vrijdag 2 juni 2017

Tante Betsy Blog Summer give away!


Hey girls normaal zou ik vandaag mijn laatste vakantiedag blogpost delen, maar ik heb wat véél leukers om met jullie te delen. 
Ik mag namelijk van Tante Betsy een gave winactie doen op mijn Tante Betsy blog 365 days of happy Tante Betsy dresses en Hilde van Hillybilly beauty de andere Tante Betsy blogster ook. 
Tante zet namelijk vandaag op haar Facebook pagina onze Tante Betsy blogs in het zonnetje.


Als je voor het eerst op mijn happy Tante Betsy blog terecht komt, welkom!
Ik ben Susan en ik draag iedere dag een Tante Betsy jurk. 
Sinds ik het Nederlandse merk Tante Betsy heb ontdekt in het najaar van 2014 ben ik zwaar verliefd op de leuke vrolijke jurkjes van Tante Betsy, zeg maar gerust verslaafd. 
Ik heb me nog nooit zo happy en zo mooi gevoeld als in een Tante Betsy jurk en daardoor ben ik destijds begonnen om er enthousiast over te bloggen. 


Ik blog sinds september 2015 iedere dag gezellig op dit 365 days of happy Tante Betsy dresses blog.
Ik laat zien hoe de leuke jurkjes van Tante Betsy staan bij een voller model. Maar ik deel ook oplossingen tegen schurende bovenbenen (Bandelettes en Vevina), deel tips over hoe je van een onderbroek een topje maakt (live op Facebook) en nog veel meer leuks.
Ik draag zelf altijd maat L in de jurkjes van Tante Betsy (op een enkel jurkje na dat deze collectie kleiner viel).


Maar stiekem ben ik meer een XL'er, ik meet bustewijdte 107 cm -taillewijdte 98 cm - heupwijdte 112 cm, om even een idee te geven. Ik heb een zandloper figuur en oh ja niet onbelangrijk ik ben maar 1.57m. 
Maat L staat me nu eenmaal beter en benadrukt mijn vrouwelijke vormen. 


Omdat ik me met mijn weelderige lijf in een Large pers (de jurkjes rekken heerlijk mee), valt een Tante Betsy jurk bij mij vaak hetzelfde als die bij Hilde valt, die in dezelfde jurk ook een L aan heeft en 1.67m meet. Dus zo kan ik toch vrij goed laten zien hoe een jurk valt. 


Ik vind het met mijn happy Tante Betsy blog belangrijk om ook diepgaande onderwerpen aan te snijden, die je onder de tag BeYoutiful kunt vinden. 
Het belangrijkste is dat jij je happy voelt in een Tante Betsy jurk en je niet druk maakt om wat anderen van je zouden kunnen vinden. 


Máár je bent vandaag hier om een Tante Betsy jurkje naar keuze te winnen...zo lief van Tante dat we deze keer allebei een jurkje op onze blogs mogen weggeven. Dankjewel lieve Tante!

Wat moet je doen om een kans te maken op dat Tante Betsy jurkje naar keuze?

* Laat een berichtje achter onder déze blogpost dat je mee doet met de winactie (klik hier als reageren niet lukt). 
* Like mijn Facebook pagina (als je dat niet al deed ;)). 
* Meedoen kan t/m vrijdag 9 juni. Zaterdag 10 juni maak ik de winnares bekend in een gezellige blogpost. 

En om dubbel kans te maken ga je nog even naar de blog van Hilde hillybillybeauty.nl. Succes!


Ik hoop je natuurlijk vaker terug te zien, want ik heb ook regelmatig leuke winacties in samenwerking met diverse Tante Betsy verkooppunten.
Vandaag ging ik weer live op Facebook voor een leuke actie ism Tante Betsy verkooppunt Miss Vintage.
Tip: wil je niks meer missen van mijn blogposts en acties, klik dan bij 'volgend' op mijn Facebook pagina en verander dit naar 'als eerste weergeven'.


Via Instagram of Bloglovin kun je mijn blog ook volgen, of zet déze link in je favorieten. Zo zie je iedere dag een nieuwe blogpost over Tante Betsy.

Lots of love from Susan

221 opmerkingen:

  1. Oke, ik doe eens gek. Ik doe ook mee 😍😍😍

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, natuurlijk doe ik mee!! Spannend weer! Knuffels Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Natuurlijk wil ik meedoen 😍 Ben super blij met je Blog! Die tips tegen schurende bovenbenen had ik jaren eerder moeten weten :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaaaa ik doe ook weer mee�� XCorina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Elke De Vlaminck2 juni 2017 om 18:09

    Super! Natuurlijk doe ik weer mee! Duimen maar!!!
    groeten van Elke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieve Susan, weer terug van vakantie.
    En erg genoten zo te lezen.
    Natuurlijk doe ik graag weer mee met deze leuke actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk om weer een actie te mogen doen met jou ��

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jaaaa ik doe heeel graag mee.

    Groetjes Dorien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou, ik doe ook maar mee, nooit geschoten is altijd mis!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vooruit! Ik doe ook mee! Ik heb eigenlijk spijt dat ik geen streepjesjurk heb gekocht��

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sanne van der Vorst2 juni 2017 om 18:16

    Ik doe mee.. kijkt naar buiten..tante betsy weer .. het zonnetje schijnt

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jolanda de Lijster2 juni 2017 om 18:16

    We boffen maar met jou Susan! Eerst een leuk filmpje en dan ook nog een blog waar we een jurkje van die lieve tante Betsy kunnen winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sylvia de Vries2 juni 2017 om 18:17

    Ik waag ook een kans, jurkjes heb je nooit genoeg <3 <3

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou ja zeg Susan, hier heb je toch helemaal geen tijd voor met al je vakantiewasjes😉.
    Maar leuk vinden we dit wel natuurlijk. Ik doe graag mee.
    Lieve groet Janna

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ellen Verschoor-Duivestein2 juni 2017 om 18:20

    Ha Susan,Wat een super lieve aktie weer van Tante....natuurlijk doe ik heel graag mee.Als net verslaafde kan er best nog wel een jurkje bij in de kast:)....ik ga zo hard duimen..hihi.Liefs,Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Natuurlijk doe ik gezellig mee Susan :) ik ging zelfs mee op 'vakantie' via je blogs, zo leuk! Knus, Ingrid Hietkamp.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuk...volg je al n tijdje maar heb nog geen TB jurkje....mss raak ik wel verslaafd ��

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik doe ook heel graag mee :) :)! grtz Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaaaa graag 😄 Ik wil nog wel een jurkje aan de collectie toevoegen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Natuurlijk doen we mee want door jou leuke blogs raken we nog meer verslaafd dus winnen is altijd leuk ❤ ga zo door ook met je grappige geweldige life filmpjes
    Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe graag mee ben heel benieuwd hoe de jurken zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ina van Splunter - Stegeman2 juni 2017 om 18:34

    Ja, ik doe ook graag mee, wie weet deze keer

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Deze kans mag ik niet laten schieten natuurlijk! 🍀🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Natuurlijk doe ik heel graag mee.
    Je uitpak filmpje was leuk! Dat jurkje wat je daar aan hebt staat je goed zeg. Mocht ik winnen overweeg ik een mouwloos jurkje te kiezen, die heb ik nog niet. Liefs uit Zeeland ❤

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Yeahh ik doe graag weer mee ;)

    Lydia van der Vleut

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Jaaaa ook ik doe supergraag mee. Je hebt me inmuddels aan de bandelettes geholpen, benencreme ligt klaar voor test, 3 topjes geknipt en gisteren voor het eerst gedragen. Ben helemaal fan van jouw tips��

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Supergave winactie, en er zitten nog wel wat pareltjes tussen die ik in mijn kast zou willen.
    Ook verslaafd aan Tante Betsy jurkjes maar pas sinds kort, maar heb al een aardig rijtje van die mooie jurkjes hangen.
    Ik droeg altijd alleen al jurkjes en rokjes en ben heel blij dat ik zo'n geweldig mooi merk heb ontdekt.
    Fijne avond,
    Maria Louisa

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Je bent nog maar net van vakantie terug en gelijk alweer zo'n leuke winactie. We boffen maar!! Ik doe natuurlijk weer graag mee, Susan. Lieve groetjes van Linda (van Laar)

    BeantwoordenVerwijderen
  29. IK heb nooit zo winactie gewonnen, ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hallo Susan,

    Laat ik eens een poging wagen! :)
    Sinds een aantal maanden ben ik helemaal weg van Tante Betsy's en dus ook van jouw blog. Zoveel goede tips al en na 5 jurkjes heb ik nog zoveel favorieten...!

    Groetjes uit het zonnige Limburg,
    Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat leuk zeg, ik doe graag mee! Volg je al een tijd op Instagram, nu dus ook via Facebook :) ik zou dolgraag zo'n leuk jurkje dragen deze zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja ik doe ook heel graag mee����

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Natuurlijk wil ik ook heel graag een kansje wagen met deze winactie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  34. leuk, leuk, leuk, leuk! ����❤️��

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Oooo wat doe ik graag mee! Ik geniet nu al een maandje of twee van je blogs en kijk er dagelijks naar uit!
    Nu maar duimen dat ik in een mooie nieuwe tante Betsy mijn laatste lesweken kan stralen als juf

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Groetjes Lindsay van Gorkom

      Verwijderen
  36. Ooohhhhh heerlijk die jurkjes, en natuurlijk wil ik graag een kansje wagen.
    Kleurrijke groetjes van

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Joyce Siemons-de Vries2 juni 2017 om 18:55

    Heerlijk om je berichten te lezen, wat fijn dat we weer kans maken op een mooi jurkje ☺ ik doe graag mee ����

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Count me in :-)
    Heb weer met plezier naar je filmpje gekeken!
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Tuurlijk doe ook graag mee!
    Groet Sylvia Langens

    BeantwoordenVerwijderen
  40. En of ik weer mee doe! Wat zijn er lekker veel acties de laatste tijd!
    Ik ga dadelijk je filmpje nog even bekijken!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Jaaaaa, heeeeeel graag doe ik mee! Niet geschoten is altijd mis. Zijn deze week rondje Nederland aan het doen, en via jou al bij 2 mooie winkels geslaagd! Nu 3 jurkjes van tante Betsy, dus daar kan altijd nog 1 bij! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Oh wat gaaf, natuurlijk doe ik mee! Lijkt me super om nog een jurkje te mogen uitzoeken! Ik heb geen Facebook dus ik hoop dat ik zo ook mee mag doen ;)

    Lieve groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Jaaa! Ik doe ook weer mee!
    Lieve groet, Tineke Dijkstra

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Recent tante Betsy ontdekt en jaaaa, ik doe mee want ik ben inmiddels GROOT fan! groetjes Marina

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoi Susan!

    Graag doe ik mee, er zit elke collectie wel iets tussen waar ik blij van word!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wauw…. prachtig en ik doe heel graag mee voor de dress Penny Poppy Black maat xl graag 😉
    Fb.: Ike Hassankhan

    Hier is mijn gebruikersnaam: Homemadepicturemania Sao Nonac

    Op het ander blog is mijn gebruikersnaam: chucky1012

    Fijne avond en ook mooie Pinkesterdagen…. Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat lief van tante en uiteraard waag in een kansje kanjer. Kus Kaat

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Natuurlijk wil ik kans maken.
    Dus meedoen
    Get. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Tuurlijk doe ik mee, super leuk. Super lief!!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Sinds kort mijn eerste TB... superblij mee! Ook een maatje L. Met 1.74.... ik doe ook graag mee ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Cristel horsepower2 juni 2017 om 19:20

    Wat leuk van Tante! Ik waag zeker een gokje voor zo'n leuk jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Wat een leuke thuiskomer Susan, ik doe graag mee, want , ik heb nog wel een jurk op mijn verlanglijstje staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Wauw, weer zo'n leuke actie .... en wie weet heb ik geluk: ik heb allerlei kleurrijke dingen in de kast maar mis nog steeds dat ene jurkje van tante .... �� Groetjes, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ach laat ik het ook hier proberen��

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Anneke Venema is de naam

      Verwijderen
  55. Graag doe ik mee aan je winactie voor een tante Betsy jurkje! Ik vind ze zo leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ja, ik doe ook weer mee! Ik heb nog steeds geen tante Betsy jurkje, maar ik wil er heel graag een!! Nu maar weer duimen dat ik misschien eens mag winnen!...
    Groeten, Jelka

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Ik doe heel erg graag mee! Jannie Bijkerk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Leuk blog! Ik ben zelf ook voller en zou het geweldig vinden om er eentje te winnen om te kijken of ze mij ook zo goed staan als bij jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik doe heel graag mee aan de winactie. Ik ben heel blij dat ik je blog heb gevonden. Hier een jurkjes van maar nooit aan vanwege mijn benen. Nu weet ik wat ik kan kopen en zou dan ook heel graag willen winnen.☺

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Net jouw leuke blog ontdekt! En jazeker doe ik mee met deze super leuke winactie van Tante! Groetjes Marieka

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Dank voor je onwijze leuke blog! Ik doe heel erg graag mee met de winactie!
    Hartelijke groet Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Super! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Ik doe graag mee! Leuke motiefjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Zwanica Geertsema2 juni 2017 om 19:52

    Super! Wat zou ik graag een jurkje willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Leuk! En wat lief van TB! Doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  66. O ik zou heel graag nog een jurkje van deze collectie willen... Word er zo blij van :-) groetjes Tessy Gaykema

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Heel graag. Nadat ik in Nederland ben komen wonen, ben ik opzoek naar Nederlandse jurkjes. In Denemarken droeg ik jurkjes van Margot (mwmwear). Na bijna een jaar terug in Nederland wordt het tijd om een leuk Nederlands merk uit te proberen. Dus ik hoop dat ik win :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Nog een mooi jurkje van Tante Betsy zou ik heel blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Lieve Susan,

    Jij hebt mij laten zien dat het niet erg is om vormen te laten zien die ik voor heen altijd verborg. Daarnaast is tante betsy het enige vrolijke merk kleding de voor mij juiste maat en 95% katoen. Hihi je hebt het tante betsy virus goed overgedragen.

    En uiteraard doe ik mee!

    Liefs
    Ilona Zwiers

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Leuke blog. Super leuke jurkjes, topjes, rokjes en broeken!!! Ik word er blij van! Nog blijer zou ik worden als ik een tante betsy zou winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Jaaaah!! Ik heb nog plek voor zo'n mooi zomers jurkje!! 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Ik zou heel graag willen winnen, Tante Betsy is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Nog nooit een Tante Betsy gedragen omdat ik het niet aandurfde. Maar ik zou het heel graag willen, het zijn zulke leuke jurkjes! Deze zomer moet het er gewoon van komen om m'n eerste Tante Betsy te dragen. Dus ik doe graag mee met de winactie!

    Groetjes
    Babette Meijers

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Ha Susan! Wat schrijf je toch geweldig leuke blogposts! Ik ben niet zo van het reageren, maar lees ze wel! Sinds ik Tanta Betsy ontdekt heb, ben ik helemaal fan! Ik voel me er zo mooi en vrouwelijk in....! De collectie is nog klein....wil graag uitbreiden!
    Liefs, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Jolanda Graveland2 juni 2017 om 20:13

    Wat spannend! Weer een winaktie!
    Ik doe graag mee, want wie wil er nu niet zo'n leuk jurkje winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Marianka Kruijf2 juni 2017 om 20:14

    Ik deel je gevoel dat je vrolijk wordt van die supergave Tante Betsy-jurkjes :-D Om deze zomer nog vrolijker te maken, doe ik graag mee met deze winactie :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ja ik doe graag mee.... Groetjes Marjon Hoekstra

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Wat zou ik het gaaaaaf vinden om na al mijn tweedehandsjes een hele nieuwe Tante te mogen dragen. Word altijd zo blij van de jurkjes. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Wat zou ik het gaaaaaf vinden om na al mijn tweedehandsjes een hele nieuwe Tante te mogen dragen. Word altijd zo blij van de jurkjes. Fingers crossed!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Oh weer zo'n gave actie. Graag waag ik een kansje. Spannend. Groetjes Ida Eling

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Femke van Oudheusden2 juni 2017 om 20:31

    De volhoudster wint. Dus ja, ik doe weer heel graag mee. Verslavend lekker die mooie, vrolijke & vrouwelijke jurkje. Ook een groot deel door jou enthousiasme.

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Ik heb nog geen Tante Betsy jurkje maar ik zou er toch graag eentje willen. Ze zien er zo leuk uit dat ik er vrolijk van word. Wie weet hier straks een nieuwe fan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Graag doe ik weer mee. Groetjes Andrea Burema

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Super! Ik wil alleen anoniem blijven op internet en like je fb pagina wel maar onder andere naam als hier dan, ok?
    Groetjes jehanne

    BeantwoordenVerwijderen
  85. 😍😍😍leuke actie weer. En natuurlijk doe ik weer mee

    Liefs chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Natuurlijk doe ik weer graag mee Susan. Loop vandaag weer blij rond in mijn Sakura White van vorig jaar. Van die print word ik helemaal happy.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Wendy de graaf2 juni 2017 om 20:46

    Welkom terug uit ierland
    Ik doe graag mee! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Ik doe graag mee Susan. Heb vandaag ook weer genoten van mijn zomer tante Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Ik denk dat ik klaar ben voor mijn eerste Tante Betsy

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Ik volg je blog nog niet zo lang, ben sinds een tijdje "tante betsy"-fan, dus zou het super vinden een jurkje te winnen, en heel toevallig ben ik 10 juni jarig dus dat zou een super kado zijn natuurlijk!
    Groetjes, marit

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Ja,ik doe heel graag mee! Ik draag sinds kort ein-de-lijk een tante Betsy rokje en ik ben helemaal blij! Nu wil ik veel meer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Antoinette Vissers2 juni 2017 om 21:07

    Ik doe graag mee! Maar zit niet op Facebook...

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Ik doe graag mee aan deze winactie. Ik wil al heel lang een jurkje van tante betsy. Als ik jou er in zoveel zie helemaal. Ze staan je prachtig. Ik hoop dat ze mij ook zo mooi staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Super leuk! Ik waag een kansje want ik heb sinds korte tijd Tante Betsy ook ontdekt. Ik heb nu 3 jurkjes maar er is altijd ruimte voor nog eentje meer. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Ja ik doe ook mee! Ik heb ook maat L maar ik ben 1.75m lang dus ik ben benieuwd hoe het mij staat.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Wauw, wat heeft Tante Betsy jullie (wel verdient) in het zonnetje gezet ���� Ook the Pink staat je ���� Je straalt d'r in! Ook ik wil graag kans maken & wens alle dames veel succes ����

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wauw elke dag een schitterend jurkje van Tante Betsy....wat een bofkont ben jij zeg. Geweldig lijkt me dat.
    Ik wil heel graag mee doen met deze win actie...wie weet is dat dan ook wel het begin van elke dag zo een leuke jurk.
    Super leuk blog, ga vooral door.

    Groetjes,
    Maudy

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Ohh wat een blijheid! Ik doe graag mee met je actie! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ik doe ook graag mee! Wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik ben weer van de partij
    Gr Anouk Das

    BeantwoordenVerwijderen
  101. Ik doe heel graag mee ��

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wat een leuke actie. Ik vind jouw vlogs heel leuk. En ik heb nog geen tante betsy jurkje kunnen kopen, maar ik word altijd heel blij als ik er eentje zie. Ooit hoop ik zelf ook zo'n mooi, vrolijk jurkje te kunnen kopen.

    Groetjes Dianne Smit-Woelders

    BeantwoordenVerwijderen
  103. Wat een leuke winactie! Het zou zomaar mijn eerste jurkje van tante Betsy kunnen worden, sinds kort mijn lievelingstante! ;-)
    Ik ben helemaal verliefd op het marine streepjurkje, maar als ik al die mooie jurkjes zie bij jou in de kast....! Schitterend zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  104. Ohhh jaaaaa.... doe ook graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wat een leuke actie weer! Nog maar net terug en hup... weer aan de bak! Aan alle reacties te zien wordt het wel een hele klus...succes!! Maar uiteraard doe ik mee, zo'n mooie gestreepte tb mist nog in de kast 😀 En nu duimen!!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  106. Oohh wat lief van Tante! En uiteraard ga ik ook weer een gokje wagen!!! Veel enthousiaste deelnemers zie ik! Altijd leuk!!!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Vind deze jurkjes zo ontzettend leuk, lekker fleurig en vrolijk en lekker luchtig. Net even wat anders, hier word ik heel erg vrolijk van. Kan voor naar het werk, dagje weg en noem maar op. Doe natuurlijk mee aan deze prijsvraag, ik zou het geweldig vinden om een jurkje te mogen dragen

    BeantwoordenVerwijderen
  108. Ik doe ook graag mee!
    Ben nieuw in de tante Betsy wereld, ben mijn eerste jurkje aan het herstellen. Kan niet wachten tot ik haar aan kan.
    Dan begin ik graag aan een nieuw gewonnen jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen
  109. Super leuke vrolijke jurkjes, die wil ik heel graag winnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Jaaaaa Marleen Ouwerling doet mee hoor! Looove tante Betsy!

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Ja wil graag meedoen! Super leuke jurkjes ook voor maatje meer. Daar houd ik van

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Lida Slendebroek2 juni 2017 om 22:39

    Zou het geweldig vinden om een keer een tante betsy te winnen. Draag al jaren deze jurken. De eerste gekocht in hun winkel in Arnhem deze bestaat niet meer nu zit stijl8erover erin en zij verkopen ook tante betsy.
    Lees nu al een aantal mnd je blog en dit is mijn eerste reaktie. Veel succes en ik blijf het lezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik doe weer gezellig mee, Susan! Er kan nog wel een vrolijk jurkje bij, een mouwloze misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Ik doe heel graag mee. Op zaterdag 10 juni ben ik jarig, misschien dit keer extra geluk? X

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Geweldig deze blog, ik kende hem nog niet maar ga hem zeker volgen. Ik doe graag mee, kan best een leuke Tante Betsy gebruiken. Claudette Hoffs

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Wat een leuke blog! Had hem al wel eens eerder voorbij zien komen, maar ga je nu toch maar volgen! Super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. De laatste dagen erg genoten van je reisverslag en je leuke tante betsy jurken. Natuurlijk waag ik ook weer een kansje in deze leuke winactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Ik wil ook graag meedoen en zou graag de grootse maat willen. Zou ook wel eens een lekker te kek Tante Betsy jurkje willen dragen. Gave blog en super leuk. Wat een hoop reacties. Leuk en gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. Natuurlijk doe ik mee! Misschien dat ik me weer comfi ga voelen in een jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Jaaaaaa! Ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  121. Esther Peeters-Bakker3 juni 2017 om 00:15

    Oh wat gaaf Susan (en Hilde). Ik vind het altijd heerlijk om je blogpost en Live-op-FB te volgen! Mede hierdoor ook aangesyoken met her TB-virus en dus inmiddels al een paar TB-Jurkjes rijker, maar nog geen mouwloze. Mocht ik 1 van de winnaars zijn dan wordt het dus een mouwloze ��. Lieve groetjes Esther Peeters. Enne ps...die Bandalettes wat een uitkomst!!! Voor het eerst in jaren weer zonder panty of broekje met lange pijpjes een jurkje of rokje aan...ik kon er zelfs mee tuinieren!!! Dank je wel voor deze geweldige tip

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Ik doe graag mee! Heb nu 1,2..6 Tante Betsy's en dat binnen 1 jaar.Ze zijn gewoon verslavend�� Duimen maar!
    Groetjes Monique V

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Wat gaaf susan ! Tuurlijk doe ik mee

    BeantwoordenVerwijderen
  124. De jurkjes staan je super mooi 😍 Doe heel graag mee met de winactie 😀

    BeantwoordenVerwijderen
  125. Ik doe weer mee !
    Gr Tanja v Doorn

    BeantwoordenVerwijderen
  126. Astrid Wessling3 juni 2017 om 08:41

    Ik doe weer een poging! Heb nog wel wat op mijn wishlist...

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Jaa natuurlijk doe ik weer mee!!! Leuk leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Saskia Berkhout3 juni 2017 om 08:56

    Wat een leuke actie! Maar vooral ook: wat leuk dat je laat zien dat je er met een vol figuur ook hip en vrolijk uit kunt zien <3
    Ik ben zelf ook vol én dol op Tante Betsy! Heb helaas niet voor elke dag een jurkje, maar wie weet na deze actie weer een leuke aanwinst voor mijn garderobe!

    BeantwoordenVerwijderen
  129. Laat ik nu net de tiende jarig zijn! Wat een topkado! Mirjam Flameling

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Ik doe graag mee, want ik wil ook wel zo'n blijheid en vrouwelijk-gevoel met een Tante Betsy jurk! Leuk om te zien en te lezen! (geliked & gedeeld)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Jorieke Reezigt3 juni 2017 om 09:20

    Graag doe ik mee met deze leuke actie! 'k Ben dol op Tante Betsy's. Eind augustus mogen wij onze zonen uit Bulgarije ophalen. Dan zou ik het wel fijn vinden om zo'n leuke streepjes-TB te dragen! ��������

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jorieke Reezigt3 juni 2017 om 09:22

      Helaas worden de symbooltjes niet geplaatst.
      Poging 2 :-) <3 <3 :-)

      Verwijderen
  132. Wat ontzettend leuk! Ik volg tante betsy al een tijd maar heb nog geen jurkje. Ben bezig te accepteren dat ik geen slanke den meer wordt, maar wil me wel mooi voelen in dit lichaam (1.80, 88 kg.dus xl)
    Zien hoe super jij eruit ziet in de jurkjes helpt! Ik ga je blog volgen, leuk!! Groetjes Merel van Buuren

    BeantwoordenVerwijderen
  133. Wat leuk van Tante om jullie blogs te promoten! En superleuk dat daar een win actie aan verbonden is :-). Ben ook nog zo blij met jouw tip over de bandelettes! Wat een uitkomst!
    Hoe leuk zou het zou zijn als ik dit keer een keertje win, nog een leuk jurkje voor blote benen weer. Heerlijk!!! groetjes Saskia van Stokkom (reageer als anoniem omdat ik niet weet hoe het anders moet, suf he)

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Probeer het gewoon nog een keertje😍

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Oh wat leuk! Ik doe graag mee met deze actie! <3
    Groetjes Marleen Brekelmans

    BeantwoordenVerwijderen
  136. Ook ik doe heel graag mee! Vind de jurkjes van Tante Betsy zo leuk! Groetjes, Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wow wat een mooie jurkjes en actie! Om helemaal verliefd op te worden! Ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  138. Spannend, weer een winactie! Leuk hoor! Ik doe mee!
    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  139. Ja, ik doe weer heel graag mee! Ben nu op kinderkamp mee als leiding, in een Tante Betsy natuurlijk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedenk met nu dat je mijn hele naam nodig hebt, Daphne Kegel-Zwart dus ;)

      Verwijderen
  140. Dames! Dat hebben jullie kek geregeld!

    Wat fijn dat jullie zo beetje bij beetje meehelpen met een vrolijker uitziend Nederland!

    Ook hier een fervent fan van tante Betsy, masr ook nog n vreemdganger, dus kan wel wat hulp gebruiken & een nieuw jurkje voor m'n verjaardag 💕

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Ja, ik doe mee. Word deze maand vijftig, hoe leuk zou het zijn om in een Tante Betsy op mijn feestje te verschijnen.
    Groetjes Jeanette Aeissing

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ik doe graag mee. Deze zomercollectie blijft naar me roepen!
    Nu even de rest van je vakantieblogs bijlezen. Daar kwam ik afgelopen dagen niet aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Yeah! super leuk doe graag weer mee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Corina Schrijvers3 juni 2017 om 11:23

    Wat een leuke actie. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Hoi Susan!
    Wat een leuk bericht heb je hierboven getypt! Ik heb sinds 2 maanden mijn eerste Tante Betsy en gauw daarna een 2e handsje van Hilde gekocht. Wat een heeeeeerlijke jurken! Ik zou nog graag een zomerjurk willen, maar daar moet ik even voor sparen... Ik kijk bijna dagelijks verlangend naar de plaatjes van TB-jurkjes... haha!
    Groetjes! Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ik doe graag mee!!! Voel me ook stukken beter in jurkjes en rokjes!
    Flink duimen maar!
    Groetjes Krista

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Wat weer een fijne actie van tante betsy om jullie blogsters te promoten met zo'n weggeef actie. Ik duim hard mee voor een streepje in mijn wishlist!
    Liefs Roelien

    BeantwoordenVerwijderen
  148. Tuurlijk doe ik weer mee; een TB is altijd welkom ��

    BeantwoordenVerwijderen
  149. wat een leuke blogs en wat een supergave winactie! Ik zeg vingers crossed! Groetjes Fhathima jansen

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Haha, mijn naam vergeten ��, da's niet handig....
    Doe nog steeds graag mee voor een TB.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Zo leuk de Tante Betsy jurkjes(Bij een ander) zelf durf ik niet zo goed🙈
    Dus nu maar gewoon meedoen met de winactie
    En hopen dat ik win dan moet ik hem wel dragen....😍👗😍

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Wauw toevallig kwam ik via via hier uit. Maar nu ben ik om. Ik wil ook tante Betsy jurkjes. ik dacht dat het een voller persoon niet zou staan maar niets is minder waar. Super leuk. En een jurkje meer in mijn kast zou niet misstaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Superleuk actie! Ik breid mij Tante Betsy collectie steeds meer uit en collega’s vragen waar ik toch al die leuke jurkjes en rokjes vandaan heb. Ik maak dan ook graag kans op een Tante Betsy jurkje naar keuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Hai!!
    ik volg tante betsy nu al geruime tijd op Facebook, maar kom vandaag jullie blogs voor het eerste tegen. Wat ontzettend leuk!! Ook ik ben fan van de vrolijke jurken en rokjes en doe dus graag mee met de acties. Maar ik was net aangenaam verrast over de opties tegen schurende bovenbenen!!! Ik draag altijd een legging of kort broekje hieronder, maar blote benen zou zoveel beter zijn. Ga die bandelettes zeker bestellen!! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Jaaaa ik doe weer heel graag mee. Ik wil nog graag zo'n prachtig mouwloos jurkje 😍

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Yesss, ik doe heel graag mee aan deze geweldige actie. Altijd leuk, weer een TB erbij. Groet, Angelien

    BeantwoordenVerwijderen
  157. Oooh wat lief van tante, ik doe heel graag mee om kans te maken op een leuk jurkje van Tante Betsy.... ze dragen allemaal zo fijn. Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  158. ach jammer ik heb je live optreden gemist. Maar ik doe natuurlijk wel weer mee met de winactie hoor. Altijd leuk. Ikdraag vandaag mijntante betsy rokje bouquet flower black met een zwart topje en groene slippers. Draagt heerlijk met deze warmte.. en staat natuurlijk top..

    Lieve groet,dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Wat een super leuke actie van Tante!! Ik die graag mee want vind de zomercollectie echt helemaal geweldig!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Ik doe graag mee met deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Tussen al deze reacties doe ik ook graag mee! De jurkjes stralen zoveel positiviteit uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Leuk! Ik waag graag een kansje voor zo'n leuk tante betsy jurkje. Nu heel hard duimen.

    BeantwoordenVerwijderen
  163. daphne de Wijs3 juni 2017 om 20:55

    Allerlaatste poging! Ik zag de jurkjes altijd al op de site, maar ik dacht dat het mij niet zou staan omdat ik wat voller ben. Wat leuk om op deze site jou te zien in de jurkjes. Je ziet er prachtig en vrouwelijk uit!!! Ik zie nu dus dat de jurkjes ook voor een grotere maat mooi zijn. Ik kan momenteel wel wat vrolijkheid gebruiken en daarom wil ik graag meedoen met deze actie.

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Leuk alweer een winaktie! Ik doe graag mee. Heel tevreden met mijn niet onbescheiden collectie blijven er wensen 😊 Grt Geralda Simonis xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  165. Geweldig om te krijgen. Ik ben dol op jurkjes. En ook ik draag meestal een L, en ben weer heel anders van model!

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Harriette Knigge3 juni 2017 om 23:30

    Super leuk om al die jurkjes in 'het echt' te zien. Wat zijn ze toch vrolijk hè, ik ga er ook van stralen. Doe graag mee aan de win actie!

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Dag Suzan,
    Wat schrijf je te gek over je passie en wat heb je een te gekke passie. De meeste jurkjes van Tante Betsy vind ik tof. Soms denk ik "jee Vera je bent 46 moet je nog wel zo'n jurkje dragen?"
    Tja daar sta ik dan voor de spiegel met mijn Betsy. Soms blijft de jurk aan en ik heb ook buien dat de jurk uit gaat. (Nu is dat niet alleen met de Betsy jurken hoor, tis vooral de tijd van de maand die dan grote invloed heeft op mijn kleding keuze voor die dag)
    Maar goed, graag doe ik mee met je win actie. Zodat ik iig meer keuze heb bij een betsy dag. Het leukste os altijd voor het eerst een nieuw jurkje op een kleding hanger te doen. In de kast te hangen om vervolgens voor de 1e keer uit je kast te pakken en aan te doen.
    Dat vind ik een heeeeeerlijk gevoel ;o)

    Warme groet Vera Baars

    BeantwoordenVerwijderen
  168. Susan van der Zwaag, zo'n jurkje win ik graag! Door het winnende jurkje te dragen van deze actie, bied ik het zuidwesten van het land een Tante Betsy-attractie��.

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Wat een leuke jurkjes 🌼
    Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Net m'n eerste jurkje gekocht. Hij zit geweldig. Dusss ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Margreet Hietkamp4 juni 2017 om 20:25

    Nog steeds ernstig verslaafd aan tante Betsy. Ik doe mee!! ����

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Ohhh, ik wil ook zo graag een Tante Betsy! Ben al tijden fan, maar durf nog niet goed... Jouw vrolijke en enthousiaste blog maakt dat ik toch een gokje wil gaan wagen! Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Je kunt nooit genoeg TB jurkjes hebben! Ik doe graag weer mee. Ik zou nog wel zo'n leuke streepjes jurk willen winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  174. g e w e l d i g !!!
    awsome - blij word ik ervan & ik heb betsy nog niet....
    doe heel graag mee:)))

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Ik doe ook graag mee!
    Groetjes,
    Deborah Essers

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Ik die heel graag weer mee. Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Hoi, sinds vorig jaar tante betsy fan ondertussen al 5 jurkjes ,1 rokje en 1 truitje. Maar nu ben ik sinds januari ruim 14 kilo afgevallen en dus is xl ondertussen te groot geworden dus ik doe graag mee voor misschien L of zelfs wel M zodat de XL de deur uit mag.
    Groetjes Louise Buijs

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Wendy Verdooren5 juni 2017 om 22:10

    Wat een leuk actie weer Susan!! Tuurlijk doe ik mee!! En ik heb genoten van je vakantieblogs met alle foto's. Groetjes Wendy Verdooren

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Ik doe ook graag mee, lijkt me super gaaf om een tante Betsy jurkje te winnen. Nog nooit een tante Betsy gedragen, lijkt me heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  180. Ik doe heel graag mee met deze winactie �� een extra jurkje bij de groeiende collectie.....je kunt nooit genoeg jurken hebben �� Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  181. IK heb al zo vaak naar die leuke jurkjes gekeken, en iedere keer denk ik wat gaaf ook als vriendinnen ze dragen. Zelf heb ik de stap nog niet durven zetten. Ze zijn mij niet gewend in een jurkje en ik moet echt die grens over, ben bang dat ik er dik in lijk maar hoop er via deze weg dus eentje te winnen, en ik denk zomaar dat ook ik dan OM ben en voor nog meer van die leuke jurkjes ga.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. fb geliked :) p.s. jij geeft me met maat L ,wat meer zelfvertrouwen dat je niet superslank hoeft te zijn om mooi en vrouwelijk te zijn in zo'n jurkje, dank daarvoor

      Verwijderen
  182. He wat geweldig! Ik maak heel graag kans, wat hebben ze ontzettend leuke jurkjes!!
    Je fb likete ik al!

    BeantwoordenVerwijderen
  183. Net een paar weken terug tante Betsy ontdekt, ik wordt er blij van. Vandaag bericht gekregen dat ik het groene rokje en shirt via markt plaats mag kopen. Super blij. Ook met de eerlijkheid over de wat vollere vrouwen waaronder ik ook behoor. Op mijn verlanglijstje staat vanaf nu tante Betsy kleding in maat xl of XXL, vandaar dat ik ook graag mee doe aan deze actie
    I love it, i want to shine to the moon en back in tante Betsie. Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  184. O ik wil nog wel een jurkje....Of 2! ;-)) Ik doe dus graag mee! XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  185. Leuk! Ze zijn zo vrolijk! Dit is wat er nog mist in mijn garderobe ;).
    Ik doe graag mee met de giveaway.

    BeantwoordenVerwijderen
  186. Wat een leuke, vrolijke jurkjes. Ik doe heel graag mee met deze actie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  187. Wow, het is hier gewoon al net zo druk als bij Hilde! ;) Ik heb al heel lang een Tante Betsy jurkje op mijn verlanglijstje staan, dus ik waag toch een kansje. Ik was al volger op Facebook. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  188. Ik denk altijd dat dit soort jurkjes mij niet zullen passen (maat 44-46)
    Maarrrr...
    Ik zie nu een paar foto's voorbij komen van prachtige dames met dito weelderig lijf (goed woord ervoor, dank je) zoals het mijne. Het kan dus misschien wel!
    Dus ja, dan waag ik een gokje ja. Bij deze. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  189. Natuurlijk doe ik mee!!
    Heb al een aantal tante Betsy's maar heb er nog wel een paar op het oog. Deze collectie is echt schitterend!
    Groetjes van Roza van Keulen

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).