maandag 12 december 2016

Blue Tante Betsy Monday


Hey girls vandaag deel ik mijn OOTD, outfit of the day, die ik vanmorgen ook al op de Tante Betsy Facebook groep deelde. 
Ik deed mijn allernieuwste jurk aan, Dress Ola Bouquet Blue wederom gecombineerd met mijn favoriete kleur roze, Fuchsia.
Ik ben er blij mee, hou van de print en de kleur is mooi. 


Ook heb ik vandaag weer mijn ZOO Adventure outdoor laarzen aan, ik ben er blij mee. 
Tante Betsy girl Karin vroeg zich al af of zij met haar kuiten erin zou passen...ik heb in ieder geval plaats genoeg terwijl ik toch ook stevige kuiten heb 38+39 cm in omtrek. 
Op de site van ZOO Adventure kun je de maattabellen bekijken, bij jouw maat. 



Ik draag trouwens zelf maat 39, ik zit altijd tussen 38 en 39 in. 
Maat 38 past me gewoon (heb ze bij De Wit Schijndel gepast) maar ik heb ervoor gekozen om maat 39 te nemen. 


In de laarzen zitten 4mm dikke zooltjes, maar je krijgt ook een extra paar 7mm zooltjes erbij om de laars een halve maat kleiner te maken. 
Er zijn meerdere verkooppunten door het land waar je ze kunt gaan passen en kopen.


En ZOO Adventure staat ook regelmatig op beurzen, zoals afgelopen weekend op de hondenbeurs HOND 2016. Op hun Facebook pagina worden de beurzen gedeeld. 



Zo girls genoeg gekwebbeld over die leuke laarzen, ik ga zorgen dat ik mijn blogpost online krijg. 

Lots of love from Susan