denken. Een zwart jurkje met subtiele print en dan een leuk rood vestje erop, doet al heel veel en is een leuk begin om wat meer kleur in je garderobe te krijgen. Dankjewel om je tip hier te delen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Susan, wat een mooie laarzen heb je kunnen scoren via Marktplaats. Staan geweldig bij die Dress Ola Bouquet. Op de foto lijkt het dezelfde kleur roze als in de jurk.

    Esther zou ik willen aanraden naar een Tante Betsy verkooppunt te gaan om je over de kleuren te laten adviseren als je twijfelt. Kijk anders even goed welke kleuren het mooiste kleuren bij je gezicht. Je kunt ook even googelen naar winter-/lente-/zomer- of herfsttype. Daar word je misschien al wijzer van. En volg je gevoel. Als knalkleuren je niet staan, houd je het wat rustiger. Ik heb bijvoorbeeld de Dress Retro Go Dot Grey gekocht dit seizoen en die knalt niet, maar staat me geweldig. Dan is het toch goed! Je moet je er vooral lekker in voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ben er ook mega happy mee, fijn om te dragen in de winter en natuurlijk tijdens slechter weer of gewoon als ik ga wandelen in het bos.

      Super dat jou die grijze Retro Go Dot zo mooi staat. Inderdaad kijken naar welke kleuren mooi kleuren bij je gezicht. Soms kan het al helpen om in die kleur een topje aan te doen. En jaaa lekker gaan kijken en passen bij een Tante Betsy verkooppunt! Dankjewel voor jouw tips. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat je die mooie laarzen via MP hebt kunnen scoren! Staat mooi bij je jurkje.
    Misschien dat Esther zich beter voelt met een TB rokje. Die kan je dan combineren met een effen kleur truitje zodat het wat rustiger oogt. Of zoals EstherK schrijft, een jurk combineren met een effen vestje. Idd gewoon lekker gaan passen in de winkel en kijken waar je je goed in voelt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ben er ook zo blij mee dat ik ze heb kunnen scoren en verheug me op de rode. Zo fijn zo'n outdoorlaarzen zodat ik lekker in mijn jurkje het bos in kan, maar ook fijn nu met winters weer.
      Ja een rokje met top of trui of vestje is ook leuk en jip ook jij vind het fijn om lekker naar een Tante Betsy verkooppunt te gaan om zo te kijken wat mooi staat. Dankjewel voor je bijdrage. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. De tip voor Esther: ga eens naar Pantalone, daar kunnen ze zich zo ongelooflijk goed in klanten verplaatsen, met je meedenken. En het is echt een snoepwinkel... Ik weet zeker dat je een geweldige middag zult hebben als je daar naartoe gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja Pantalone is een heerlijke snoepwinkel op jurkjesgebied en heeft veel Tante Betsy. Maar zo zijn er natuurlijk meer van die verkooppunten alhoewel die wat ik tot nu toe bezocht heb de twee Art winkels in Den Bosch en Utrecht hadden maar een klein assortiment. Den Bosch had van de zomer TB voor het eerst dus zal inmiddels wel al een grotere collectie hebben.
      Dankjewel voor je tips. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. P.S. Pantalone zit op de Gestelsestraat in Eindhoven. En ook P.S. voor onze lieve Susan; toffe laarzen. Zijn ze lekker warm?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uhm jaaaa lekker warm maar heb er nu ook dikke thermo sokken in aan omdat er geen zooltjes bij zaten die normaal er wel bij horen te zitten. Maar heb een extra paar zooltjes meebesteld bij mijn bestelling van de rode laarzen ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Mmm vreemd Esther heeft ook al gereageerd (had er mail van in mijn mailbox maar die staat er hier niet tussen dus plak hem even).

    Anoniem heeft een nieuwe reactie op je bericht "Happy with my OOTD Friday" achtergelaten:

    Wat lief, Susan dat je mijn vraag hebt doorgezet! Ik zie nu via jou site dat keizerin in Amersfoort ook meer tante betsy jurken verkoopt dan voorheen. Ga ik gauw een keer shoppen. Dank voor de tip om naar een tante Betsy winkel te gaan! Toen tante betsy nog niet zo lang bestond ben ik een paar keer naar hun winkeltje in Arnhem geweest.
    @Estherk jou style is al wat ik soms een beetje doe, misschien gewoon vaker doen. Ooit in een gekke bui een keer een knal groene panty gekocht. Hij ligt mooi in de kast ;-) toch niet zo mijn ding denk.
    En Susan en vele andere al die kleurtjes staat jullie echt hartstikke tof! Vooral blijven doen!
    Liefs EstherM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat fijn dat je een verkooppunt in de buurt hebt. De Keizerin in Amersfoort heb ik al vaker van gehoord. TB girl Nicolette gaat er altijd heen.
      Oh leuk dat je bij Tante vroeger zelf in het winkeltje bent geweest, leukkk!
      Ja inderdaad gewoon vaker doen een leuk vestje erbij aan doen en gewoon je eigen stijl volgen. Maar wie weet zie je de komende zomercollectie wel een heel gaaf jurkje en durf je meer kleur te bekennen ;). Have fun ermee! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Rustig aan beginnen en dan zal je zien dat je steeds een beetje meer kleur wil. Het is verslavend 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rustig aan beginnen en dan zal je zien dat je steeds een beetje meer kleur wil. Het is verslavend 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Inderdaad rokjes!
    Bont rokje met een effen vest of shirt erop
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke laarzen! Lopen ze lekker? En zat het hondje erbij? Hihihihi!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die foto is van de laarzen van Hetty :p. Die hebben een roze rubberen zool, die van mij een grijze ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Stoere laarzen zijn dat. En helemaal in jouw kleur..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Volgens mij heb jij naast een supergave collectie jurken een bijna evengrote collectie laarzen.... om
    Van te watertanden, zo gaaf!
    En je maakt er schitterende combi's mee!!!!!
    Groetjes Miranda Buter

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.