dinsdag 18 oktober 2016

Creative Tuesday

Hey girls vandaag had ik eigenlijk een andere blogpost willen maken, maar net na mijn werk zag ik een sms'je van een goede vriendin of ik het leuk vond als ze naar me toe zou komen.
Voor een goede vriendin laat ik graag alles uit de handen vallen, niet dat ik grootse plannen had hoor, ik wilde diverse cowboy laarzen op mijn Tante Betsy marktplaats account te koop zetten (omdat ik weet dat er meer Tante Betsy girls op zoek zijn naar leuke laarzen) en ik had een afspraak bij de diëtiste.
Maar dat is een afspraak van een kwartier dus daar zijn we samen heen gegaan en morgen zet ik mijn laarzen wel op MP. 


We zijn samen gaan lunchen en hebben gezellig zitten praten en daarna zijn we naar de kringloop in de buurt geweest. 
Ik had stiekem al gehoopt dat de pashokjes gordijnen die ik gemaakt had op mijn werk kon bekijken en hoe ze erbij zouden hangen en yess ze hingen er, wat was ik trots op mijn eigen werk. 
Ik zag wat losse draadjes hangen (die had ik vergeten af te knippen ;)), die heb ik met een nagelknippertje afgeknipt hihihi. 



Vandaag heb ik Dress Tammy Bouquet Brown aan gecombineerd met een roze legging (deze keer niet van sokken-online...deze kocht ik ooit eens in een of andere euroshop in de sale) en mijn Sendra cowboyboots. De foto hierboven is bewogen maar vind hem te leuk om niet te delen ;). 


Op de selfie bij het pashokje zie je ook mijn rode Danefae jas en mijn De Kunstboer tas, het enige nadeel is dat de ijzeren rits van mijn jas mijn tas beschadigd...daar ben ik niet zo blij mee. 


Zo girls ik ga er weer vandoor genieten van mijn mannetje en lekker relaxen en ja Claudia gelukkig heb ik goed geslapen vannacht, wel weer verhuisd dankzij mijn snurkende man maar weer goed in slaap gevallen. 


Lots of love from Susan

Oh ja vandaag was ik ook nog creatief op mijn werk, ik ben bezig een katje van jeans te maken, maar moest ook een collegaatje uit leggen hoe je onzichtbaar naait, dus dat nam heel wat tijd in beslag. Nog geen foto gemaakt ;). 

10 opmerkingen:

  1. Die gordijnen blijf ik geweldig vinden. Haha, met een nagelschaartje de losse draadjes afknippen. Leuk gezicht. Ik vind die roze kousen super leuk. Net als jij 😘 hihi. Hopenlijk kun je vannacht in je eigen bed verder slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Groot gelijk hoor,lekker tijd doorbrengen met je vriendin is toch veel belangrijker!
    Wat zijn die pashok gordijnen super leuk geworden. Je mag terecht trots zijn.
    Zonde dat je tas is beschadigd! misschien kan je op de plaats van je tas waar je tas de rits aanraakt een plakbandje plakken ofzo.
    Een fijne relaxte avond!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gordijnen!
    Quality-time met vriendin is goud waard. Ik ben mijn lieve vriendin drie weken geleden verloren aan kanker. �� Dus geniet van elkaar voor jet weet kan het anders zijn.
    Gelukkig heb ik fijne herinneringen.
    X Karen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goed gedaan lieve Susan, lekker genieten..
    Karen veel sterkte
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om die gordijnen te zien hangen in de hokjes. Je hebt een 10 verdiend, ze zijn zo bijzonder! Quality time is heel belangrijk, goede keuze gemaakt wat mij betreft. Had ik vandaag ook met mijn lieve vriendin.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie gordijnen hoor! En quality time is erg belangrijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn echt leuk geworden die gordijnen, orgineel hoor.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks girls ja ben er ook erg trots op, zo leuk om je eigen maaksels in een winkel te zien hangen. Als ik ze zo zag hadden ze wel breder gemogen, maar tsja dat waren de maten die men had doorgegeven. Ik vind het altijd wel prettig als ik pashokjes gordijnen goed kan dichtdoen en dat de niet aan staan. Dikke knuffels!

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).