dinsdag 7 juni 2016

Button Down Dresses Love Tuesday

Hey girls ik had opeens een blogpost in gedachten toen ik met Adriette even aan het chatten was, maar de tijd is een beetje beperkt omdat ik nog even samen met manlief naar mijn vader op bezoek wil in het revalidatiecentrum. Daar moet ik natuurlijk gebruik van maken als mijn chauffeur erheen wil ;). 


Dus ga ik het over de liefde voor doorknoopjurkjes hebben, ik heb er inmiddels heel wat, stuk of negen schat ik zo in. Oops even naar boven gehuppeld en gaan tellen; negen met korte mouwen en drie met lange mouwen :D. Niet allemaal in de collage hieronder ;). 


Ik had gezien dat Tante Betsy vorige zomercollectie meerdere leuke doorknoop jurkjes in de collectie zou hebben dus kocht er eentje op MP om eens te zien hoe ze me zouden staan. 
Ik heb nog nooit wat met blouses gehad en dacht dat ze me niet zouden staan. Bang ook voor piepgaatjes met mijn gewelfde lichaam ;). Nu waren ze toevallig vorige zomer open, maar ervoor en ook de collecties erna zijn ze weer dichtgenaaid. Ik naaide ze vorige zomer dus zelf dicht :). 


Vandaag droeg ik Gigi Blue, heerlijk vrolijke zomerkleurtjes en alweer een rood wit en blauw motief, love it! Vandaag met een capri legging en mijn Asics sneakers én Urban Hippies Hip Pocket. 


Ik ben niet de enige die happy van deze jurkjes wordt. Deze dames ook (sorry even geen namen onder de foto's andere moeten jullie nog langer wachten, tot ik terug ben van het bezoek)...dus bij deze dé Tante Betsy girls:








Heb jij ook al een doorknoop jurkje van Tante Betsy en ben jij er net zo verliefd op? Of heb je er helemaal niks mee?

Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Ik had hetzelfde als jij... ook nooit geen bloezen aan.... hen nu inmiddels ook wat doirknoopjurkjes een ben er superblij mee!! Heb er ook nog een aantal op mijn wensenlijst staan! Knuffels! Jet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihihi ja jou staan ze ook prachtig hè?! Had ik nooit gedacht bij mezelf, ik vond ze vroeger te retro (ik kan me nog een blogpost herinneren op mijn creatief blog waarbij ik schrijf dat dat niets voor mij is en nu ben ik er zwaar verliefd op...oh ik voel een nieuwe blogpost opkomen ;)). Dikke knuffels!

      Verwijderen
  2. Jaahh !! Ik heb er net nog 1 bij de Oude Bieb kunnen kopen. Ik zag een jurkenzusje er mee op de foto staan en dat stond haar zo leuk.En gelukkig hadden ze er nog eentje.
    Net als Adriette heb ik ook nog een verlanglijstje.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh die oranje gaat jou vast super staan! Leuk dat je ook al een hele collectie krijgt, ja dat krijg je hè als je merkt dat het model je zo mooi staat. Volgens mij heb je nu Betsy Black, Betsy Red en dan nu ook een oranje uit een oudere collectie. Geniet ervan! Dikke knuffels!

      Verwijderen
    2. Betsy black heb ik nog niet dussss.....als je die nog 's tegenkomt ;-)

      Verwijderen
  3. Ik heb er nog maar eentje. 😉 Ook van de oude bieb. Blauw met bloemetjes. Gelukkig dicht genaaid. Anders had ik het zelf gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja de doorknoopmodelletjes zijn in feite altijd dichtgenaaid, alleen vorige zomer even niet omdat Tante dacht dat het leuk zou kunnen zijn als vest. Maar we zijn gek met ons allen op de doorknoopjurkjes en zouden ze denkelijk nooit als vest dragen.
      Ik ga van de nieuwe Gigi Blue ook nog de split dichtnaaien hoor, die is me wat te ver open...met een legging eronder gaat nog wel, maar met blote benen is dat not done hihihi. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  4. Ik heb de theekopjes doorknoopjurk en vind hem super. Ik zou er nog wel een paar willen, maar mijn buik past nog maar in een paar jurkjes. Zonde om er nu te kopen en ze alleen in de kast te kunnen hangen. Dus aan het eind van het jaar geef ik er mezelf weer eentje als de buik weg is ;-)

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi ja snap hem helemaal, dat is zonde. En zag ook bij Petra die heel wat Tante Betsy jurkjes heeft dat ze de doorknoopjurkjes niet als zwangerschapsjurk heeft gedragen. Meer de overslagmodelletjes (niet de wikkel) die rekten goed mee en gingen ook mooi terug in model. Was wel heel leuk om te zien dat ze haar hele zwangerschap volop genoten heeft van haar Tante Betsy én Halsoverkop jurkjes :). Geniet lieverd! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  5. Ik heb er eentje die ik dchtgenaaid heb. Ik vond het wel een beetje zonde om gelijk een nieuwe (toch best dure) jurk te vernaaien maar het moest wel. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.