zaterdag 19 november 2016

Saturday Plog


Hey girls vandaag deel ik een foto verslag van onze dag, oftewel een plog (een photo blog) we zijn op weg naar Buren om een uitlaat te kopen voor onze classic Mini Cooper, maar onderweg doen we een paar Intratuin vestigingen aan op zoek naar een Mini Cooper 'kerstbal'.


Ik zag hem bij Natasja van Beautyspots (de foto hierboven is van haar) en ze vertelde me dat hij bij de Hema was gekocht...maar dat bleek toch niet zo te zijn ;). 
Ondertussen heb ik deze week wel een onderjurk bij de Hema gekocht (ik kreeg meteen €5 sinterklaas korting omdat ik meerdere artikelen kocht) om nog een betere review te geven over de onderjurk van RJ Bodywear die ik vandaag ook aan heb. 



Ik heb voorheen nog nooit een onderjurk gedragen en zo kan ik een gefundeerde mening geven...een vergelijkend waren onderzoek ;). 


Vanmorgen maakte ik de tas klaar met wat proviand voor onderweg, het is vanuit onze woonplaats anderhalf uur rijden naar Buren. 


We besloten om de dichtstbijzijnde Intratuin als allereerste aan te doen, in Geleen zit er eentje. Oh wow wat een mooie kerstafdeling(en), op de bovenverdieping zouden de glazen kerstballen zijn en daar viel ik van de ene verbazing in de andere. 


En natuurlijk moest manlief verplicht even een foto maken van mij bij mooie kersttaferelen. 


We vonden de kerstbal niet, maar zagen wel een gaaf Volkswagen busje met kersttafereel. Vriendin Pat vind die leuk dus even gekeken, maar daar bleken ze uitverkocht. Een nieuwe zoektocht erbij ;). 


Ik vertelde manlief dat ik ook nog even naar de ZOO Adventure outdoorlaarzen wilde kijken. 
Sinds dat ik weet dat die bestaan, staan ze hoog op mijn wishlist.
Het liefst wil ik een Fuchsia paar maar een paar rode zijn ook gaaf. 


Ik had verteld dat die winkel in Schijndel zat en terwijl we op weg waren naar Intratuin te Veghel bleken we langs Schijndel te komen. Dus yess eerst laarzen passen op de outdoor afdeling van Mega Outdoor centrum De Wit Schijndel.  


Maat 38 past, ik zit tussen 38 en 39 in, maat 39 is eigenlijk wat te groot máár je krijgt er een paar extra zooltjes bijgeleverd en áls ik ze dan toch koop kies ik dan liever voor maat 39, die met zool goed zitten. 



In de winter wel zo fijn en omdat ze waterdicht zijn, zijn ze naar mijn idee gewoon dé ideale winterlaarzen om onder je jurkje te dragen...maar natuurlijk het hele jaar door in ons natte kikkerlandje ;). Niks fijners als een goed paar laarzen die je in alle weersomstandigheden kan dragen. 


Ze hebben ze ook in een kort model, model Brechje als je daar meer van houdt, die hebben ze ook in vrolijke kleurtjes. 


Er is ook een hoger model, eentje voor slanke benen en eentje voor de stevige kuit. Ik heb die ook even gepast, fijn dat je ze op kuidwijdte kunt aanpassen. 
Er zijn diverse ZOO Adventure verkooppunten in het land...wel weer geen enkele in Limburg...wel in België ;). 


Daarna was de intratuin in Veghel aan de beurt, we vonden een Volkswagen busje...zelfs in blauw. Terwijl ik me voorover bukte bleef ik met mijn ketting haken aan mijn tas en kebeng alle kralen vielen daar op de grond en rolden onder het kersttafereel in...och ja so be it. 
Alweer geen mini cooper, maar och ja Pat is in ieder geval blij dat we een busje hebben kunnen scoren. 


Bij de volgende Intratuin in Rosmalen jammergenoeg ook niet geslaagd. Ik had stiekem daar wel op gehoopt omdat Natasja in Den Bosch was gaan shoppen. 
De Intratuin van Geleen blijft naar ons idee toch de allermooiste kerstafdeling. 



Inmiddels is de uitlaat voor onze classic mini opgehaald en zit ik dus een klein beetje in de verdrukking ;). 
Gelukkig heeft manlief wel een doek bij zich in de auto zodat ik toch met mijn mooie Tante Betsy jurk ernaast kan zitten. 
Ja ik las net iets dat iedere dag geschikt is voor je zondagse jurk...ja hoor ik draag iedere dag een Tante Betsy jurk en maak van iedere dag een feestje. 
Ik zal daar vast niet de enige in zijn die iedere dag een jurk draagt (ik sinds een jaar of twee ;)), we hoeven geen feestgelegenheden om onze mooiste jurkjes te dragen. 
En maak me dan ook niet druk dat ik nu naast een uitlaat moet zitten hihi. 


Op weg naar Intratuin nummer 4 van vandaag in Nuenen, ik heb inmiddels contact gehad met Natasja. Ze heeft de hare niet van een Intratuin maar van Sostrene Gene in Den Bosch. 
Oh wat ziet mijn oog we rijden door Eindhoven, oh we komen wel heel kortbij Tante Betsy verkooppunt Pantalone....poink poink...ik begin vanzelf te stuiteren whahaha...nee nee ik hou me in ;). 


En yess eindelijk geslaagd! We hebben een mini cooper kerstbal kunnen scoren bij nummer 4!
Ook in Nuenen een hele grote kerstafdeling, maar niet zo mooi als in Geleen. 


Zo nu terug naar huis...nou ja naar Duitsland naar onze favoriete Imbisstube.
 
Nog een fijne avond lieverds!

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. tssssss je was gewoon in de buurt!!!! Ik heb dan wel geen kerstballen in de verkoop maar wel een lekker bakkie te geef en een knuffel van Oscar.
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja lieverd inderdaad helemaal niet ver van jou af. Maar we hadden nog heel wat voor de boeg en gisteren was manlief laat thuis (vannacht half een) dus dat was teveel geweest. Oh een dikke Oscar knuffel is wel heel aanlokkelijk :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat was weer een leuke dat, 4 ! intra's gezien zelfs. Ik kom er ook graag,vooral die in Halsteren vind ik leuk.
    Vroeger hadden we Suzuki Samurai's {kleine jeepies} en gingen we voor onderdelen of auto ook altijd naar Buren.
    De laarzen zijn leuk en staan goed onder een jurkje, maar wel prijzig zag ik.
    Fijne avond in Duitsland en harstikke fijn dat het met je werk toch alles weer op zijn plekje valt.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Ik vind de laarzen eigenlijk helemaal niet zo duur...nou ja het is wel veel geld...maar als je ze vergelijkt met een paar gewone laarzen in een schoenenwinkel van helemaal niet zo'n goede kwaliteit tegenover zo'n paar super handige hoog kwalitatieve laarzen vind ik het helemaal niet verkeerd in prijs.
      Bij mij gaat er in ieder geval een paar komen, eens kijken of ik een paar roze kan scoren ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Leuke dag! Gezellig met je man. Die laarzen zijn leuk. Vooral die gekleurde. Die hoge vind ik veeeel te saai voor je. Zou ik niet doen. Knal maar lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die hoge heb ik alleen gepast om te laten zien dat die er ook zijn ;). Nee er komen een paar heerlijk gekleurde laarzen hoor, ik ging van de week al bijna op mijn gezicht met mijn Tante Betsy laarzen. Dus voor mij zouden het niet alleen outdoor laarzen worden, maar ook fijn op de fiets en fijn in de regen of in de sneeuw ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Leuke dag zo te lezen. Ook ik was vandaag in de intratuin Rosmalen. De uilen waren leuk om te zien. En idd iedere dag is een feestje en geschikt voor een leuk jurkje.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dan hadden we ons zomaar kunnen zien hihi. Wie weet waren we er wel tegelijk. 12.18 is de eerste foto die ik maakte en 12.38 de laatste ;). Ja we maken gewoon met z'n allen van iedere dag een feestje :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Zo dat was een hele speurtocht. Wat heb jij toch een geduldige man zeg👍🏻Fijn dat je in de laatste Intratuin bent geslaagd.
    Heel gaaf die laarzen. Blauw vind ik ook leuk. Idd wel prijzig. Ik ben ook opgedirkt, in mijn TB ola flora blue. We gaan zoals elke zaterdagavond naar een dart café in Dordrecht.
    Fijne avond!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi of ik ben geduldig want manlief is gek van mini coopers hè hihi. Maar het is geven en nemen en wat dat betreft hebben we er gewoon plezier van om samen te zijn. Jaaa die blauwe zijn ook gaaf en ook de mauve (een donkerblauwe kleur, maar wel heeel mooi). Ik zou zo meerdere paren willen hebben ;). Heel veel plezier in Dordrecht! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Wat een heerlijk dagje! Die laarzen zijn helemaal fantastisch! Hebbbben!! En de minicooperkerstbal zag ik vanmiddag ook bij Sostrene Grene. :-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa ik heb ook zoiets hebbe hebbe, maar de roze passen het beste bij veel jurkjes maar ook die rode gaan er komen...en die blauwe zijn ook gaaff. Ja geweldige laarzen :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Gelukkig, je bent geslaagd! Als je nou volgende keer gewoon vraagt: "waar heb je die rode auto met de kerstboom op het dak gekocht?", dan komen we er een stuk sneller uit, hihihi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja sorry was even vergeten dat niet iedereen weet wat een mini cooper is hihi. Maar ja we zijn geslaagd en voor iedereen die medelijden heeft met manlief...het was een zoektocht voor hem en ik mocht mee...en gelukkig voor mij zijn we ook nog ZOO Adventure laarzen gaan passen ;) hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Geweldig, dit fotoverslag :-))) maar eh... ik word alleen al moe van het lezen hihihi!
    Shop in en shop uit... goed dat je die mooie laarzen hebt kunnen passen. Als je de roze wilt, kun je ze lekker online kopen :-)) ik vind ze ook erg gaaf... zouden een goede vervanger/opvolger zijn van mijn wandellaarsjes van Panama Jack. Het profiel vliegt daar vanaf. Zachte zool of ik loop teveel hihihi! Liefs, Sandra
    P.S. Jammer van je ketting... maar misschien maak je wel een kindje gelukkig als ze een mooie kraal vindt :-)))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja that's the spirit er liggen vast mooie kralen voor het grijpen...een paar rozekwarts kralen en mooie rode en roze en misschien zelfs een rode vlinder...
      Jaa ik weet het is wel heel veel tekst. Ik zal proberen vandaag wat korter van stof te zijn whahaha.
      Weet je wat me ook fijn lijkt bij deze laarzen dat ze een gewelfd profiel hebben en niet zo'n profiel waar steentjes of hondepoep tussen blijft zitten en je dan met een takje eruit moet zien te peuteren.
      Ook zijn ze gewoon afwasbaar onder de kraan, waterdichte leren laarzen in een mooie kleur...wat willen we nog meer. Ja ik heb idd een paar roze gezien...komt helemaal goed! In Eindhoven zitten ook twee verkooppunten...wie weet hebben ze daar ook wel leuke kleurtjes! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Zo te zien heb je een leuke dag gehad en wat leuk dat je in noord-oostbrabant bent geweest. De Wit in Schijndel is inderdaad een bezoekje waard en mijn kinderen vinden de ballenbak bij Intratuin Veghel fantastisch :-) Je man heeft ook een leuke hobby, net als jij.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi manlief zei daar ook al 'ik ga naar de ballenbak' whahaha, ik zag ze daar ook knutselen met kids, leukk! Of was dit in Nuenen...ik ben inmiddels de draad kwijt welke wat was hihi.
      Ja wij zijn alleen even voor de ZOO Adventure laarzen gaan kijken, we waren op missie ;). Maar een heerlijk grote winkel met heel veel keuze, ook bij de ZOO outdoor laarzen heel veel keus, wel zo prettig om op je gemak verschillende soorten te kunnen passen. Zo heb ik gisteren toch een goede keuze online kunnen maken waar ze wel nog een Fuchsia paar hadden...yihaaa! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Klinkt als een heel leuke dag. Die laarzen zijn inderdaad gaaf. Het is dat ik ze ook wel prijzig vind, anders bestelde ik ze ook.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.