dinsdag 1 december 2015

The more the merrier Tuesday

Hey girls ik zag bij blogster Brigitte van http://homeiswherethedachshundis.blogspot.nl/ op haar Instagram een prachtige verzameling kussens staan met tag #themorethemerrier en dacht 'hey dat kan ik ook met mijn Tante Betsy jurken'. 


Ik heb inmiddels een hele verzameling dus hupsakee naar boven getogen en alle Tante Betsy jurken in een kast gehangen. 
Ja normaal hangen die nooit samen...alle jurken die ik 1 keer heb aangehad, worden gelucht en die komen op een kledingrek te hangen om nog eens aan te doen. 
Voor deze foto mochten ze allemaal gezusterlijk naast elkaar (oops ik heb er nog eentje aan onder mijn Tante Betsy hoodie ;)). 


Nou girls ik ben benieuwd naar jullie #themorethemerrier foto's. 
Brigitte schrijft 'zoveel te meer ik van iets heb, zoveel te meer happy ik word'. 
Nou laat ik dat nu ook hebben als verzamelgek, Tante Betsy verslaafde. Ik ga de challenge aan! Dag 1 van 5 :). 



Lots of love from Susan

13 opmerkingen:

  1. Prachtig gezicht, een schatkast vol!
    Maar eh.... Wat doe je nu die andere 4 dagen?
    Boots? Mooie kettingen? :-)))
    Of zien we dat op je andere blog?
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaaa je brengt me nog op ideeën met de kettingen! Ja ik maak er wel wat leuks van en boots dat was inderdaad de bedoeling ;) hihi. Ik had eigenlijk de spanning willen opbouwen en de foto van de jurkjes als laatste te maken. Maar vond dit toch ook wel meteen een hele mooie knallende start! Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Gezellig!! :-))))
      Enneh... Niks mis met deze knallende start! xxx

      Verwijderen
  2. Reacties
    1. Hihi en nu niet denken dat ik dan vind dat de kast te vol is hè en koopstop of verzamelstop heb ;). Ik heb er ook een aantal bij waar ik vraagtekens over heb en die tegen de zomer wellicht de verkoop in gaan of wie weet dat ik daar een leuke actie omheen doe. Ik krijg namelijk ook wel eens jurkjes van die lieve tante en dan vind ik het niet meer als normaal om naast ontvangen ook te geven.
      Maar het overgrote deel heb ik allemaal zelf gekocht/gescoord en andere jurkjes enzo voor verkocht. Zo blijft het in balans :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Er is vast nog wel plek voor meer ;-) hihi

    Vrolijke bedoeling is het in ieder geval!

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja ja ja...je kunt toch nooit genoeg Tante Betsy jurkjes hebben :D.
      Heerlijk hè al die vrolijke kleurtjes! Love it, love them!
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ziet er heerlijk kleurrijk uit! Ik hou er van��
    Helaas heb ik er pas 1�� ben net begonnen..
    Geniet van je collectie!

    Gr. Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks hihi ja love them too! Oh er gaan er vast nog meer volgen dan je ene...je wordt er gewoon blij van en ja dat willen we vaker. En ze staan gewoon verdomd goed hihi, ze halen bij mij het beste in mij naar boven.
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Reacties
    1. Hihi thanks Christel ik word er ook erg blij van. Zelf zie ik ze ook nooit zo bij elkaar. Er hangen heel wat jurken in een andere kamer te wachten op een tweede draagsessie voordat ze in de was gaan ;). Maar helemaal happy ermee :). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. Hahahaha, leuke foto Susan..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi thanks. Ja er kwam even wat organisatie bij kijken, alle tops en andere merken jurken eruit en toen alle andere jurken die al een keer gedragen zijn in het midden zodat ik wist welke ook weer uit de kast moesten na de fotoshoot ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).