zondag 5 juni 2016

Wheels 'n Bites Sunday


Hey girls ja daar is de zon dan eindelijk in Heerlen, vandaag is het heerlijk weer en koos ik Shirt Dress Black, vind dat wel een leuke die past bij het Wheels 'n Bites Festival waar we even heen wilden om te kijken naar de foodtrucks. En natuurlijk met mijn De Kunstboer Parrots tas die ik dagelijks gebruik.  





Manlief houdt van klassieke auto's (ik ook hoor ;)) en we vielen met onze neus in de boter want er was ook nog Heëlesj Autosjtuute in de binnenstad. Dus allerlei oldtimers, klassieke auto's te zien, manlief heeft zich geamuseerd met foto's maken en ik maakte er ook heel wat. 



Ook moest hij even verplicht van mij foto's maken met mijn iPhone zodat ik natuurlijk ook een leuke foto had waar ik op sta naast de oldtimers en bij het Wheels 'n Bites Festival. 


Vandaag dus weer blote benen weer en gekozen voor de zwarte Unisex Bandelettes en mijn comfortabele Footnotes sandalen. 
Wil jij nu ook eens met blote benen kunnen lopen en heb jij net zoals mij last van schurende bovenbenen dan kun je een kansje gaan wagen bij mijn winactie, Bandelettes Give Away Friday die loopt tot 10 juni. https://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2016/06/bandelettes-give-away-friday.html
Je hoeft alleen een reactie achter te laten als je mee wilt doen, dus geen foto inzending deze keer. 



Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. leuke die oude auto's , en eindelijk heerlijk weer ook bij jullie :-)
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja het was even lekker genieten van dat mooie weer, ondertussen toch ook al weer heel wat regen gehad maar het gras groeit goed en is weer groen whahaha. Knuff!

      Verwijderen
  2. wow! fantastisch die old timers. Mijn Volkswagen Polo Fox is uit 1992 en rolt nog als nooit tevoren. Volgend jaar viert 'ie zijn 25 jarg bestaan. Maar goed, mijn Fox kan natuurlijk niet tippen aan deze golden oldies! groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow leuk toch zo'n oldie! Wij hebben classic mini coopers, nou ja eentje en de andere is een woody...eentje uit 1981 en eentje uit 1969 :). Zal zo blij zijn als de laatste weer eindelijk gerestaureerd is en weer de weg op kan, duurt me allemaal veel te lang. Hij staat alweer drie jaar in de garage te wachten op restauratie :(. Geniet van jouw gebakje! Knuff!

      Verwijderen
  3. Mooie wagens, en een mooie jurk. Hij staat je goed. Die bandelettes lijken me heerlijk. Ik heb alleen weinig tot geen last van schurende benen. Zo af en toe door het vocht in de benen van de zwangerschap, maar verder niet. Ik denk dat je er iemand anders veel meer plezier van zult doen.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dat is lieff! Ja ze zijn echt heel fijn die Bandelettes, binnenkort schrijf ik weer over de Vevina crème...als het mooi weer is kan ik die tenminste verder gaan testen. Knuff!

      Verwijderen
  4. Wat staat deze jurk je toch prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hè het is echt een toppertje die shirt dress, prachtig model en zo leuk om weer hele andere doorknoopjurken te hebben. Ik ben er gek op en op deze jurk zwaar verliefd! Knuff!

      Verwijderen
  5. Wat staat deze jurk je toch prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige foto's en collages!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.