woensdag 1 juni 2016

Happy Rainy Days Wednesday

Hey girls hebben jullie het al gezien, Tante Betsy heeft weer een leuke winactie op Facebook!
Je kunt weer kans maken om een kek Tante Betsy jurkje te winnen, wil jij ook zo'n vrolijk hartjes jurkje winnen of een andere ga dan naar haar Facebook pagina
Ik ben ook meteen een kansje gaan wagen want heb nog wel wat leuke jurkjes op mijn wishlist staan. 
Dress Akke en Lola Hearts Blue zijn allebei jurkjes die ik heel leuk vind, maar er zijn er nog meer hoor...en als het goed is komt morgen Gigi Blue aan :). 


Mennn wat een regenweertje was het vandaag, vandaag gingen dochterlief en ik naar Maastricht, voor onze halfjaarlijkse controle bij de tandarts en hebben meteen het nuttige met het aangename gecombineerd en met mijn moeder afgesproken. Eigenlijk wilde ik een paar uurtjes bij haar thuis op bezoek, maar dochterlief leek het leuk om samen even de stad in te gaan.
Al shoppend hebben we geen last van de regen gehad, maar toen we naar onze afspraak moesten lopen kwam het met bakken uit de hemel vallen. 


Ik had vanmorgen speciaal mijn Happy Rainy Days trenchcoat aangedaan en gekozen voor mijn Tante Betsy laarzen en ook een jurk met driekwart mouw, de Tika Black trok vandaag het hardste om mijn aandacht ;). 
Door die enorme regenbui zijn we beiden goed nat geworden (mijn cowboy boots bleken niet bestand tegen de grote plassen water whahaha en mijn legging en jurk aan de onderkant, wat net onder de jas uitkwam, waren ook goed nat geworden), dus na onze afspraak snel met de bus naar het station en in de sneltrein naar Heerlen gestapt. Ik wil natuurlijk niet weer ziek worden...


Maar ik wil wel nog graag wat foto's delen die ik in Maastricht maakte, wat hou ik toch van mijn geboortestad, begrijp me niet verkeerd hoor ik woon met veel plezier in Heerlen, nu alweer zo'n 10 jaar dit jaar, maar geniet van Maastricht als ik er ben. 


Lots of love from Susan

11 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend mooie foto's weer. Prachtig, Maastricht! Ik moet daar echt eens een keertje heen.
    Wat apart dat het aan de ene kant van Nederland zo verschrikkelijk regent en hier de planten staan te snakken naar water hè.
    Winactie had ik ook al gespot. Leuke actie van die Tante betsy weer:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja dat is inderdaad wel grappig dat het zo verschillend kan zijn, typ ik terwijl hier het zonnetje tussen de wolken door begint te breken, heerlijk! Maar de plantjes hebben hier overvloedig water gehad hoor ;). Ja super leuke actie van die lieve Tante van ons, we duimen heel hard! Knuff!

      Verwijderen
  2. Wat grappig. Heb je het echt over vandaag????? Hier de hele dag droog en warm. Wel bewolkt en heel benauwd. Haha.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha ja echt over gisteren (vandaag was het toen), zo'n beetje de hele dag regen gehad maar tijdens shoppen konden we onze paraplu's over het algemeen ingeklapt laten. Knuff!

      Verwijderen
  3. Wordt tijd dat ik weer eens naar Maastricht ga! Winactie gezien. Leuk dat Tante dat zo vaak doet! Heb mijn Betsy jurk nog steeds niet aangehad. Zon kom nou! En eerlijkheid gebied mij te zeggen dat de jurk zo anders is dan ik normaal draag, dat ik het ook nog niet heb gedurfd.😨
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh gewoon doen hoor Claudia, ik weet even niet meer welke jurk je had gescoord, maar vast een hele leuke...gewoon lekker aandoen en geen rekening houden wat anderen wel niet van je zouden kunnen vinden. Geloof me ik ben de enige in mijn omgeving die zo knallerig erbij loopt, gewoon lekker jezelf zijn of worden ;).
      Ja lief hè dat ze regelmatig zo'n gave winactie houdt, ik heb ook weer een kansje gewaagd :D, want leuke jurkjes kun je nooit genoeg hebben.
      Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik vind Maastricht ook zo'n heerlijke stad. Ik ben helemaal verliefd op je regenjas! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja het is wel een hele vrolijke regenjas, ik moest er even aan wennen want je wel op op straat, maar och dat doe ik in mijn jurkjes ook. Sjiet aon de luij! Knuff!

      Verwijderen
  5. En hier in Groningen valt gewoon helemaal geen regen, niets! Gek toch. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja en vaak is dat andersom ook het geval, hebben wij mooi weer terwijl in de rest van het land slechter weer is. Maar hier begint het zonnetje ook af en toe door het wolkendek te breken...we gaan het zien! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  6. waar haal je die tante Betsy laarzen? Ze zijn echt zoo gaaf.. maar kan ze niet vinden, alleen de jurkjes, rokjes en vestjes..

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.