zondag 26 juni 2016

Tante Betsy happiness at Pantalone Sunday


Hey girls vandaag ben ik dan eindelijk eens lekker Tante Betsy jurkjes kunnen gaan passen bij Pantalone in Eindhoven. 
Een waar jurkjesparadijs waar ik zelfs een jurkjeszusje Eefje tegen het lijf liep, nou ja zij herkende mij ;). 


Oh wat is er toch enorm veel keus bij Pantalone en ook al hadden ze mijn wishlist jurkjes niet, toch waren er nog heel veel verschillende Tante Betsy modelletjes te koop en heb diverse jurkjes in mijn maat (L) uit de diverse rekken genomen om een passessie voor jullie te doen. 
Wat ik zo leuk vind aan Pantalone dat King Louie en Tante Betsy gezusterlijk naast elkaar hangen, maar ook met bijvoorbeeld Blutsgeschwister of Zilch... 



Ik heb echt nog even zitten te twijfelen om Dress Sakura White te kopen. 
Ik had verwacht dat die jurk me helemaal niet zou staan, nou ja de jurk wel want die heb ik Dress Sakura Red.
Maar ik had verwacht dat de kleur me te flets zou zijn, niets is minder waar ;). 
Ik besloot wel dat ik voor deze fotoshoot beter even met blote benen en een leuk schoentje op de foto kon (El Naturalista) ipv mijn legging en Sendra laarzen. 


Ik paste ook Shirt Dress Grey die eigenlijk gewoon blauw is ;). Ik vind het zo'n geweldig model jurk <3. Ik hoop echt dat dit een blijverd is want ik ben er verliefd op. De Petrol versie vind ik zo mooi, maar die hadden ze niet. 


Ook was ik heel benieuwd hoe Dress Collar Petrol me zou staan. Ik vind het mooier als je zo fors bent als ik van boven als je een wijdere hals draagt, maar de hals van de collar jurkjes is helemaal niet verkeerd ;). Op de achtergrond (in de spiegel) staat jurkjeszusje Eefje zie ik nu. 


Ik ging ook even gezellig met verkoopster Cherielle op de foto die vandaag dezelfde Tante Betsy jurk aan had die ik ook paste, Dress Folky Black. Cherielle heeft hier ook een heel gaaf vestje aan. Dankjewel Cherielle voor je enthousiasme! 


Oh ja Dress Soda Dark Blue paste ik ook nog (eigenlijk als allereerste ;)), ik was toch wel heel benieuwd hoe dit model jurk me zou staan omdat ik het idee heb dat een dame met weiniger buste die beter zal staan. Toch staat die niet verkeerd, het is maar wat jezelf mooier vind. 


Oh ik paste nog een jurkje, ook al zo'n favoriet model, Dress Peacock Green. Ik heb dress Peacock Blue, ook al zo leuk en ja die hing er ook ;) en heb Dress Belle Green ander modelletje zelfde print als Dress Peacock Green. 
Ik zei al tegen Cerielle dat ik moet knallen toen ze zei dat de kleur me mooi stond. 


En omdat de El Naturalista schoentjes zo lekker liepen ben ik toch ook even verder gaan kijken op de uitgebreide schoenenafdeling. Maar uiteindelijk ben ik gevallen voor een ART schoentje/klompje wat nog lekkerder liep en besloot ik om Dress Sakura White toch maar even uit mijn hoofd te zetten. Oops ships ik zie hem niet meer bij Tante Betsy te koop...


Zo girls eigenlijk waren we vandaag naar de British Autojumble in Waalwijk in onze classic mini cooper (de mini hieronder is niet de onze ;)), maar manlief mijn chauffeur was zo lief om ook nog 'even' naar Pantalone te rijden met me. Ik heb Pantalone al willen bezoeken toen de Tante Betsy lente/zomercollectie net uit was, maar door allerlei omstandigheden is het er iedere keer niet van gekomen. En nu deze week zelfs twee Tante Betsy verkooppunten bezocht whahaha. Hoezo verslaafd?!


Oh ja ik heb vandaag Dress Lilly aan met rode Apollo legging van sokken-online.nl en rode Sendra cowboylaarzen. Én mijn Happy Rainy Days trenchcoat en De Kunstboer tas. 

Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Wat leuk die passessie - heerlijk om
    Alles te kunnen passen !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja echt een feestje om zoveel verschillende modellen te kunnen passen. Ik ben in de gelukkige omstandigheid dat ik al veel jurkjes heb van deze collectie, maar heel fijn om andere modelletjes ook te kunnen passen.
      Ook voor jullie girls zo zien jullie ook hoe de andere modellen die ik niet heb me staan...vooral handig als je ongeveer hetzelfde postuur hebt óf ook een zandloper model bent maar dan in een andere maat ;) hihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Hoi Susan, wat een lekker dagje voor je! Bij de winactie zag ik weer iemand in de Betsy Summer Grey en ik vond em weer zo mooi. Na een beetje Google vond ik hem nog bij Hippiechicstyle.nl en nog wel afgeprijsd naar 50 euro! Ik heb en dus meteen gekocht. Wel een maatje groter dan mijn andere Betsy maar die gok durfde ik wel te wagen. Zodra binnen stuur ik je een foto! En meiden met een S: daar hebben ze er nog 2 van!
    Wil je de Summer Grey sla dan je slag! Overigens heeft So Much ook nog eentje over: de m. Maar wel voor de gewone prijs van 69.95. Bij Tante zelf is ie uitverkocht. Populaire jurk! Veel groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja zo gaat dat hè, dan zie je hem bij een andere Tante Betsy girl en krijg je een idee hoe hij jou kan staan.
      Ja heb toch een klein beetje spijt van de Sakura White vooral omdat Tante hem niet meer heeft (zag wel dat 38 dresses ook nog veel jurkjes heeft), maar heel blij met de rode Art schoentjes die ik mezelf kado deed :). Heel veel plezier van je Summer Grey! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Leuk dat je zoveel kon passen. De soda dark blue heeft hetzelfde model ook met hartjes toch? Ik ben zo benieuwd of mij die past.

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaaa die is er ook met hartjes! Dress Zippie Hearts in rood, blauw en groen! Ik denk wel dat die je mooi zal staan. Ik wilde hem ook wat meer open doen...staat mooier met mijn formaat boezem maar alleen een bh eronder ;) en och het ging om het idee :).
      Lijkt me echt wel wat voor jou zo'n hartjes jurk en jij bent gek op zippie's... Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Vandaag keek ik meer naar je schoenen dan naar de jurkjes, ik zoek schoenen voor onder een jurk die ik ga dragen tijdens de trouwerij van mijn dochter. De rode schoenen die je aan hebt zijn geweldig! Ik ga op zoek. Dank voor de tip. (Ook al was het geen tip! ;-)) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wow je dochter gaat trouwen! Ja die El Naturalista die ik aan had op bijna alle foto's liepen lekkerrr, maar mij net wat te smal...zouden nog uitwijden vertelde Cherielle me, maar vond die Art schoentjes ook gaaf en heb de keuze daarop laten vallen ;). Graag gedaan hoor die tip! Heb trouwens van beide merken enthousiaste verhalen gehoord van diverse jurkjeszusjes dat ze zo lekker en comfortabel lopen. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Leuk in Waalwijk. Ik was er vanmorgen even de hertjes eten geven en zag de auto's voorbij komen. Ik twijfel ook nog steeds over een jurk. Je rode schoentjes zien er gaaf uit en maken de look helemaal af.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh dan is Pantalone ook heel goed voor jou te doen ;). Echt een aanrader hoor! Maar wel heel gevaarlijk zo'n leuke winkel met heel veel keus ;). Dikke knuffels...wij waren er by the way om een uur of half twaalf tot een uur of half twee (Waalwijk meeting...oh nee we zijn ook nog even gaan rommelmarkten vlakbij ;))

      Verwijderen
  6. Oh wat een hoop TB jurkjes zie ik hangen. Die winkel moet ik onthouden als is het maar om de modelletjes te passen en te kijken welke leuk staan zoals jij hebt gedaan. Die witte jurk staat je heel goed hoor!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja er was nog veel keuze en dan zie je nu nog maar twee rekken waar diverse Tante Betsy jurkjes en rokjes hangen. Er zijn nog veeeeel meer rekken met jurkjes en rokjes en en...ook nog meer Tante Betsy ;).
      Een absolute aanrader is Pantalone, een jurkjes snoepwinkel vind ik dat hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  7. Pantalone blijft een geweldige winkel, heerlijk jurkjes passen. Ik vind jouw de colar dress ook ontzettend leuk staan, maar die groene knalt lekker. Persoonlijk vind ik de koopjes en ritsjesjurken het leukste als je ze met een hemdje eronder draagt, zo draag ik ze ook. En die schoentjes zijn geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad een geweldige winkel! Leuk om te horen dat jij er ook bekend bent. Ja die Collar dress is ook heel leuk en ik vind die petrol kleur ook heel mooi. Ja eigenlijk met top en de rits verder open was mooier geweest voor de Soda jurk, maar die had ik niet bij de hand en heb het maar even zo gedaan ;).
      Ben by the way benieuwd welke jurk je gaat uitzoeken. Wellicht heb je al gezien dat je kadobon gearriveerd is ;). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  8. O wat lekker zeg. Al die jurkjes passen. Ik snap dat je genoten hebt. Wat doet je man ondertussen? Zit hij met een kopje koffie in de winkel op je te wachten, net als mijn man? Of staat hij voor de winkel? Mannen moeten wel geduld hebben met al die jurkjes verslaafde vrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi nee die zat lekker comfortabel in een stoel te wachten...zonder kop koffie...had ie vast wel lekker gevonden ;) hihihi. Hij heeft met zijn iphone gespeeld maar 'moest' wel iedere keer foto's van mij maken whahaha. En hij heeft heel wat geduld moeten hebben :D. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  9. Wat leuk zeg dat je zoveel foto's hebt gemaakt bij Pantalone! Zo zien wij goed hoe is staat, hoe de stof valt en hoe de kleuren in het echt zijn. Heel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja daar heb ik het ook om gedaan, kunnen jullie zien hoe diverse jurkjes staan en ik natuurlijk ook ;) hihihi. Maakt het soms toch net wat makkelijker om keuzes te maken als je een wat volslanker model in de jurkjes ziet. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  10. Leuk z'n modeshow met al die gave vrolijke jurkjes van de tante. Ik vind die lichte jurk je wel erg mooi staan hoor. De jurk met de rits iets minder omdat de halslijn klein is. Ik heb nu ook een nieuwe winkel ontdekt hier in Enschede, ben er al gaan kijken en oh, Susan wat hangt daar veel vrolijkheid. Niet alleen tantes jurken maar nog veel meer. Daar moet ik dus niet te vaak naar toe he!! Of juist wel. hihihihi...

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ik heb deze reactie wel al gezien en er volgens mij per mail op gereageerd of was het in mijn hoofd whahaha. Ik heb inmiddels de Sakura White, manlief had die me graag gekocht gaf hij later aan...wat een ei :p. Maar tante had die uiteindelijk toch nog in mijn maat, ben er zo blij mee! En super leuk, jullie hebben zelfs twee van die gave jurkjeswinkels in Enschede, dat is wel heel erg boffen! Hier geen enkele...wel een fifties/sixties stijl winkel maar dat is dan ook alles aan bijzondere kledingwinkels. Zelfs in Maastricht niet :(. Je zou toch wel denken dat daar een leuke jurkjeswinkel zou zitten. Er was wel een leuk winkeltje 'Giensch' maar die had geen Tante Betsy mmmm. Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.