zaterdag 19 december 2015

OOTD Saturday

Hey girls even proberen een snelle blogpost te maken onderweg naar Duitsland. Vandaag dan maar gewoon lekker een OOTD (outfit of the dag) foto en even aandacht voor een aantal winacties, waaronder van Tante Betsy.  


Vandaag mijn Pepita Green jurk aan. Happy met de blauw groene combinatie. Vandaag mijn petrol blauwe panty (nu legging) aan. En ja hoor het is zo'n mooi weer dat mijn Tante Betsy jurkjes zelfs buiten kunnen drogen in het zonnetje. 


Nog heel even met manlief de stad in naar Serious Request kijken en de foodtrucks. Maar wij houden niet van menigtes, dus er snel weer
 vandoor. 


Hebben jullie gezien dat Tante Betsy een winactie heeft op Facebook https://www.facebook.com/tantebetsyfashion


En vergeet je mijn winactie niet?! Ook minder kleurige panty's hoor ;). 

Lots of love from Susan


6 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Thanks lieverd. Ik heb echt als een gek zitten te typen, had de blogpost net af toen we de grens passeerden, maar moest hem ook nog op mijn Instagram account en Facebook pagina delen. Gelukkig had ik nog zo'n 5 minuten 4G ;) net op tijd gelukt hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Wat zie je er weer fleurig uit! Wat gaan jullie heerlijk vaak naar Duitsland trouwens?
    Ik vind het daar in deze tijd ook zo gezellig. Misschien gaan we woensdag nog even. :-))
    XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Thanks lieverd. Ja we gaan eigenlijk iedere week uiteten in Duitsland, is niet zo duur als bij ons en het eten en de sfeer is top. Verder komen we niet in Aken of zo hoor of alleen maar in een buitenwijk naar een trödelmarkt ;). Have fun dan woensdag! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Mooie jurk en ik snap dat je de drukte vaak uit de weg gaat. Mijn zusje doet voor me mee met de winactie bij Tante Betsy. Maar er waren wel heel veel reacties, hihi.

    Groeten Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou weet je wat het is wij zijn geen party people...feestvierders, en Serious Request is volgens mij hier bijna carnaval, het bier vloeit in ieder geval scheutig ;). Ja hihi bij Tante Betsy meedoen aan de winactie is een kans van een op duizenden, maar ja wie niet waagt... Lief dat je zusje voor je mee doet. Dikke knuffels!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).