zaterdag 11 juni 2016

Tante Betsy photo tips Saturday

Hey girls zoals jullie wellicht gisteren al hebben kunnen lezen, komt er snel een nieuwe Tante Betsy kadobon winactie. 
Zoals altijd zal er weer een Tante Betsy foto inzending bij horen om een kans te maken op die kadobon
Ik hoop dat ik in deze blogpost heel duidelijk kan maken wat ik versta onder een foto inzending. 


Ik ga dit laten zien aan de hand van mijn OOTD, outfit of the day, Dress Akke. Vandaag deed ik er een capri legging bij aan (bij sponsor Sokken-online.nl kun je leuke kleurtjes panty's en leggings scoren) en mijn blauwe Asics Gel Lyte sneakers. 

Je mag herkenbaar op de foto!

Maar ook onherkenbaar

Dit kun je op meerdere manieren doen. 

Zo kan het ook

Of zo ;)

Natuurlijk mag je ook een leuke collage maken, maar dat hoeft niet!

Ik las namelijk nu al twee keer dat iemand schreef dat ze geen collage kon maken, maar dat is dus absoluut niet nodig. 

Een enkele foto is ook al helemaal goed!

En ja dat mag ook van een Tante Betsy rokje, shirt of vest. Vertel wel graag even bij je foto inzending wat het is, moge het niet helemaal duidelijk zijn :p.

En nee dat hoeft nu nog niet, komende week als alles is geregeld met de verkoop van Dress Akke in XL komt hij online. Hou mijn blog maar in de gaten en vergeet niet dat actieve volgsters extra kansen hebben!

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Leuk. Leuk. Ik ga mijn foto poses vast oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk. Leuk. Ik ga mijn foto poses vast oefenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Susan! Vast bedenken welke Betsy dit keer op de foto mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Susan, wat staat deze jurk je prachtig, misschien ga ik die ook nog toevoegen aan mijn al lange wenslijst.
    Leuke tips, krijg zin om te gaan experimenteren, lieve groet Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hihi, wat een leuke tips en foto's. Vaak post ik ook foto's van mij zonder hoofd omdat die dan net op dat moment niet wil meewerkenūüėČ Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat staat dat groene jou mooi... en heel duidelijk hoor wat de bedoeling is..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heeeee.... Susan van de achterkant! Die had ik volgens mij nog niet gezien!
    Mag er ook best wezen!
    Ik schrijf 'best' en dan moet ik altijd denken aan Manlief. De heeft de neiging om overal 'best wel' voor te zettten.
    'Wat vind je van dit nieuwe jurkje schat?' 'Oh, staat best wel leuk!' Grrrrrr.....
    Ik weet dat dat uit zijn mond betekent; 'gewéldig!', maar toch.
    En nu begin ik zelf ook al 'best' te gebruiken... Wie met pek omgaat...
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Toffe combi weer Susan! En bedankt voor je foto inspiratie... Ik vind het zelf lastig om foto's te maken maar ga gewoon weer eens wat nieuws proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik blijf het een leuke combi vinden, dat groen met blauw, je sneakers en bril! En leuke OOTD foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je wel voor je uitleg. Ik ga ermee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.