dinsdag 15 november 2016

Mila and Bibi Cornflower Tuesday


Hey girls vandaag riep mijn Dress Mila Cornflower Blue heel hard mijn naam, dus met een thermo legging mijn blauwe Sendra laarzen en mijn blauwe Tante Betsy hoodie gecombineerd (geen foto van gemaakt met hoodie aan ;)). 


En omdat ik het leuk vind om niet alleen te laten zien hoe hij mij staat, maar ook bij diverse Tante Betsy girls, heb ik er een Cornflower Tuesday van gemaakt ;). 


Dit is model Mila, een overslag jurk (nee géén wikkeljurk) en die is er in het rood, blauw, grijsblauw (Grey) en groen
Ik heb meteen even een overzichtje (collage) met de Tante Betsy modellen gemaakt zodat je alle kleuren naast elkaar ziet ;). 










Model Mila is zeer zeker ook een mooi model als je niet zo'n enorme buste hebt als ik heb :p. 


Model Bibi is er ook met de Cornflower print, Dress Bibi Cornflower Red heb ik. Maar is er ook in Blue, Grey (grijs blauw) en Green. Ik vind de Cornflower een geweldig leuke print, I love it :). 






Ik ga even niet alle namen van de Tante Betsy girls bij de foto's vermelden, maar Esther - Hilde - Anita - Esther K. - Jolanda - Petra - Claudia - Margreet - Wendy en Binnie hebben allemaal voor ons model gestaan. Alsook van Tante Betsy verkooppunten, Pantalone, Amis Mode en SoMuch. Thanks girls! Dikke dankjewel knuffels! 


Oh en had je al gezien dat op de Facebook pagina van SoMuch, Dress Mila Cornflower Red te winnen is?!  
Ga maar snel een kansje wagen! Wel niet vergeten eerst hier een berichtje achter te laten...Je hebt daar tót 2 december de tijd om te reageren ;). 


Lots of love from Susan

19 opmerkingen:

  1. Ik vind het ook een supergave print. Ik heb de Bibi Cornflower blue en die trek ik morgen voor het eerst aan. Ik verheug me erop! De Cornflower jurk in de vier kleuren staat alle dames mooi. Geweldige jurk. Ik stuur binnenkort een foto op Susan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh leukk! Ja het is een gave print hè en twee leuke modelletjes. Model Bibi is een favoriet model van me bij de Tante Betsy jurkjes :).
      Die jurk zal je vast ook prachtig staan! Geniet er maar lekker van! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Ja mooii is die groene hè, ik vind hem ook zo gaaf.
      Natuurlijk had de rode en daarna de blauwe eerst mijn voorkeur. Maar de groene versie is ook heel mooii. Ja de grijsblauwe ook hihi maar die lijkt me teveel op de blauwe ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Ik twijfel al zo en dan ook nog deze post! Zwaar verliefd ben ik maar ik wil hem passen. En ik weet niet waar dat in Groningen kan. Ik ga zoeken! Xx Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja ik las het net hihi en dan ben je nu helemaal niet meer te houden. Diezijner is in Groningen, maar er zijn nog veel meer Tante Betsy verkooppunten in die uithoek of was dat veelal in Leeuwarden (ik moet echt eens een landkaart erbij nemen ;)). Succes ermee! Ik doe je toch wat aan hè :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. In de Gelkingestraat naast HaasjeRepje zit ook een winkel met Tante Betsy in de collectie. Weet de naam niet meer, maar misschien hebben ze daar de cornflower?

      Verwijderen
    3. Oh wat lief van je Margreet en ik bedoelde eigenlijk Friesland ipv Leeuwarden...so blonde. Ja dat heb je met zo'n Limburgse die ooit een keer naar Leeuwarden is afgereisd voor een Doe Maar concert (en een bezoekje aan een penvriendin ;)) verder nog nooit zover gekomen hihi.
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik begin ze steeds leuker te vinden,wie weet komt ie ook nog 's in mijn kast te hangen.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik was meteen verliefd op de rood roze print en door een foto van Amis Mode met de blauwe versie wist ik dat die er ook nog zou komen ;). Zekers een jurk die jou ook mooi zal staan! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Fantastisch jurkje, ik heb zelf de grijze, maar vind die andere kleuren ook super, vooral de rode.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijke kleurtjes zijn het hè en zeer zekers een jurkje dat je het hele jaar door kunt dragen :). Geniet van je jurkje en wie weet komt er nog een keer een rode ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Wat ontzettend leuk Susan, om al die verschillende modellen en kleuren bij elkaar te zien! Ik snap helemaal waarom zoveel dames dol zijn op Tantes jurkjes, er is altijd wel een model en kleur die je staat.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè?! Er zijn vast nog meer dames die de cornflower print hebben. Maar ik ben al een bofbips met zoveel jurkjeszusjes die foto's met me deelden en van een aantal foto inzendingen. Geniet heerlijk van je groene jurkje! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Je oproep is goed gelukt. Leuk om zoveel verschillende foto's te zien van dezelfde print. Voor herhaling vatbaar zou ik zeggen 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk hè, een geslaagde actie :). Ik vind het ook zo genieten om dit met jullie te kunnen delen. Nu moet ik me snel eens gaan klaar maken om straks even een paar extra uurtjes naar mijn werk te gaan. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Leuk om deze jurken bij zoveel dames te zien. De print vind ik ook gaaf.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk is die jurk en door de grote bloemen kleed hij volgnes mij ook erg goed af ;-) Ik heb al meegedaan aan de winactie, mis er volgens mij geen eentje.. Wat ik wel altijd jammer vind is dat de jurkjes toch vrij prijzig zijn voor mensen met een smalle beurs.. Ik kan dus niet altijd mee doen met de trends van de tante, ik wacht tot de uitverkoop en sla dan mijn slag..
    Weet jij wanneer de uitverkoop bij de tante is?

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Waar kan ik nog een mila cornflower xxl overslag jurk scoren rond de 50.00
    Groet petra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.