maandag 14 november 2016

My Tante Betsy wintercollection Monday


Hey girls het is alweer twee maanden geleden dat ik mijn laatste Youtube filmpje maakte (op mijn Youtube kanaal kun je de andere filmpjes bekijken). Veel te lang geleden natuurlijk, maar ik vond de kwaliteit niet echt goed en dat hield me tegen om er nog eens eentje te maken en ik wist ook even niet waarover te vloggen. 
Maar vanmorgen had ik opeens zoiets...ik laat mijn Tante Betsy wintercollectie jurkjes eens zien en kwebbel er wat bij. Dus hupsakee een kledingrek van de zolder gehaald en mijn twaalf jurkjes mee naar beneden genomen...oh nee eentje heb ik aan :).  
 

Even een paar testfilmpjes gemaakt en toen gewoon lekker gaan kwebbelen tegen mijn iPhone...nou ja tegen jullie ;). 
Ik zeg een keer 'heb' ipv 'heeft', maar dat vergeven jullie me vast ;). 
Het is niet van de beste kwaliteit en eigenlijk had ik het filmpje nog liever een keer overgedaan, maar och wat...this is me and I'm not perfect. 



Ik laat ook nog mijn diverse Urban Hippies Hip Pockets zien in het filmpje. Ik had natuurlijk ook nog even kunnen laten zien waar de Pine Blossom mooi bij stond valt me nu opeens in. 
Ik deelde wel al eens wat foto's ;). 


Gaan jullie gezellig kijken? Klik HIER om mijn filmpje op Youtube te bekijken.
Je ziet mijn Ola Bouquet jurken langs komen, vandaag draag ik Dress Ola Bouquet Green met een roze thermo legging en mijn groene Fornarina cowboylaarzen mét Urban Hippies Hip Pocket Pine Blossom.












Oops realiseer me nu dat mijn zwarte doorknoop jurk ontbreekt, Dress Button Down LS Black

Vijf jurken heb ik zelf gekocht (twee bij Tante Betsy in de webshop en drie bij Tante Betsy verkooppunten), de andere jurken heb ik van die lieve Tante gekregen. Ja ik ben een echte bofbips :D. 

Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Ja wat zie je er mooi uit. Ik miste al een jurk. Maar daar was hij al in je blog. Grappig dat wij ongeveer weten wat er in jouw kast hangt. Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks :).
      Whahaha ja te erg eigenlijk hè dat jullie dat weten...och ja ik ben een open boek hihi. Ja opeens had ik zoiets het klopt niet, toen ik de jurken op aan het tellen was die ik zelf gekocht had...er miste eentje...mijn zwarte doorknoopjurk :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Heb weer genoten hoor, om je "live"te zien.
    Leuk gedaan :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen. Het is toch altijd even afwachten hoe het bevalt...ben er niet helemaal tevreden mee, maar weet uit ervaring dat het er vaker niet beter op wordt ;). Dus voor mezelf besloten dat dit het filmpje werd. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Super leuke vlog weer! En war ben ik jaloers op jouw prachtige collectie! Ze staan je ook allemaal even mooi. Maar de ola flora red springt eruit! Ik kende de ola nog niet in deze print/kleur maar die komt ook zeker op mijn wishlist!

    Dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja mooi is de Ola Flora Red hè, ik vind dat ook een pracht jurk en ja in mijn favoriete kleur dus helemaal happy mee. Mmm ik geloof dat ik die mezelf gekocht heb maar weet het niet meer zeker hihi. Ben zo happy dat er toch een aantal vrolijke 'winter'jurken bij zitten :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Wat is het weer een gezellig filmpje geworden. Wat heb je een prachtige jurken rij....en ze staan je stuk voor stuk zó leuk. Wat een goede kleurcombinaties met de Urban Hippisch tasjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Ik blijf het spannend vinden hoe zo'n filmpje ontvangen wordt. Maar ik ben gewoon lekker mezelf dus eigenlijk hoef ik me daar geen zorgen over te maken hè ;). Ik ben ook weer enorm blij met mijn jurken en ja ben zo happy met de nieuwste hip pockets, maar ook met de oudere hoor. Leuk om ze mooi te kunnen combineren. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. He Susan, hartstikke leuk filmpje weer, ik vind het leuk om er naar te kijken. Wat een prachtige collectie is het weer!! Groetjes en knuffels van Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Liefff :). Dankjewel. Ja een hele leuke collectie weer en toch met lekker veel kleur. Love it! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Leuk om jou weer eens te horen! En te zien. Ik ben nog steeds verliefd op de cornflower bleu. Twijfel twijfel. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja was alweer twee maanden geleden zag ik nadat ik het filmpje had opgenomen. Time flies by ;). Oops dan heb je vandaag pech want de cornflower jurken vliegen je om de oren whahaha. Succes met twijfelen, maar eigenlijk moet je dat helemaal niet doen en hupsakee jezelf trakteren of laten trakteren op deze mooie jurk (wie weet hebben ze hem nog in een verkooppunt in de buurt). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Je hebt een leuk filmpje gemaakt, goed gedaan. En wat een collectie, inderdaad om jaloers op te zijn, ha ha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja daar kan ik me wat bij voorstellen. Ik ben dan ook een enorme bofbips. Leuk dat je hebt genoten van mijn filmpje. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Hoi Susan, ik heb een paar dagen niet gereageerd maar ik was 3 dagen op bezoek geweest bij mijn moeder. Leuk filmpje hoor ! Je zij dat je nog panty's zoekt voor bij de Dress bibi flora bleu. Ik heb knalgroene van Apollo en die kunnen er heel goed bij. Die heb jij volgens mij ook. Zelf heb ik de jurk met donkerblauwe panty's gedragen. Vindt mijn man mooier😉
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk om weer van je te horen :). Ja die ochtend kon ik maar niet kiezen uit zo'n vier of vijf verschillende kleuren blauw dus maar snel voor een andere jurk met zwarte panty gekozen ;). Vandaag ook maar dan met mijn allernieuwste jurk Bibi Flora Black...ja ik ben een enorme bofbips :D. Dikke knuffels!
      Ps ik ga straks eens kijken welke het mooiste staan.

      Verwijderen
  9. Wat leuk om al je jurkjes op een rijtje te zien. Staan je allemaal mooi. Ik mis nog wel wat printjes ;).

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.