zaterdag 10 december 2016

Happy Tante Betsy girls Saturday


Hey girls vandaag deel ik eens wat foto inzendingen van diverse Tante Betsy girls.
Deze foto's kreeg ik in mijn mailbox als inzending voor de Tante Betsy blog Giveaway, die trouwens nog loopt tót 19 december. 
Ik deelde dit negenluik al eens in een blogpost, maar nu zie je alle foto's afzonderlijk. 
Ik heb er inmiddels nog meer gekregen (die deel ik binnenkort), maar de tijd ontbreekt me om er een uitgebreide blogpost van te maken. Ik ga kijken of ik nog namen enzo kan toevoegen en dan kan het zomaar zijn dat het toch een uitgebreide blogpost wordt ;). 
Kijken jullie gezellig mee? 

Tineke schrijft in haar mailtje bij de foto; Wat een super leuke winactie Susan! 
Ik doe graag mee met een foto van mijn nieuwste jurkje. Van Sinterklaas gekregen! Ben er zo blij mee. 
Hier draag ik hem met mijn felroze maillot en sjaal, maar ook met een zwarte legging staat het jurkje erg leuk. Volop mogelijkheden!
Gaaf hoor die 'boom' en die 'boomstammen' in de huiskamer ;). 

Alma schrijft; Hier is mijn inzending voor de Giveaway Monday actie. 
Sinds ik de roosjes van Urban Hippies heb ontdekt, vind ik mijn tante betsy rokjes veel makkelijker te combineren! :)
Leuk om hier ook rokjes te kunnen delen. 

Jolanda deelde deze foto van haar zomerjurkje. Oh ik ben de naam helemaal vergeten hihi ;). 

Jasmijn met haar laatste Tante Betsy jurkje (spoonflower black heet die geloof ik) en een jurkje van haar wensenlijst. De Tammy Bouquet Blue. 

Esther maakte deze collage en schrijft in haar mail; Wat een leuke actie weer! In mijn oude tante betsy kan nog steeds. Maar als ik al die vrolijke jurkjes zie is het echt tijd voor iets nieuws! Maar het is super tof dat tante zo hip is en tegelijk zo tijdloos!

Miranda schrijft dit jurkje gepast bij Bibliss, maar uiteindelijk de jeanszipper gekocht. 
Maar deze staat nog steeds op mijn lijstje (met een paar andere). Dit is zo te zien Dress Retro Go Blue ;). 

Sylvia schrijft in haar mail; Hierbij mijn foto’s met mij eerste tante Betsy jurkje.

Ik vind het echt een heel leuk jurkje. Ik draag maat XL en ben 1.80 lang, kun je ook zien hoe het staat als je zo lang bent. 


Esther maakt deze leuke collage van foto's in haar Dress Collar Grey van de zomercollectie. 

En last but not least Karin met een leuk rijmpje ;). 
Ook al lukt het studeren me voor geen meter in een tante betsy voel ik me wel n stuk beter.

Lots of love from Susan

7 opmerkingen:

  1. Leuk weer die enthousiaste inzendingen.
    Dat rokje van Alma gecombineerd met een zwart truitje en groene urban hippies bloemetjes vind ik erg leuk.
    Het kan zomaar zijn dat ik volgende keer eens een rokje koop. Moet ik wel naar een andere stenen winkel want waar ik normaal ga hebben ze alleen maar jurkjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Inderdaad leuk gecombineerd van Alma,de bloemen maken het helemaal af.
    Moet zelf nog even verzinnen over een foto ,maar hij komt op tijd hoor!
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke foto's komen er weer voorbij. Dat verveelt nooit. Die bloemen geven de look met de effen zwarte trui iets extra's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat ook de zomerjurken het nog steeds goed doen. Ik draag de meeste ook gewoon door meteen longsleeve eronder, een vest en legging en laarzen. De jurk zonder naam heet meen ik Soda Dark Blue. Een van mijn favorieten! !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke inzendingen weer. Ga vandaag of morgen die van mij naar je mailen. X Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er weer fantastisch uit allemaal. Bloemen doen het altijd geweldig bij de jurken en rokjes. Blijven doen zou ik zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke inzendingen weer. Ik heb nu de FB pagina van de tante Betsy ook gevonden...
    Leuk al die lief hebbers.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.