maandag 15 augustus 2016

Blue Tante Betsy Monday

Hey girls op de allereerste plaats bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn blogpost van gisteren, dat deed/doet me goed. 
Fijn om van jullie te horen en ook fijn om jullie feedback te lezen. 
Gisteren op de terugweg van Duitsland las ik ze en het ontroerde me. Vanmorgen heb ik op veel reacties gereageerd. 


Vandaag is het Blue Tante Betsy Monday, wilde er eigenlijk 'Feeling Blue Monday' van maken, want zo voel ik me. 
Vandaag zitten de tranen me enorm hoog, ik weet niet wat het is of alle stress van de afgelopen tijd los aan het komen is of dat er weer een of andere maanstand is waar ik zo jankerig van wordt. 
Ik had vandaag ook nog eens stress over mijn verjaardagsuitje naar Eindhoven met dochterlief en mijn moeder, maar het is nu allemaal geregeld en ik kan me er inmiddels weer een beetje op verheugen. 


Mijn plannen voor vandaag heb ik maar gelaten en mezelf vertroeteld en gekeken naar de eerste afleveringen van Outlander. 
Gisteren zagen we de laatste aflevering van het tweede seizoen en ik wilde weer eens zien hoe het allemaal alweer begonnen was en gewoon lekker relaxen bij een mooie serie. Het was namelijk al langer geleden dat ik die gezien had. 


Vandaag heb ik de mouwloze Tante Betsy jurk, Dress Sakura Blue aan (foto is van gisteren toen ik deze jurk maar heel eventjes aan heb gedaan). 
Ik ga nog wat foto's van diverse Tante Betsy girls, gewoon lukraak uitkiezen als ik scroll door de foto's in mijn fotobibliotheek en maak er een collage van, een zesluik.


Petra met Nora op schoot, in Dress Birdie Blue


Jorina in een jurkje van vorige zomer. 


Esther in Dress Soda op vakantie. 


Een foto van mezelf in Dress Collar Petrol bij Pantalone in Eindhoven tijdens een passessie. Pantalone staat morgen ook in de planning, niks leukers als op je verjaardag naar zo'n jurkjesparadijs te gaan...mmm een zak geld is dan ook wel handig whahaha. 


Last but not least een foto (twee foto's in een collage) van Beate uit Duitsland op Instagram die lekker creatief is in haar Dress Collar Grey of Dress Summer Betsy Grey (die dus blauw is ;)).

Lots of love from Susan

23 opmerkingen:

  1. Hey Susan, nog even je post van gisteren terug gelezen. Ik lees minder in de zomer en merk dat andere mensen dat ook doen bij mij. Ik probeer altijd bij iedereen te reageren omdat ik het zelf ook zo leuk vind om reacties te krijgen. Dus als het weer minder word word het vast weer drukker in blogland! Heel veel plezier morgen! Dikke zoen. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel lieverd. Ja ik kom er zelf ook gewoonweg niet meer aan toe om blogposts bij anderen te lezen (of nou ja veeel minder). Was net bij je op Instagram :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Ik heb toevallig ook blauw aan vandaag! Vrijdagavond trouwens de sale bij Tante hè? Ik weet nog niet voor welke ik ga. Ga lekker genieten van het shoppen, even ontspannen. Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ik weet van niks, is vanaf vrijdag sale bij Tante? Ik heb de dames maar even met rust gelaten op hun eerste werkdag na de vakantie. Die hebben het al druk genoeg met hun tweetjes ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. He Susan, die slippertjes staan ook erg leuk onder je jurk en alvast heel veel plezier morgen, geniet van de dag! Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi die zou ik nooit buitenshuis dragen onder een jurk, maar thuis toffel ik lekker in de zomer op slippers binnenshuis. Natuurlijk kan dat ook buitenshuis hoor, maar dan trek ik meestal sneakers, laarzen of mijn sandalen aan ;). Knuff!

      Verwijderen
  4. Vervelend zeg zo'n dag. Maar als de tranen zo hoog zitten kun je er beter aan toe geven en goed voor jezelf zorgen. Wat een mooie serie is dat he? Ik ben bijna klaar met seizoen2. Ik ben zo benieuwd hoe het afloopt. Prachtig. Fijne dag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik verklap niks! Vind het zo'n mooie serie en geniet ervan :). Ja pff gisteren bleven ze hoog zitten, ook rond etenstijd, er kwam gewoonweg niets uit mijn handen en de tranen begonnen alweer te stromen. Maar vandaag ga ik gewoon lekker genieten en net ook tegen manlief gezegd dat ik pizza wil gaan eten en niet een of ander indonesisch eten wat hij had voorgesteld. Ik ben gek op pizza en het is mijn verjaardag :D hihi. Knuff!

      Verwijderen
  5. He Susan, alvast een hele fijne verjaardag morgen maar dat gaat helemaal goedkomen met een bezoekje aan Pantalone en het wordt mooi weer, die traantjes krijgen morgen zeker geen kans😉
    Geniet maar lekker.
    Dikke knuffel, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja die tranen hebben gisteren mogen vloeien of het zou vandaag van ontroering moeten zijn ;). Ja dadelijk een mooi Tante Betsy jurkje aandoen en gaan genieten van een dagje Eindhoven met dochterlief en mijn moeder en 's avonds met manlief... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Fijne dag morgen, wat heerlijk om met je moeder en dochter op stap te kunnen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stuk voor stuk leuke jurkjes. Ik blijf toch altijd naar blauw trekken. Ik wil je vast even feliciteren met je verjaardag. Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Dat gaat vast goed komen nu ik alle stress weggejankt heb. Mijn kleur is eigenlijk rood dus dadelijk eens kijken of ik nu voor mijn rode Betsy Summer ga of voor de zwarte :). Maar Tante heeft veel blauwe jurkjes en die zijn stuk voor stuk ook mooii en trekken me ook. Knuff!

      Verwijderen
  8. Stuk voor stuk leuke jurkjes. Ik blijf toch altijd naar blauw trekken. Ik wil je vast even feliciteren met je verjaardag. Ik hoop dat jullie een heerlijke dag hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkige verjaardag! Maak er een prachtige dag van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heeeeele dikke vette virtuele knuffel!!
    Zowel voor je verjaardag als om alle grote en kleine verdrietjes weg te jagen xxx
    Bij mij begint de puf langzaam weer terug te komen, dus deze luis zit binnenkort weer in jouw pels, hihihihi!
    Ik ben benieuwd of we vanavond kunnen lezen wat jij bij elkaar geshopt hebt!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi lieverd dikke knuffel terug! Ja natuurlijk heb ik er een leuke blogpost van gemaakt. Ik had even 'het geluk' dat ik alleen moest zitten in de trein...dus meteen misbruik van gemaakt en een blogpost getypt ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).