donderdag 18 augustus 2016

How did you get here girls Thursday

Hey girls ik had al een heel gedeelte van een blogpost getypt en besloot even te gaan afschakelen en even wat in huis te doen want dat is hoognodig. Maar al afwassend en poetsend kom ik tot een leukere blogpost met een vraag aan jullie Tante Betsy girls. 
Ik ben namelijk heel benieuwd hoe jullie hier terecht zijn gekomen...


Wie weet volg je mijn 365 dagen creatief blog al langer en heb ik je daar knettergek en wellicht ook verslaafd gemaakt aan die leuke Tante Betsy jurkjes waar ik enthousiast over blogde en ben je gezellig mee komen lezen op mijn Tante Betsy blog. 

Of ben je een jurkjeszusje en kom je via de Facebook groep hier terecht, ja ook daar heb ik het Tante Betsy virus verspreid :). 
Of misschien ben je wel googlend op 'Tante Betsy' hier terecht gekomen en ben je gezellig blijven hangen op mijn blog. 


Het kan ook zomaar zijn dat je door Tante Betsy zelf bent verwezen naar mijn blog, ze deelde op haar Facebook pagina mijn bloglink en daar kwam een hele stroom bezoekers op, maar ik vraag me af of jullie gebleven zijn. 


Via mijn Facebook pagina kan natuurlijk ook, wellicht ook dat je op Facebook eens daar op 'Tante Betsy' zocht en zo ook mijn Tante Betsy blog vond en regelmatig even om de hoek komt kijken en gezellig komt meelezen. 


Als Instagrammer kun je mijn Instagram account ook 'toevallig' hebben gevonden of wie weet liet ik wel bij een #tantebetsy foto van jou een reactie.


Of via een van mijn Youtube filmpjes/vlogs is natuurlijk ook nog een optie. Via een enthousiaste Tante Betsy girl die op haar Facebook profiel een winactie deelde...

Ik ben heel benieuwd en vind het heel leuk om te horen...als je alleen maar een stille volger bent en alleen meeleest vind ik het ook leuk om eens van jou te horen (als je durft :)).
Je reactie mag je ook plaatsen op mijn Facebook pagina onder het blogbericht of op Instagram onder de foto die ik deel, als reageren hier je te ingewikkeld lijkt. Hier staat verteld hoe hier op mijn blog te reageren. 
Ben je een buitenlandse Tante Betsy girl, die hebben we namelijk ook dan ben ik ook benieuwd naar jouw reactie. Are you a foreign Tante Betsy girl then I'm also curious how you got here...


Oh ja het kan natuurlijk ook zomaar zijn dat je door een Facebook bericht van Femke van Urban Hippies hier terecht bent gekomen of door de samenwerking die we pas hadden met die leuke korting op de Urban Hippies Hip Pocket, volgens mij was dat een geslaagde samenwerking voor iedereen. Diverse Tante Betsy girls hebben een hip pocket aangeschaft en ook anderen ;). 


Of door een Facebook berichtje van Pantalone...de jurkjes snoepwinkel waar ik al een paar keer gezellig op bezoek ben geweest en waar ik over geblogd heb. 


Ik hoop dat je rekening niet door mijn schuld regelmatig in de rode cijfers komt omdat ik jullie weer eens gek maak met mijn Tante Betsy jurkjes verslaving. 
Wie weet heb je zelfs al eens een paar Bandelettes gekocht omdat ik erover geblogd heb of Apollo panty's bij Sokken-online... 
Er gaan by the way twee Tante Betsy girls de Vevina crème uittesten, Petra v S en Tante Betsy verslaafde Hilde die nu ook dagelijks blogt op haar Hillybilly Beautyblog...ik kon me iets herinneren dat ze ook last had van schurende bovenbenen en leek me echt iets om ook haar te laten testen, leuk voor Geerdina van Vevina en leuk voor mij om samen te werken met Hilde. Vandaag hebben we ook weer even heerlijk gekwept via Messenger over Vevina en mooi weer en natuurlijk over Tante Betsy jurkjes. 
Ze hielp me ook al eens eerder met mijn vragen over Youtube filmpjes. Leuk detail is dat Hilde haar Youtube filmpjes opneemt in haar Tante Betsy jurkjes. 


Nou girls laat het horen als je het leuk vind om te delen, ik ben er heel benieuwd naar hoe jullie me gevonden hebben en wie weet is er nog wel een andere optie hoe je hier terecht bent gekomen. Dikke dankjewel knuffels alvast voor jullie reacties. 

Lots of love from Susan

48 opmerkingen:

  1. Ik heb toen via google *tante betsy* ingetypt en naar afbeeldingen omdat ik wilde weten of er nog andere dames waren die deze jurkjes droegen en toen kwam ik bij jou 365dgncreatiefblog.:-)
    Leuke vraag, ben benieuwd naar de rest.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat leuk om te horen/lezen Patricia, ik weet idd dat je me al langer volgt en dat het begonnen is op mijn creatief blog. Leuk dat je me al googlend destijds hebt gevonden :). En nog leuker dat je me nog steeds volgt :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Goede vraag.... ik denk dat ik via een zoekopdracht naar Tante Betsy bij jou ben gekomen. Ik ben in ieder geval door jou bij de Vrolijke Jurkjes gekomen waar ik ook met veel plezier mee lees en kijk. Volgens mij ben je trouwens nog een bron vergeten. Op Pinterest zie ik je ook regelmatig voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja Pinterest viel me daarstraks nog in, maar omdat ik daar geen speciaal Tante Betsy profiel heb aangemaakt vergeet ik dat nog wel eens. Leuk om te horen dat je me ook al googlend hebt gevonden. Knuff!

      Verwijderen
  3. Goede vraag.... ik denk dat ik via een zoekopdracht naar Tante Betsy bij jou ben gekomen. Ik ben in ieder geval door jou bij de Vrolijke Jurkjes gekomen waar ik ook met veel plezier mee lees en kijk. Volgens mij ben je trouwens nog een bron vergeten. Op Pinterest zie ik je ook regelmatig voorbij komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha ooit heb je een jurkje van tante betsy gekocht van mij via marktplaats. Daarna zijn we elkaar via Facebook gaan volgen en via je 365 dagen creatief blog. En je betsy blog ben je daarna gestart en ben ik meteen gaan volgen.

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat weet ik nog allemaal precies hoe dat ging. Leuk toch dat we elkaar via een Tante Betsy jurkje op marktplaats zijn blijven volgen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Via de jurkenzusjes waar je zo enthousiast vertelde over jouw geweldige collectie. Ik had er zelf al wel een paar maar daar sloeg het virus pas echt toe!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oops hihi dus het Tante Betsy virus kreeg je toen goed te pakken en ik ben daar de schuldige aan hihi. Leuk om even te horen. Knuff!

      Verwijderen
  6. 365 dagen creatief! :-)))
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja dat weet ik nog precies eerst Essebes aangestoken met het virus en opeens was Sandra met de wintercollectie ook aangestoken door het Tante Betsy virus...heeft toch nog even geduurd ;). Knuff!

      Verwijderen
  7. Volgens mij vorig jaar door te googelen op tante Betsy. Leuk allerlei jurkjes bekijken. En toen vond ik je. Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk toch?! Ja heb dat idd al vaker gehoord van dames van Marktplaats dat ze zo keken hoe een jurkje bij hun zou staan...
      Dé reden waarom ik dit blog begonnen ben :). Leuk om te horen! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. Ik volg je natuurlijk al een tijdje, dat weet je ;-). Vind het altijd gezellig even met je te kwebbelen via berichtjes. En super lief dat je mijn blog weer even noemt Xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh maar volgens mij ben je wel als jurkjeszusje aangestoken en niet eerder het virus te pakken gekregen ;). Maar bij jou was het meteen in alle heftigheid toegeslagen. Super toch?! Knuff!

      Verwijderen
  9. Via Esther Horst-Glerum heb ik het virus te pakken gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja leukk via een Tante Betsy girl lekker aangestoken en toch ook mijn blog gevonden :). Leuk dat je even reageert. Knuff!

      Verwijderen
  10. Ik ben viseren signeersessie van Sakua de Laan bij jou gekomen😄 Saskia en een aantal andere dames hadden zulke leuke jurkjes aan. Oo zegt mijn zus, dat zijn tante Betsy jurkjes. Ik googelen en jawel, daar kwam ik je tegen als tante Betsy fan. Van het één kwam het ander en mijn eerste tante Betsyjrlurkje is inmiddels aangeschaft😄😄 Om de kosten in de hand te houden vind ik dat ik elk seizoen 1 jurkje mag kopen. We zullen zien...
    Ondertussen volg ik je blog enthousiast over al jou belevenissen uit je dagelijks leven. Soms zijn ze zo herkenbaar. Ik denk dat dat jou blog zo leuk maakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi leuk om ook dat laatste te horen Rita en leuk dat je enthousiast werd van de jurkjes van Saskia en Maureen van Studio Sier en nog andere Tante Betsy girls. Ja ik heb gelukkig naast een hele lieve tante een uitgebreide collectie kleren die ik inmiddels niet meer draag ;). Dus zo kreeg ik iedere keer budget, kopen en verkopen en andersom :). Knuff!

      Verwijderen
  11. Net als andere dames was ik op zoek naar voorbeelden hoe je tante Betsy jurken draagt en combineert. Dus heb in Google "tante Betsy" ingevuld en toen kwam jou leuke vrolijke blog voorbij! Dat zocht ik nou precies! Eerst een poosje stil gevolgd en nu reageer ik zo af en toe. Heerlijk om je te volgen met leuke foto's en gezellige filmpjes! Ga zo door Susan, we genieten van je!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Willeke dat je nu ook vaker reageert, altijd fijn actieve Tante Betsy girls/volgers. Ja dat is ook de grote reden waarom ik mijn Tante Betsy blog gestart benom te laten zien hoe de jurkjes bij de normale maat dames uit ziet. Leuk dat er zoveel verschilende TB girls reageren en meedoen met de winactie foto inzendingen. Knuff!

      Verwijderen
  12. Toen ik Tante Betsy net had ontdekt en ging googelen kwam ik je blog tegen. Sindsdien lees ik je blog als het even kan iedere dag. Vandaag nog een leuk compliment ontvangen. Net terug van vakantie trok ik meteen een Tante Betsy jurkje aan. Bij de drogist zei de verkoopster dat ze mijn jurk (Sakura White) zo leuk vond. Ze wilde weten waar ik deze had gekocht. Ze schreef de gegevens van de Tante Betsy site op en was heel enthousiast. Ze vond het weer eens wat anders. Leuk hè? Ik ging helemaal blij daarna mijn boodschappen doen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heerlijk toch die compimentjes en ze staan ons zo mooi, ja die Sakura white is ook een hele gave jurk, ben blij dat ik die nog bij Pantalone aan heb gehad. Goh best veel girls hier al googlend terecht gekomen, leuk! Dankjewel voor je reactie(s). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  13. Op de kreadoe zag ik een dame staan en ik vond haar jurkje zo leuk.. dat is 'een tante betsy' zei ze.. dat moet ik onthouden dacht ik nog. Thuisgekomen heb ik via Google tante betsy ingevoerd en vanzelfsprekend kwam jou site eveneens naar voren. Daar heb ik met enige shock and awe gekeken naar de diversiteit en vrolijkheid welke jij een dit prachtige merk rond spreidt hierna is de koopziekte ontstaan en bezit ik nu ongeveer 20 jurkjes. .sommige via marktplaats gescoord aneren via www.tantebetsygiveawaywednesday.nl en nog 1 welke ik in eerste instantie op jou blog zag een welke ik hierna via een andere website heb kunnen scoren. Sinds de kreadoe 2015 is mijn klerenkast een explosie van kleur mijn schoenen hebben vrijwel alle kleuren van de regenboog en ik krijg vaak complmieren. Jou blog volg ik voor inspiratie omtrent het hoe en op welke wijze ik bepaalde dingen /accessoires kan combineren.
    Het is iets waar ik wel blij van wordt!
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De t9 van mijn telefoon geeft aan www.tantebetsygiveawaywednesday.nl... dit moet zijn. Www.tantebetsy.nl..mijn excuses voor de overige schrijffouten. ..

      Verwijderen
    2. Whahaha heerlijk om te lezen, love it! Oh volgens mij dus ook al een gevalletje Tante Betsy virus dat is omgeslagen in een verslaving. Maar wel een heerlijke hè?! Geniet er maar heerlijk van en van al je jurkjes en van mijn blog! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  14. Ik was (en ben nog steeds) op zoek naar gave gekleurde tante Betsy-laarzen. Een kast vol jurken, maar te weinig leuks om er bij te dragen. Via Google-afbeeldingen kreeg ik jou te zien. Ik heb je blog opgezocht en je gemaild. En binnen no time reageerde jij. Dat vond ik toch zo symphatiek! En sindsdien ben ik blijven hangen en lees ik je blog met plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi wat leuk om te horen. Ja ik heb de meeste van mijn laarzen op marktplaats gescoord, met natuurlijk heel wat miskoopjes maar ook super geweldige laarzen. Boeties.nl verkoopt mooie gekleurde cowboyboots, maar dat is wel een investering een paar Sendra laarzen... Leuk dat je wat liet weten en leuk dat je gezellig op bezoek blijft komen. Knuff!

      Verwijderen
  15. Ik las je ene blog en volgde je naar deze blog. Altijd leuk om je enthousiaste verhalen te lezen. En nu ook nog je filmpjes te zien! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja nu kun je die Limburgse tongval ook nog 'live' horen. En ja nog steeds even enthousiast van, verliefd op Tante Betsy jurkjes. I love it en het contact met jullie. Knuff!

      Verwijderen
  16. Via je ander blog 365 dagen creatief, daar schreef je het eerst over de leuke jurkjes van tante Betsy.

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja daar is het Tante Betsy virus toegeslagen voor mij...door een gedeelde Facebook post van een winactie bij Tante en ik ging kijken en was op slag verliefd op die leuke jurkjes. Knuff!

      Verwijderen
  17. 365 en de engeltjes van Susan (die ik mis)
    Knufff van Essie-tante Bessie die ook een beetje jouw reacties op haar blog mist...
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh lieverd ja ik heb het ook zo druk met mijn Tante Betsy blog, mijn werk, mijn ouders en soms kom ik tot niks. Ben vanmorgen weer heel even op bezoek geweest. Hoop ook tijd te kunnen maken voor mijn andere blogs. Knuff!

      Verwijderen
  18. Ik heb jouw blog leren kennen door de Jurkenzusjes . Tante Betsy kende ik maar vaag - maar door jou enthousiasme ben ik mij gaan interesseren et voila !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi en zo heb je opeens een stel Tante Betsy jurkjes in je kast naast je andere favoriete merken. Knuff!

      Verwijderen
  19. Reacties
    1. Hihi ja daar heb ik het Tante Betsy virus ook verspreid, dat ging opeens heel snel. Knuff!

      Verwijderen
  20. Ik kwam he tegen op fb :) en werd een jurkenzusje! Ik geniet van je blog, van je lieve enthousiasme, ik blijf je volgen en lezen, knus!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja nu weet ik het weer :). Leukk! Ik geniet ook van jullie reacties. Knuff!

      Verwijderen
  21. Ik kwam he tegen op fb :) en werd een jurkenzusje! Ik geniet van je blog, van je lieve enthousiasme, ik blijf je volgen en lezen, knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Pff, daar vraag je me wat🤔 Ik heb een geheugen als een zeef😟Het zou kunnen via de Koffie en Wol filmpjes. Saskia Laan had daar heel vaak een TB jurkje aan. Toch denk ik dat ik via een jurkjes winactie op Facebook voor het eerst werd geconfronteerd met TB. Dat is nog niet zo heel lang geleden.
    TB had vandaag op FB al een jurkje laten zien uit de nieuwe collectie. Ben zo benieuwd naar de rest!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi toch leuk dat je je hersens even pijnigt en leuk dat je altijd gezellig berichtjes achterlaat. Ja er komt weer veel leuks! Ik zag nog wat sneakpeaks van de stofjes, beloofd veel leuks! Knuff!

      Verwijderen
  23. Via google gezocht naar Tante Betsy jurken en kwam zo op jouw blog terecht en meteen gebleven!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi gezellig! Leuk dat je even kwam laten weten. Altijd leuk om te horen. Knuff!

      Verwijderen
  24. Hi Susan , bij Google tante Betsy heb ik je in het najaar 2015 gevonden en lees vrijwel dagelijks nog steeds je blog met veel plezier, heb vorig jaar ook alsnog je creatief blog gelezen om toch maar alle foto's van TB jurkjes te zien. Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dan ben je helemaal bij hè en heb je heel wat te lezen gehad van dit stuiterende mens;). Leuk om te horen. Knuff!

      Verwijderen
  25. Ik ben via de facebookpagina van de jurkenzusjes bij jouw blog terecht gekomen.
    Maar, ik had al jurkjes van Tante Betsy. Maar, door jou wel weer (meer) enthousiaster geworden! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).