vrijdag 11 november 2016

Black Friday

Hey girls mennn ik zit hier mega te balen...ik had hier net een hele tekst getypt met alle namen van random zwarte Tante Betsy jurkjes en namen van Tante Betsy girls erbij...klik op alles selecteren om het te kopiëren in Blogger en met een of andere verkeerde vingerklik is allé tekst weg voordat ik het gekopieerd heb...pfff. 


Ik heb de puf niet om nog eens alles te typen, mijn buik rammelt en die van manlief ook...er moet eten gekookt worden en er staat een film te wachten. Dus ik deel alleen de foto's met allemaal zwarte Tante Betsy jurkjes, sorry. 












Lots of love from Susan

9 opmerkingen:

  1. Dat is balen zeg maar maak je niet druk hoor. Alleen foto's zijn ook leuk. Zwart blijft mooi! Een hele fijne film avond!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nee dat heb ik lekker losgelaten, maar was wel even mega aan het balen...maar het was niet anders alle tekst was weg. Morgen is het ook Black Saturday hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Ook eens leuk voor de afwisseling 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook eens leuk voor de afwisseling 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Elke De Vlalminck11 november 2016 om 19:33

    Geen probleem hoor. Ik zou ook geen zin hebben om alles opnieuw te doen!
    groeten
    Elke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaal zou ik dat wel doen, is me al een keer eerder gebeurd. Maar in dit geval koos ik even voor mezelf hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Goed gedaan! Leuke fotoserie en als het goed is zitten jullie nu lekker met een rond buikje een filmpje te kijken saampjes. Héél belangrijk. Enjoy! xxx Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja hebben lekker gegeten én Bridget Jones Baby gekeken dus heerlijk genoten tot nu toe. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Mooie foto's hoor en inderdaad de tekst overdoen zou ik ook geen zin in hebben. Morgen nieuwe dag nieuwe kans. Toch?

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.