dinsdag 1 mei 2018

About Tante Betsy hoodies and more



Hey girls vandaag vloog de dag weer om, eerst vanmorgen gereageerd op diverse reacties op mijn Marktplaats account. En in huis wat opgeruimd, nee het is nog steeds geen overzichtelijk geheel maar er wordt stap voor stap aan gewerkt.
Jurkjes ingepakt en laarzen en schoenen die verkocht zijn, de totale opbrengst voor de Tante Betsy kadobonnen is alweer een leuk bedrag als alles is overgemaakt en bedraagt bijna €100.  
Morgen wordt alles verzonden, nog niet alles was betaald en kan ik morgen alles in een keer doen. 


Ik heb nu nog drie Tante Betsy jurkjes te koop en een stel panty's van Pamela Mann op mijn 365happyTanteBetsydresses Marktplaats account. Vandaag heb ik eens even gekeken of ik ook nog in mijn panty lade, panty's had die me te klein zijn. Ik ga kijken of ik die er morgen op kan zetten...


Heb ik toch maar weer mooi één lade opgeruimd. Soms is het belangrijk om niet van die hele grote doelen te stellen. Maar stap voor stap, lade voor lade of kast voor kast en niet meteen een hele kamer te willen opruimen. 
Iedereen heeft natuurlijk zo zijn technieken, bij mij was het gewoon toevallig zo dat ik even een Pamela Mann panty moest vergelijken met een L/XL van Apollo en ik zo heb gekeken of er nog meer panty's/leggings weg konden ;). 


Vandaag was het nog wat frisjes, maar wat doe je dan aan. Shirt Dress Gallop Black riep me en met een fuchsia roze singlet eronder en mijn roze Kunert panty (nu legging) en mijn Sendra laarzen is het weer een leuk geheel. 
Ik ging vanmiddag weg met een goede vriendin, even ergens lunchen en nog gezellig samen geshopt en dan is een hoodie of Lotte vest van Tante Betsy wel heel fijn. 


Hihi eigenlijk had ik daar eens even over willen bloggen, maar ja als die Susan eenmaal begint te kwebbelen...
Ik ben zo blij met de lange hoodie vesten en Lotte vesten van Tante Betsy en draag ze in de winter met veel plezier als vest en in deze tijd graag als jas. Zoals vrijdag met Koningsdag had ik mijn roze hoodie vest aan. 



En waar ik nog blijer mee ben is dat er in de AW2018 collectie weer hoodies komen in heerlijke knalkleurtjes, rood, fuchsia roze, appelgroen en navy (voor de dames die niks met knalkleurtjes hebben ;)).
Deze lijken enorm veel op de oude hoodies uit 2012, die ik dus ook in meerdere kleuren heb en regelmatig draag en die nog steeds onder de Tante Betsy girls populair zijn.
Ik vond deze oude foto op de Facebook pagina van Tante Betsy ;).


  
Ik ga stout zijn en een foto delen van de hoodies van de AW2018 collectie ;).
Ik heb de roze aan, maar die is niet te zien op de foto whahaha.
Op de foto draag ik Clumpy's laarzen, model 105 Roos in de kleur Plum.



De Hoodie fit vesten van deze zomercollectie zijn ook heel leuk hoor en ik zie vaak mooie combinaties voorbij komen. 
Ik heb zelf de rode hoodie fit en moet eerlijk bekennen dat ik die nog niet zo veel heb aangehad. 
Maar dat komt vast deze zomer nog wel als jas...


Hier op de foto Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen, die ze ook nog in de webshop te koop heeft zie ik.


Ben jij ook een fan van de hoodies en vesten van Tante Betsy? En verheug je je ook stiekem op zo'n hoodie van de wintercollectie of ga jij liever voor de sportieve variant van deze collectie?

Lots of love from Susan