woensdag 16 december 2015

Colourful Legs Wednesday

Ja girls ik ga er even een andere winactie tussendoor gooien, ik mag van Sokken-online.nl mijn sponsor 3 maal 3 Apollo panty's weg geven! 
Ik mag 3 dames blij gaan maken met die heerlijke zachte mooie kleurrijke 60 denier panty's :). https://www.sokken-online.nl/dames/panty/apollo-panty-uni.html 
Yeah is dat niet leuk?!


Het is eigenlijk ook dankzij jullie dat deze winactie mogelijk is, thanks girls!
Jullie hebben van die mooie panty's, leggings en wie weet ook wel beenwarmers besteld bij Sokken-online naar aanleiding van mijn Thankful Tuesday blogpost enkele weken geleden, http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/11/thankful-tuesday_24.html .


Die blogpost was op 24 november, ik startte dit Tante Betsy blog op 24 september en het lijkt me leuk om de drie winnaressen bekend te maken op 24 december.
*Dat betekent dat je een weekje de tijd hebt om je hier aan te melden. 
*Deze Colourful Legs Winactie is alleen voor Nederlandse adressen. 
*Laat hieronder in je reactie weten of je mee doet, ga eens kijken, klik op de link van Sokken-online bovenaan in deze blogpost, welke kleuren je zou kiezen van de Apollo panty en vermeld die hier. 
*Stuur me een mailtje met je adres, dan kan ik die meteen doorsluizen naar Sokken-online als de winnaars bekend zijn, ik zal er verder geen gebruik/misbruik van maken. 
*Je krijgt een extra winkans als je mij een Tante Betsy Colourful Legs foto stuurt.
*Heb je Facebook of Instagram, ga Sokken-online https://www.facebook.com/SokkenOnline dan even volgen. 
*Laat in je reactie ook nog even weten hoe je mij volgt, Blogger/Bloglovin, Facebook - Instagram.  
*Delen van deze actie via je blog/Facebook/Instagram mag, graag zelfs en levert je een extra kans op, vermeld het even. 


Die Tante Betsy Colourful Legs foto of fotocollage opsturen naar mijn emailadres 365happytantebetsydresses@gmail.com hoeft dus niet, maar ik zou het wel heel leuk vinden...het was zo'n feestje om al jullie leuke inzendingen te ontvangen bij de vorige winactie :). 
Ik verheug me er in ieder geval op!

Succes girls! Lots of love from Susan

25 opmerkingen:

  1. Leuke actie, ik doe mee, de rest volgt nog :-)
    Heb juist vandaag nog een paarse besteld :-)
    lfs patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaa! Ik doe graag mee, want ze zijn fijn! Ik heb drie maffe kleuren uitgezocht; fuchsia (omdat ik daar al veel plezier van heb), orange (een keer iets anders) en moss (knalblij). In XXL, want ik weet dat ze dan lekker ruim zijn, maar niet lubberen.
    Ik volg via Blogger en FB en ga delen!
    Misschien volgt er ook nog een foto, ga m'n best doen :-)))
    Liefs en dikke dankjewel voor deze leuke actie! (Ook dank aan Sokken-online, die ga ik ook volgen)
    Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Susan wat een geweldige actie! Ik heb nog nooit mijn leggings bij sokken online besteld maar ik zou ze graag willen proberen natuurlijk!! Ik zou gaan voor de kleuren groen,donkerblauw en rood 💚💙❤️

    Volgen doe ik je op facebook,hier via blogger en natuurlijk via Instagram waar ik zo snel even reclame ga maken voor deze actie 😄

    Ik mail je nog even mijn adres!!

    Nu duimpjes draaien! 🙏🏻

    Fijne avond! Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oef dat wordt gauw mijn benen aftrainen & weer een leuke foto maken met mijn hot Colour legs -- ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb er al drie en ze zitten heerlijk. Natuurlijk wil ik kans maken op nog een setje. Ik zet de actie op mijn blog en ik volg je via bloglovin. Welke kleuren ik zou willen. Tja dat is lastig. Ik zou wel moss, rood en zwart willen. Foto volgt. Ik ga er weer eentje voor je maken. Alhoewel ik op de vorige foto ook al met een apollo panty stond hoor ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke actie. Ik ben dol op mooie panty's en zoals je weet kan ik nog wel een roze gebruiken. Daarnaast zou ik de zeegroene wel willen winnen en de paarse! Foto plaats ik onder een van je oproepen op fb....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaaaa ik doe mee! !! Ik wil alle kleuren. .. haha ehh roze, oranje en felblauw. Maar misschien ga ik de oranje dit weekend zowiezo halen. Wanneer is de winnaar bekend?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het Susan, ik heb al 7 van deze heerlijke kleurtjes, maar meer is altijd fijn. Ik zou heel graag de kobalt,purple en red willen missen.
    Natuurlijk volg ik je op Instagram, Facebook en Blogger. (Oeps, lijk wel een stalker)
    Ik zal je ook nog even een mail sturen met mijn adres (oh jee, ook nog mail). Haha...
    Geweldige actie, liever.

    Liefs Nana

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze win actie lijkt me een goede gelegenheid om van mijn leggings aftekomen en dan toch een keer panty's te gaan dragen en zo van mijn panty fobie aftekomen�� want wees eerlijk zulke gave kleuren bestaan er niet in leggings!
    Dan ga ik voor de groene,oranje en de roze�� oohh en ik volg je of facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk! Ik ga ook meedoen. Ik volg je hier en via facebook. Ik zal je actie ook delen via facebook.

    Ik heb laatst wel panty's besteld bij hun maar nog niet aangehad. Ik grijp uit gemak meestal terug naar mijn (zwarte) leggings. Tijd dat daar verandering in komt. :)

    Ik zou graag de groene willen. Zou je mij sowieso door willen geven welke kleur dat is? Ik kan hem me zo niet herinneren van de site.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk do eik mee, hartstikke leuke actie weer Susan... Ik heb al even gekeken naar mooie kleuren en hier komt mijn verlanglijst...
    Old Gold
    Jolly Green
    Bruin.
    Ik weet eigenlijk niet of ik jou ook via Instagram volg, maak er zelf niet zoveel gebruik van, maar op facebook en bloggen en bloglovin wel.
    Mijn mail adres hebje volgens mij al wel maar ik wil je het nog wel eens sturen hoor.
    En nu maar duimen dat ik weer iets win, hihihihi,, wat ben ik een hebbert he!!!!

    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jaaaah! Ik doe ook graag mee, en wel voor de blauwe, turquoise en paars! Maat XL Ik denk niet dat het me gaat lukken om nog een foto te maken maar ik volg je natuurlijk! En ook op IG. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superblij wordt ik van deze actie. Een blauwe, rode en groene panty zijn mijn favo kleurtjes. Fingers crossed! Fijne feestdagen Susan! Liefs Jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor ik doe mee! Ik heb al een paar mooie kleuren en kan er altijd meer gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik volg je via Bloglovin', Facebook en Twitter. Gewenste kleuren: kobalt, indigo blue, jolly green.
    sepia [at] home . nl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Andere kleuren want ik heb gisteren roze en oranje gehaald. Blauw, paars en groen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Foto is in de maak-- ik zou kiezen voor : licht mint- jolly green & purple.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaaa ik doe mee!!!! Hihi foto maak ik nu ff af!
    Ik zou kiezen voor geel, roest en jolly green!!!!
    Je hebt er nooit genoeg ;-)

    Volgen doe ik je overal of noemen ze dat stalken tegenwoordig, Hihi. ...
    Bloglovin, facebook, instagram.....

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh ja en gedeeld natuurlijk op facebook en instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ook al puilt mijn sokken mand giga uit apollo heeft nog zoveel leuke zoete kleurtjes. Dan ben ik toch gek als ik niet meedoe. Ik ben een jurkjes zuster en ben steeds nieuwsgierig naar je nog.
    Ik zou zeggen laten we hopen dat tante Betsy voor 2016 weer unieke kleurrijke stoffen en jurkjes weet te ontwerpen.
    Dag, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ook al puilt mijn sokken mand giga uit apollo heeft nog zoveel leuke zoete kleurtjes. Dan ben ik toch gek als ik niet meedoe. Ik ben een jurkjes zuster en ben steeds nieuwsgierig naar je nog.
    Ik zou zeggen laten we hopen dat tante Betsy voor 2016 weer unieke kleurrijke stoffen en jurkjes weet te ontwerpen.
    Dag, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Op de valreep, we waren even op vakantie! Ik stuur je een foto zometeen, van mooie colourful legs tijdens de doop van onze Rosalie 13 december. Ik doe heel graag mee... en dan het liefst voor fuchsia, jolly green en petrol in maat xxl. Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. De winactie is vroegtijdig gesloten zodat de winnende dames hopelijk nog hun gewonnen Apollo panty's voor de kerst in huis hebben. Dankjewel voor jullie deelname. Op Busy Cooking Wednesday zie je de uitslag. Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).