dinsdag 11 oktober 2016

Back to normal Tuesday


Hey girls zo nu gaan we weer terug naar de gewone gang van zaken na twee weken lang winacties. Gisteren was het nog even enerverend voor jullie omdat ik jullie nog langer in de zenuwen liet zitten met zo'n late blogpost. En voor mij heel wat uren voorbereidingswerk, een notaris die laat thuis kwam waardoor ik uiteindelijk toch maar besloot om zelf een aantal winacties lootjes te trekken. 


Maar hij mocht er ook nog een paar trekken hoor, hij had zich daar nu eenmaal op verheugd. En daarna was het voor mij nog heel enerverend omdat mijn foto's niet zichtbaar waren in de blogpost, maar het is allemaal goed gekomen en ik heb toch heel wat Tante Betsy girls blij kunnen maken. 


Leuk om al die enthousiaste reacties te lezen, ik heb nog niet alle mails van de winnaressen beantwoord. De Tante Betsy kadobonnen zijn in ieder geval allemaal al verstuurd. 
Wilma moet nog even goed nadenken welke jurk ze gaat uitzoeken las ik in de mail. Zij krijgt geen kadobon maar de jurk naar keuze toegestuurd. 
Ik las dat Monique al besteld heeft, ja het is toch een mooie korting van €45. Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal gaan bestellen en verheug me op jullie foto's :). 


Vandaag deed ik voor het eerst mijn Dress Ola Bouquet Black aan, ik koos een groenblauwe top...deze keer geen bijpassende legging, maar een zwarte panty legging met mijn Dr. Martens laarzen die ik in 2014 kocht in Londen en voor mijn verjaardag kreeg van manlief.


Ik heb ze al heel lang niet meer aangehad, ik ben inmiddels meer van de cowboylaarzen. Die ik by the way veelal op marktplaats koop, maar ik zag hele gave bij boeties.nl :). Volgens mij zijn er best veel Tante Betsy girls die leuke vrolijke laarzen zoeken toch girls?


De groene Sendra sterren laarzen hieronder ga ik binnenkort toch maar verkopen, ze zijn me te klein...heb je ze in maat 39 dan ruil ik heel graag met je. Of voor een heel goed bod mogen deze maat 38 weg. Ze staan op boeties voor €259.


Oh ja girls ook wel leuk om even te vermelden, ik viel by the way ook in de prijzen, ik had een leuke winactie gezien op het beauty blog van Hilde.
Bij Anbos kun je kans maken op een beautybehandeling twv €150 voor twee personen. 
Ik deed mee met een leuke foto, moeder en dochter quality time...
Ik vond dat mijn dochter dit wel goed kon gebruiken, het bedrijf waar ze werkt is failliet dus die zit nu thuis en ik heb ook genoeg stress op mijn werk. En dankzij veel stemmen van lieverds om ons heen hebben we de weekprijs gewonnen, yihaaa!


En morgen gaan we ook moeder en dochter qualitytime hebben samen met mijn moeder en ook met dochterlief. We gaan een dagje naar Utrecht en je snapt natuurlijk wel dat ik al even gecheckt heb of er een Tante Betsy verkooppunt zit; Art Utrecht en Kinderwinkel Westerkade....
Dus wie weet...ik heb nog €50 apart liggen van verjaardagsgeld ;). 
Ik sta open voor tips voor leuke winkeltjes of een lekkere lunchplek.


Lots of love from Susan

31 opmerkingen:

  1. Wat n Supercoole DrMartens!!!!!
    En zie ik daar nou n kraagjesjurk? Love it! Helaas heb ik geen geldboompje;)
    Gefeliciteerd met je winst! Dat heb je wel verdiend na alles wat je zelf voor 'ons' regelt.
    Liefs, Carola

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk eerder dat het een kraagje van een blouse is. Als het een doorknoopjurk is dan zou die zomaar mijn lijf willen sieren :D hihi. Hoop morgen foto's te kunnen delen in een aantal leuke outfits. Sorry mam en Nicky...ik kan er niets aan doen :). Knuff!

      Verwijderen
  2. Susan, jij ook gefeliciteerd met het winnen van een beauty behandeling, hardstikke leuk voor jou en je dochter! Groetjes uit het hoge noorden, Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt zo gaaf dat je hebt gewonnen, het is jullie gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja leuk hè en jij ook bedankt voor het tippen van deze leuke winactie op je blog. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat leuk, geniet van je dagje samen uit en je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk, geniet van je dagje samen uit en je prijs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk zeg met die dr Martens. Daar ben ik dol op. Ik heb wel 4 paar. Hehe even uitrusten voor jou. Back to normal idd. En lekker genieten in Utrecht.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja heerlijk even nu een dag lekker relaxed naar Utrecht en straks die beautybehandeling. Ik ga natuurlijk voor een heerlijk ontspannende massage ;). Ik hoef eerlijk gezegd geen gezichtsbehandeling of wenkbrauwen gedaan hihi. Wat dochterlief wil dat hoor ik straks wel in de trein hihihi. Knuff! Oh ja ze zijn stoer en mooi hè, jij hebt ook van die gave!

      Verwijderen
  7. Die laarzen van Dr Martens zijn grappig met die bloemrand !
    Zo leuk dat je ook 's wat gewonnen heb, lekker genieten met je dochter.
    Veel plezier in Utrecht , wij gaan morgen ws naar Den Bosch,even op je site kijken of daar ook een leuke winkel zit ;-)
    Have fun morgen !
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk ook met je moeder, wie weet gaat ze overstag voor een TB, die is tenslotte voor alle leeftijden :-)

      Verwijderen
    2. Dankjewel lieverd! Ja Art Den Bosch is een Tante Betsy verkooppunt! Ja wie weet haal ik dochterlief wel over, mijn moeder is niet van de jurkjes hihihi. Zo nu gaan douchen. Knuff!

      Verwijderen
  8. Van harte.... is je gegund

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je prijs en veel plezier morgen.
    Bedankt ook voor de top, ik ben inderdaad nog op zoek naar nieuwe laarzen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel :). Hihi graag gedaan! Ja ze hebben hele gave laarzen bij boeties.nl. Shop ze! Knuff!

      Verwijderen
  10. Ja, jij denkt wat ik dacht;)
    Misschien n blouse plus rokje idd. Gelukkig, die hoef ik niet haha
    Fijne dag morgen, gezellig met je moeder en dochter!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mmm ik heb die foto nog eens bekeken het lijkt een jurk maar zou toch zomaar een blouse met rok kunnen zijn. Je gaat het straks horen. Knuff!

      Verwijderen
  11. Een hele fijne dag morgen. Utrecht vind ik echt een gezellige stad. Wat jammer dat je dochter haar baan is verloren. Ze is nog jong dus zij zal vast snel iets anders vinden.
    Leuk dat jullie hebben gewonnen. Alvast een hele fijne moeder-dochter tijd samen!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ja gaat vast goed komen met onze banen :), daar vertrouw ik op. Zo me nu klaar maken. Knuff!

      Verwijderen
  12. Leuk dat je gewonnen hebt. Geniet van jullie heerlijke cadeau, laat je lekker verwennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat fijn dat je die beauty dag hebt gewonnen! Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel. Heerlijk toch even me laten verwennen. Straks maar eens even uitzoeken waar we gaan. Knuff!

      Verwijderen
  14. Veel plezier vandaag! En we leuk dat je na al die weggeefacties zelf ook iets gewonnen hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja zo leuk hè, dankzij veel lieverds die mee gestemd hebben. Knuff!

      Verwijderen
  15. Ooooh, I love je Dr. Martens boots!! Helemaal gaaf! Fijne Beauty dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat fijn voor je dat je zelf ook iets gewonnen hebt, gefeliciteerd. En je Dr Martens vind ik ge-wel-dig! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja helemaal top da tjij ook wat hebt gewonnen. Lekker gaan genieten samen met je dochter. Ik ben ook heel benieuwd wat de dames gaan kiezen... zullen we vast te zien krijgen.. Ik vind jou jurk zo mooi denk er over om ook nog een te bestellen.... in het groen vind ik hem nog mooier..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.