donderdag 3 november 2016

Tante Betsy Spring Summer 2017 sneak peek Thursday

Hey girls! De Tante Betsy girls onder ons die allemaal Facebook hebben, zullen vast al de sneak peek van de Spring Summer 2017 collectie hebben gezien van Tante Betsy, die op Tante Betsy haar Facebook pagina te zien is. 
Ik ben er helemaal van aan het stuiteren, zoveel leuke jurkjes en prints kwamen er voorbij. Zo heerlijk om er al even een voorproefje van te krijgen, zo komen we de winter wel door met deze leuke vooruitzichten. 
Jullie hebben vast met me meegenoten en misschien net als ik het filmpje al tig keer bekeken. Ik in ieder geval wel ;) ja je bent Tante Betsy jurkjes verslaafde of niet hè?! Whahaha.




Maar ben je nu uit principe Facebook-loos, dan kun je hier toch gaan mee genieten. 
Let op dit filmpje en de fotocollages die je in deze blogpost gaat zien, zijn heel verslavend. Je wordt er heel hebberig van en gaat je bedenken hoe je kunt zorgen dat je tegen die tijd dat de lente zomercollectie van Tante Betsy uitkomt genoeg geld op je bankrekening hebt staan. 
Gelukkig heb ik nog een hele kast vol met kleding die ik niet meer draag nu ik alleen nog maar Tante Betsy jurkjes draag en niet te vergeten...ik heb een lieve Tante en Nichtjes :D. Ja er is versterking gekomen...dat was natuurlijk wel nodig met de mate waarin ik jullie aansteek met het Tante Betsy virus.


Ik ga jullie nu wat collages laten zien van jurkjes die te zien zijn in het filmpje, de fotograaf van Tante Betsy heet Kevin Rijnders by the way. Gave foto's maak je Kevin!
Zoals bijvoorbeeld deze foto's van de leuke vrolijke zippie jurken, in blauw, groen en rood. De rode staat al heel hoog op mijn wishlist, maar dat snappen jullie wel...rood is nu eenmaal mijn favoriete kleur <3.


Maar ook komt er veel roze in de collectie terug, love it!
Kijk eens wat een heerlijke zoete roze mouwloze zomerjurk, een paar van de romantische Tante Betsy girls zullen wel al zwaar verliefd zijn. 
En die bloemenprint dan in het oud roze...


En oh de knalroze vogeltjesjurk...hebben ;). Die staat hoog aan de top van mijn wishlist, met rode vogeltjes...te leuk. Hij komt er ook in het groen en blauw...leuk leuk!


Ook de rode jurk met mooie halslijn en dat leuke driekwart mouwtje vind ik gaaf!
Ik zag hem al eerder in blauw of is het zwart?...en zag dat er rokjes waren in rood en blauw en vermoedde al dat er dan ook een rode jurk zou komen...yihaaa!


En zucht weer heerlijk romantische bloemenprints...doorknoopjurkje, overslagjurkje...een jurkje met ronde hals en een zippie...yihaaaa! Ja ook daar ben ik al zwaar verliefd op. De groene en een zwarte gaan er zekers van komen en wie weet welke kleurtjes nog :D. 


Ik zag ook nog een leuk bloemetjes printje op een top en een rokje, natuurlijk komt er dan ook een jurk van, wie weet zelfs in meerdere modellen...leuk. Ik ben benieuwd! Van mij mag het wat meer knallen, die groene polkadots met dat blauwe bloemetje op een andere achtergrond...count me in ;). 



Super dat er ook weer mouwloze jurkjes komen, weer dat fijne model van afgelopen zomercollectie, maar ook een heel leuk modelletje met streepjes print...en oh leuk met een borduursel/bloemenprint...
En natuurlijk zullen er ook weer effen jurkjes zijn, jeansjurkjes ook...


Vandaag draag ik trouwens ook een jurk, eigenlijk twee, van de zomercollectie. Dress Lilly en Jacket Dress Denim. Heerlijk om die laatste te combineren met deze jurk en andere jurken of gewoon als jurk te dragen. 


Maar om even toch even íets over mijn derde dag van de Geefmaand November te delen...ik kreeg vandaag Dress Bibi Flora Blue en hij is zo mooi, zoveel mooier als op het plaatje. Ik ben er heel blij mee, dankjewel lieverds, dikke dankjewel knuffels! 
Vandaag verder rustig aan gedaan, ik sliep vannacht weinig...wellicht wel omdat ik nog in stuitermodus zat whahaha. Dus vandaag heerlijk ontvangen en goed voor mezelf gezorgd.
Ik deed er ook even de Jacket Dress Denim bij aan en wow staat ook mooi. Op de foto's even geen andere legging en sieraden aangedaan ;). Binnenkort deel ik wel een foto van mijn look bij deze nieuwe jurk :).


Ik huppelde ook meteen even naar de zolder, daar hing Sweatvest Lotte Jeans. Van het weekend heb ik hem in azijn gelegd en daarna twee keer gewassen met vloeibaar wasmiddel en wat azijn om de kleur te behouden en te zorgen dat hij niet meer afgeeft. 
En natuurlijk ging ik ook nog even op de foto...daarvoor huppelde ik namenlijk naar boven. 
Ik draag by the way mijn eigen maat in deze jurken, maat L, voor het geval je je dat afvraagt. 


En girls hebben jullie ook al jurkjes gezien van de spring summer 2017 collectie waar je helemaal verliefd op bent?! Ik ben benieuwd welke jullie allemaal leuk vinden. 

Lots of love from Susan

34 opmerkingen:

  1. Ik zie zoveel leuks! Die vogeltjes, geweldig! Ik denk dat ik alvast moet gaan sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja die vogeltjes die wil ik geloof ik in alledrie de kleuren...oh zucht zoveel leuks. Ja dat wordt flink verkopen op MP de komende maanden en zorgen dat ik me inhoudt om andere dingen ervan te kopen hihi. Knuff!

      Verwijderen
  2. Ohhh lentekriebels bij het zien van zoveel moois! Weer een prachtige collectie. Ik zie er naar uit.
    Wat staat je de Bibi flora blue je goed! Heerlijk zo'n sweatvest of jacket dress erover. Hoe combineren andere tante Betsy fans eigenlijk hun jurkjes. Ik draag ze nu wel met een vestje of hoody maar ik ben en vreselijke koukleum en pak als het echt koud is toch wel een broek!
    Mijn eerste keuze uit de nieuwe serie is de rode met korte mouwen en het ritsje en de blauwe met de grijze streep/zakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ja ben er echt heel blij mee, zo'n mooie jurk de Bibi Flora Blue, mooie kleur en mooie print :). En fijn idd om te combineren met mijn denim 'vesten'.
      Ik draag het hele jaar door een jurk, dus ook als het koud is. Ook gewoon met Apollo panty of zo'n fleece legging (thermo panty/legging).
      En ik heb ondertussen vier hoodievesten van Tante Betsy en het sweatvest dus daar combineer ik het liefste mee, maar ook wel met een ajour vestje. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Ik ben ook een koukleum en draag als het vriest ook meer broeken hoor. Nu wissel ik broeken en jurkjes af. Ik draag wel altijd lange mouwen onder mijn jurkjes in de herfst en winter, ook als de jurk driekwart mouwen heeft. Nu heb ik twee lange vesten gekocht in het donkerblauw en zwart die ik bij mijn jurken kan dragen, zodat ik het minder koud heb.

      Verwijderen
    3. Heerlijk toch dat je lekker laagjes over elkaar aan kunt doen, een dunne panty met een dikkere thermo panty zou ook kunnen. Naar mijn idee is dat vaker warmer als een broek ;). Maar nu ben ik dus geen koukleum en ben ik heel warmbloedig hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Die zippie jurken lijken mij echt super leuk. Maar welke kleur.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha daar heb je dan zo'n vier tot vijf maanden de tijd voor om je over te bedenken ;). Gaan volgens mij als ik dat goed zag op de foto ook zippies komen met bloemenprints, yihaa! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Oh, dress Bibi staat hoog op mijn verlanglijst! Maar ik zie ook veel moois bij de nieuwe collectie. Bv. die jij in rood wilt, wil ik (natuurlijk) in groen! Wanneer kunnen we die eigenlijk verwachten?

    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De lente zomercollectie zal er denkelijk in april zijn, tenminste dat is het normale tijdstip de afgelopen jaren...maar kan zijn dat hij deze keer eerder komt ivm andere fabriek waar de collectie nu gemaakt wordt. We gaan het zien...

      Verwijderen
    2. En ja dress Bibi is een van mijn favorieten qua model, net zoals het Lilly model (Dress Retro go...), maar de Ola en overslag (nee geen wikkel ;)) modellen zijn ook leuk...en zippie en doorknoopmodellen. Had ik al verteld dat ik verslaafd ben aan Tante Betsy jurkjes?! Whahahha. Dikke knuffels!

      Verwijderen
    3. Hahaha, kortom, ze zijn allemaal leuk! Van dit seizoen heb ik nog één wens print eigenlijk. Dat wordt dan de Bibi of de Ola...groen! ...eerst sparen. Uitverkoop duurt nog wel even, denk ik zo...

      x Thea

      Verwijderen
    4. Jaa dat wordt sparen en duimen dat hij er nog in je maat is. Jaaa dat zal nog een hele tijd duren ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. ik vind de zippie jurken wel heel leuk, en die bloemetjes ook wel, maar die moet ik dan echt in het echt zien. nog even sparen en geduld hebben, maarja ben nu ook nog aan het sparen voor de huidige collectie. het is ook zo leuk he, en je wordt er zo hebberig van.

    groetjes eveline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja er is nu al zoveel leuks...vind de prints van de Ola Bouquet ook zo gaaf en ziet er naar uit dat het een gelijksoortige print is bij de lente, zomercollectie. En lekker live kijken, passen en kopen kan natuurlijk bij een Tante Betsy verkooppunt :). Spaar ze! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Oooohhhh zoveel moois!! Ik ga alvast sparen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi spaar ze! Hebben een dikke vette bankrekening nodig :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Mijn bankrekening is nu al drama, ik zie moet heel veel sparen voor de nieuwe collectie. Vooral die zwarte met bloemen en rose piping en de lichtblauwe, smelt en ook de jurkjes met rits!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd toch en dan maak ik je ook nog eens gek hier...alhoewel je het filmpje vast ook al bij Tante hebt gezien hihi dus eigenlijk is het allemaal Tante's 'schuld' dat ze zo'n geweldige collecties ontwerpt. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Heeeeeeel veeeeel leuks! Heerlijk..m alvast uit te kijken. Ik sla de wintercollectie over.... straks een of twee jurkjes extra uit de vvoorjaars collectie!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat is natuurlijk ook een heel slim plan als je meer met de voorjaars/zomercollectie hebt. Er komt inderdaad wel heeeel veeeel leuks. Ik is flieft :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Ik vind de jurk met die kleine bloemetjes erg leuk die ik in de kleuren rood, blauw en groen zie. Ik val altijd op de blauwe versie. Leuk om een voorproefje te zien. Ik moet ook sparen voor de nieuwe collectie, ha ha. En wat staat die nieuwe jurk je prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks ben er ook erg blij mee...was al aan het denken zal ik hem morge aan doen hihi ;). Ja zo heeft gelukkig iedereen haar eigen smaak, sinds Tante Betsy heb ik ook veel meer blauwe jurken...vroeger alleen zwart, paars...nu bijna alle kleuren van de regenboog hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Dat beloofd weer een mooi voorjaar te worden. Zag ook een hele gave rok in het roze... Zo mooi...

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja ik dacht al dat jij daar wel voor zou vallen...heerlijk toch voor ieder wat wils...met Tante Betsy kunnen we alle kanten op. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  11. Heb weer helemaal genoten van je blogpost :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te horen lieverd. Het filmpje is nu ook nog duidelijker te zien. Vind het zo genieten om er naar te kijken. Maar ga nu lekker afschakelen met een romantisch boek. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  12. Die met vogeltjes print is leuk en welke mijn voorkeur heeft is die helemaal bovenin rechts in jouw collage, er is niet veel van de jurk te zien maar het is groen hij heeft zakjes en ik zie een oranje bloemetje.
    Leuk hoor je nieuwe jurk. Ik heb vanavond dezelfde kleur en print maar model ola besteld bij Lillefant. Vandaag, morgen en overmorgen hebben ze 20% korting op de hele collectie dus ook op de TB jurkjes. Dat scheelt me toch 17 euro, vind ik de moeite waard. En de ola dress vind ik een super modelletje. Ik kan niet wachten tot ik hem ontvang. Hopelijk krijg ik hem maandag in de bus. Vanuit België duurt het toch wat langer he!
    Lieve groetjes en nog een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gelukkig kunnen we nog even nadenken en sparen...ik heb wel zin in roze en rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zie leuke kleurtjes mijn netvlies binnen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh, die groene vogeltjes zijn leuk. Alleen ik twijfel nog altijd of dat model jurk wel leuk zal staan (durfde het tot op heden niet te bestellen via internet). De grijs gestreepte zomerjurk gaat er zeker komen, daar ben ik direct weg van. Lijkt me een heerlijke mouwloze jurk. Verder is de groene zippie met bloemetjes ook leuk. Aaaahhh, keuzestress en dat terwijl deze collectie nog lang niet te koop is.

    De winterjurken heb ik ook nog altijd niet in mijn kast hangen. Ik kan namelijk echt niets passen en bestel dus pas na de bevalling. Een cadeautje voor mezelf dan! Wel is een groen tante betsy vest bij de Oude bieb gekocht en een kunstboer tas en knip. Oh, die zijn zo leuk.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Inderdaad om hebberig van te worden! Gelukkig duurt het nog even. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zippy's met bloemen....zucht..wat lang nog tot het voorjaar. Zwijmel.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik zat net even te googelen op de nieuwe collectie en toen kwam ik deze blogpost tegen! ;)
    Ik heb toen via Facebook wel het een en ander voorbij zien komen, maar had het nog niet gezien en gelezen in deze blog. ;)
    Oh ik kijk zo uit naar de nieuwe collectie! Toch iets meer mijn ding met al die mooie en romantische bloemenprints en die lieve vogeltjes! ;) En niet te vergeten al die fleurige kleurtjes! :) Ik ga nu echt gauw wat kleding verkopen, zodat ik straks iets kan uitzoeken van de nieuwste collectie! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).