maandag 12 december 2016

Blue Tante Betsy Monday


Hey girls vandaag deel ik mijn OOTD, outfit of the day, die ik vanmorgen ook al op de Tante Betsy Facebook groep deelde. 
Ik deed mijn allernieuwste jurk aan, Dress Ola Bouquet Blue wederom gecombineerd met mijn favoriete kleur roze, Fuchsia.
Ik ben er blij mee, hou van de print en de kleur is mooi. 


Ook heb ik vandaag weer mijn ZOO Adventure outdoor laarzen aan, ik ben er blij mee. 
Tante Betsy girl Karin vroeg zich al af of zij met haar kuiten erin zou passen...ik heb in ieder geval plaats genoeg terwijl ik toch ook stevige kuiten heb 38+39 cm in omtrek. 
Op de site van ZOO Adventure kun je de maattabellen bekijken, bij jouw maat. 



Ik draag trouwens zelf maat 39, ik zit altijd tussen 38 en 39 in. 
Maat 38 past me gewoon (heb ze bij De Wit Schijndel gepast) maar ik heb ervoor gekozen om maat 39 te nemen. 


In de laarzen zitten 4mm dikke zooltjes, maar je krijgt ook een extra paar 7mm zooltjes erbij om de laars een halve maat kleiner te maken. 
Er zijn meerdere verkooppunten door het land waar je ze kunt gaan passen en kopen.


En ZOO Adventure staat ook regelmatig op beurzen, zoals afgelopen weekend op de hondenbeurs HOND 2016. Op hun Facebook pagina worden de beurzen gedeeld. 



Zo girls genoeg gekwebbeld over die leuke laarzen, ik ga zorgen dat ik mijn blogpost online krijg. 

Lots of love from Susan

23 opmerkingen:

  1. Haha gezelligerd. Blablabla. Leuke laarzen. Blablabla. Mooie jurk. Ik ben dol op je. Je bent een super gezelligerd. Ik moest het even kwijt. Vind het elke dag weer gezellig om je blog te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi liefff. Mmm klinkt weer als een reclameblok zo dat gekwebbel van mij over de laarzen. Maar zo weet je/men wel als je ze ooit eens wilt kopen dat je gerust voor een maatje groter kunt gaan en ze kleiner kunt maken met een zooltje en een paar dikke sokken. Dikke knuffels van Susan die in de auto zit, nu op terugweg van Eindhoven weer naar huis. We zijn 'even' mini'tjes gaan kopen die toegestuurd zijn vanuit Rotterdam, scheelt een stukje met rijden vanuit Heerlen whahaha

      Verwijderen
  2. There is a lot of adventure in this Zoo area . :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk weer, en leuke laarzen! Ik zie op de website dat ze bij de Wit nog voldoende beschikbaar zijn en in verschillende hoogten zijn te verkrijgen. Ik ga eens even goed kijken.
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Sylvia idd genoeg keuze en ook bij ZOO Adventure zelf ;). Als je kunt gaan passen is dat natuurlijk ook heel fijn. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Me like.... me want...
    Me wants too much :-))))
    Me needs to win the Staatsloterij whahahaaaa!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik dacht ook al meteen dat is iets voor Sandra, lekker om met Guinness te gaan wandelen. En als die twee kleine deugnieten er op een bootje vandaan gaan kun je ze eventueel gewoon achterna hihi.
      Succes bij de staatsloterij! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Oh heerlijk bericht/gekwebbel weer. Vooral zo houden ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi jaa ik blijf gewoon lekker zoals ik ben hoor. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Ik ga ze dit weekend passen (lees kopen, hahaha) tijdens Landleven Winter in het Openluchtmuseum in Arnhem... can't wait! Maar ja, welke kleur? Dilemma's:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh jaaa leukk! Ik heb gekeken welke kleur het beste bij de meeste van mijn jurkjes pasten, dat bleek roze te zijn ;). Maar de rode stonden ook hoog op mijn verlanglijst dus kwamen die er ook. En tsja toen kon ik die blauwe bij Diezijner kopen in de sale en ja je hebt vast wel al gezien dat ik die ook heb. Nu probeer ik me in te houden, maar zwarte en mauve zijn ook mooiii :D. Succes met kiezen, heel veel pasplezier en doe ze maar de groetjes van Susan van het Tante Betsy blog ;).

      Verwijderen
  7. Prachtige jurk die Ola Bouquet Blue. Was mijn eerste keus, maar dat roze staat me helaas niet. Te gek met die laarzen erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat jammer dat is balen Alexandra. Ik heb geluk roze is een van mijn lievelingskleuren. Ben er ook heel happy mee. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Ze zijn zo mooi...Lieve Susan jij bent slecht voor mijn portemonnee. ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi bloosss, solly :D. Ja ik was op slag verliefd toen ik ze op Facebook bij een winactie zag voorbij komen. En ben nog steeds flieft! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Staat je mooi dit model jurk. Die laarzen zijn ook fantastisch. Enne ben ook dol op fuchsia roze : mijn slaapkamer gordijnen hebben nu die kler. Blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ja een heerlijk model die Ola modelletjes, ben er ook heel blij mee :). Heerlijk hè om gewoon ongeneerd te genieten van roze, zo'n pracht kleur om mee te combineren en oh straks komt er een knalroze vogeltjes jurk hebbe hebbe ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Ik had ook altijd problemen met het passen van laarzen. Mijn kuiten waren een paar jaar geleden 41cm😟 Nu zijn ze ook 38cm. Ik ga toch eens kijken of er een verkooppunt bij mij in de buurt is. Hoe mooi ik vaak ook iets vind, het moet wel lekker zitten, een beetje elegant ogen etc... Ik heb dan ook nog maat 41 en vaak heb je dan zo een schuit maar ik denk dat dat met deze wel mee zal vallen door de ronde punt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie combi dat blauw met roze!!!
    Groetjes Miranda Buter

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleuren hebben die laarzen , echt iets voor jou. Zelf heb ik erg veel moeite om goede schoenen te kopen. Ik loop natuurlijk niet zo goed meer en dan zijn stevige schoenen een must. Ik vind die klompies ook zo mooi maar ja ik kan er echt niet op lopen.. Jammer... maar ja het is niet anders.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke jurk die Dress Ola Bouquet! Staat je erg mooi! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.