woensdag 23 november 2016

Giving and receiving Wednesday


Hey girls vandaag deel ik weer eens iets over de Geefmaand November. Door een reactie van iemand van de Facebook groep voelde ik me geremd om er iets over te delen. Ze vond mijn berichtjes spam, omdat ik er een Tante Betsy blogpost deelde. Nog wel dé blogpost Let's spread some love...dit was voor mij een domper op mijn geefacties. Niet dat ik er niks meer mee deed hoor, maar de behoefte het hier en daar te delen verging me daardoor. 


Vandaag fietste ik naar Minibieb De Medeklinker in Landgraaf en ik ging meteen gezellig op bezoek. 
Ik ken Saskia en family van de Elf Fantasy Fair (oftewel Elfia), nou ja kennen is een groot woord, we hebben elkaar wel eens even gesproken. Nu zag ik haar op de bank zitten (of nou ja iemand op de bank zitten) en heb even aangebeld om hoi te zeggen. Ik werd uitgenodigd voor een kop thee en dat slaan we dan toch niet af, dat is natuurlijk ook een ontvangmomentje en hebben gezellig gepraat. Daarna togen we naar de zolder waar nog meer boeken lagen en nam ik een hele stapel mee naar huis hihi. Zo werd geven weer ontvangen :D. 


Jullie hebben vast al gezien dat Tante Betsy weer een leuke geefactie/winactie heeft op haar Facebook pagina, ze geeft vier setjes weg. 
Zo lief van Tante! Je kunt kiezen tussen een rood setje, een blauw setje, een groen setje en een bruin setje. Ik zag al een aantal bekende Tante Betsy girls die mee doen, leuk! Ik duim voor jullie girls en als ik win dan geef ik hem door ;). 


Heel snel komt ook mijn winactie, de eerste Tante Betsy jurk is verkocht op mijn Marktplaats account en onderweg en is vandaag aangekomen zo te zien op de PostNL app.
Hopelijk doen jullie ook gezellig mee met die Facebook winactie op mijn pagina!
Wat vinden jullie? Zal ik weer vragen om een Tante Betsy foto reactie of zal ik niet teveel eisen stellen?
Mmm alhoewel het ook wel leuk is om foto's te zien en te kunnen delen (oops ik heb er nog wat te delen van de vorige Facebook winactie...schaam schaam...).
Tsja mijn lijstjes niet bijgehouden...dat zijn minpunten. 
Ik hoor graag jullie gedachten erover...over die foto reactie bij de Facebook winactie...niet over mijn minpunten whahaha. 


De andere winactie die komt er ook aan, die komt dan op mijn blog, maar dat zal ergens begin december worden...
Daar is de voorwaarde dat je moet reageren onder mijn blogpost én een Tante Betsy foto insturen naar mijn emailadres. 


Leuk trouwens dat er al een heel aantal bekende Tante Betsy girls de weg hebben gevonden naar de openbare Facebook groep Tante Betsy Liefde
Er zijn een aantal dames die al een berichtje geplaatst hebben, ook leuk dat er Tante Betsy verkooppunten zijn die iets komen delen. Zoals de blogpost van Diezijner door Nynke, Binnie die verwijst naar de winactie op haar pagina en Karin die midseason sale heeft met een paar Tante Betsy items van webshop Pinka. Geen doorklik links deze keer, ga maar zelf spieken bij Tante Betsy Liefde. 

Lots of love from Susan

18 opmerkingen:

  1. Gelukkig laat jij je niet tegen houden door negatieve reacties. Je moet mar zo denken de positieve zijn er veel meer! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is waar Esther. Positiviteit overwint altijd! Yihaa! Knuff!

      Verwijderen
  2. Ik zit zelf niet op Facebook, maar een berichtje over een geefactie aanzien als spam? Nee, die mening deel ik niet. Ik vind het juist heel mooi dat je aandacht vraagt voor de geefmaand.
    Als je in december de actie op dit blog start, doe ik graag weer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nee ik deelde een blogpost met de titel Lets spread some love...op de geefmaand pagina...dat werd als spam gezien omdat ik reclame maak voor Tante Betsy. Ik heb gereageerd dat dit blog om zoveel meer draait als reclame maken voor Tante Betsy.
      Maar vanaf toen ook niet meer daar gereageerd, voel me door zo'n opmerking toch geremd. Geef mij maar de Tante Betsy liefde groep, daar kan ik lekker helemaal mezelf zijn en kan ik gewoon lekker alles delen over Tante Betsy...
      Leuk dat je straks weer mee doet met de blog winactie. Knuff!

      Verwijderen
  3. Vandaag is het mijn verjaardag! Deze morgen kreeg ik een lekker ontbijtje en een prachtige Tante Betsy jurk als cadeautje !(ola dress green met roze bloemen) Mijn dag kon niet meer stuk! Ik trok de jurk direct aan en voelde me de hele dag top, dankzij de vele complimenten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh woww dat is ook een hele mooie jurk die ola bouquet green, daar steel je zeker de show mee op je verjaardag :). Van harte gefeliciteerd Elke! Dikke verjaardagsknuffels!

      Verwijderen
    2. Dank je! Knuffels terug!

      Verwijderen
  4. Oei, hoop niet dat het een opmerking in V&F was!
    Heel benieuwd naar de nieuwe facebook actie. Ik snap dat je om foto's vraagt zodat je die weer kunt gebruiken. Lijkt me zo leuk om eens te winnen!
    Groetjes van Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Neee op de geefmaand groep ;). Anders had ik me wel bij jullie gemeld. Ja ik verheug me er ook weer op. Knuff!

      Verwijderen
  5. Jammer van zulke reactie's, ik er eerlijk gezegd slecht tegen en trekt het me aan. Ook als het niet eens mezelf betreft.
    Ben ook een fervent lezer,maar alles uit de bieb , heb hier in de buurt nog niet zo'n bieb gezien. Vind het wel een heel mooi idee.
    Jahoor ben wel weer in voor een fotowinaktie :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik kan er ook slecht tegen, snap dat iedereen recht op zijn of haar mening heeft. Maar ik verkondig die van mij niet zo nodig, ik ben dan wel eerlijk en oprecht, maar let heel goed op hoe ik iets breng wil andere mensen niet kwetsen.
      Google er eens op, ik heb er ook geen echt vlakbij en heb er ook nog geen in Heerlen gezien, maar wel dus twee op fietsafstand. Leuk! Knuff!

      Verwijderen
  6. Wat een rare reactie...sorry hoor... vind het juist lief van je!

    X jet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, er zijn altijd mensen die moeten zeuren. Lekker niks van aantrekken.
    Fijn weer al die win acties, ik zou lekker weer om foto inzendingen vragen. We moeten wel een beetje moeite doen toch😉🙃 Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoezo spam???
    Van een tante Betsie virus kom je nooit meer af hahaha
    Ene oor in en de andere snel uit
    Ik ontving vandaag de Vevina THNXXX alweer wat gegeven lieve Suus
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He, ik snap het ook niet helemaal geloof ik.. Maar goed laat ze maar kletsen.. ;-) Tuurlijk zien we weer uit naar de leuke winacties en ik maak weer een leuke collage van mezlf in een tante betsyjurk of rok..

    Lieve groetjes,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een ontzettende vervelende reactie. Ik begrijp heel goed dat dat je bezig houdt. Heel vervelend zo'n negativiteit. Gelukkig delen we veel positieve gedachten hier op je blog en je Facebook pagina en de Facebook pagina's van Tante. Dat moet toch een hoop goed maken. Gewoon focus leggen op de mooie dingen, dat lukt je vast ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfff... af en toe in die groepen... Niet lezen en gewoon lekker (ver)oordelen. De makkelijkste weg...
    Heel erg dat jij daar een tik van hebt opgelopen. Zou ik ook hebben... Maar nu echt los laten he?
    Gewoon lekker verder sprankelen en delen.
    Enneh... ik zou denk ik wel een foto vragen om mee te doen. Dat onderscheidt jou juist van de rest.
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.