dinsdag 20 juni 2017

Lucky Tante Betsy girl


Hey girls zo ik heb weer goed voor mezelf gezorgd en lekker uitgeslapen (vannacht een korte nacht gehad). Vanmiddag lekker het bos in gegaan want in de tuin zijn tropische temperaturen met een tuin op het zuidoosten en weinig tot geen schaduw. 



Heerlijk relaxed in het bos gewandeld en daar toch zeker een uur of zo op een boomstronk gezeten. Gewoon heerlijk genoten van buiten zijn en in de natuur te zijn.


Vandaag is de dag dat ik ga bekendmaken wie de winnares zal zijn van de SoMuch Tante Betsy dress giveaway ism met Tante Betsy verkooppunt SoMuch te Heerenveen
Zoveel leuke enthousiaste reacties gezien op Facebook onder de winactie en dat is altijd zo enorm genieten. Binnie van SoMuch is ook weer helemaal blij met nieuwe likes op haar Facebook pagina en ik natuurlijk ook. 



Wil je niks meer missen van mijn posts dan klik bij 'volgend' (naast 'vind ik leuk') en zet dat om naar 'als eerste weergeven'. 
Als je dan Facebook opent zie je in je tijdlijn de sites die je leuk vind als eerste weer gegeven. 


Ik heb de keuze van wie zou gaan winnen anders als anders gedaan en gekozen voor de meest relaxte manier.
Het is gewoonweg geen beginnen om al die namen op te schrijven en lootjes te maken met zoveel reacties. 
Dus ik heb eerst gezorgd dat alle reacties zichtbaar waren en heb met mijn muis (heb het deze keer aan de pc gedaan) op en neer gescrolled tussen alle reacties. Daardoor bleef hij als het ware op en neer rollen en uiteindelijk stopte hij bij een naam en diegene is de winnares geworden. 
Ik heb meteen gekeken of de jurk nog in de webshop was die ze wilde en dat is jammergenoeg niet het geval in haar maat.
Het is dan ook een hele gave jurk...Dress Betsy Poppy Blue...ik had hem van de week nog aan.



Maar Lydia je kunt even contact met Binnie opnemen en met haar overleggen welke Tante Betsy jurk er wel nog is in jouw maat. Ja je leest het goed, Lydia heeft gewonnen! Van harte gefeliciteerd Lydia ik hoop dat je er samen met Binnie uitkomt. 


Zo girls ik ga nu weer relaxen, nou ja nu ik de tekst getypt hebt moet ik er foto's bijzoeken en dan ga ik mijn blogpost klaar zetten zodat het om half acht (19.30uur) gepubliceerd wordt. 
En ik moet ook nog eens kijken wat ik te eten op tafel ga zetten ;). 


Heb je nu niet gewonnen...dan niet getreurd er komen nog gave winacties aan in samenwerking met diverse Tante Betsy verkooppunten...met Miss Vintage en Hippe Dingen en wie weet welke Tante Betsy shops me weten te vinden...


Ik draag vandaag wederom een mouwloze Tante Betsy jurk, Dress Summer Les Fleurs Orange (zalmkleur), de foto hieronder van mij maakte ik een andere keer ;). 
Hij is in de sale bij Tante en is nog in alle maten te verkrijgen (ik draag zelf mijn eigen maat, maat L).
Ook in de Tante Betsy verkooppunten is er sale!



En als je goed kijkt in de webshop van Tante Betsy zie je nog wat gaafs staan ;). 

Lots of love from Susan

20 opmerkingen:

  1. Ja die is ook heel erg mooi, gefeliciteerd Lydia met je prijs. Ik ben benieuwd welke jurk je straks gaat kiezen. Binny en Susan jullie bedankt voor het organiseren van deze leuke give away. Altijd leuk om mee te doen..
    '
    Lieve groetjes, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, niet gewonnen. Vandaag zijn wel mijn bandalettes binnengekomen, super! Geen legging meer nodig tegen het schuren! Voor het eerst met blote benen onder mijn jurkjes en rokjes. �� bedankt voor de tip hier!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat fijn om te horen! Ja ik geniet nu ook dagelijks van blote benen weer dankzij mijn Bandelettes. Zo enorm blij mee dat ik me nog een extra paar gekocht heb. Ook ga ik binnenkort het broekje testen, hou jullie op de hoogte. Knuff!

      Verwijderen
  3. Fijn dat je zo genoten had!
    Mooie dress.
    De winares van harte gefeliciteerd!

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd Lydia! Hoop dat er nog iets moois voor je bij zit.

    Susan weet jij of de streepjesjurken ook nog in de uitverkoop gaan komen op een later tijdstip?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja denk het wel dat die pas op een later tijdstip in de sale gaan. Zal vast goed komen...maar wanneer weet ik niet ;). Knuff!

      Verwijderen
  5. Happy Lydia deze keer, gefeliciteerd meid!
    Wanneer 't maar kan is mijn motto
    "Relax and take it easy"
    Fijn omdat vandaag terug te zien in je blog Susan & met het eten is het ook vast goed gekomen
    Fijne aaf
    & groets uit zonnig Delfts

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lydia gefeliciteerd met je prijs! Heerlijk Susan dat je tot rust bent gekomen in de natuur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd Lydia. Susan en Binnie weer bedankt voor het organiseren van de actie. Op naar de volgende😘
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, Lydia! Van harte :)

    En voor Susan gewoon een knuffel omdat je zo'n lieverd bent, x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd en veel plezier met het uitzoeken van een jurk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlujk dat je naar t bos gegaan bent. Ik weet hoe goed het je kan doen. Het bos is op een of andere manier mild. Iet minder warm of iets minder koud iets minder wind, gewoon fijn 😍 Heerlijk dat mouwloze jurkje. Heb de Carnen in die kleur ook zo mooi. Erg leuk je te gaan ontmoeten in Elst! Take care truste xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh ja en natuurlijk felice voor Lydia, er is vast nog iets moois voor je bij!

      Verwijderen
  11. Gefeliciteerd Lydia!
    Lieve groetjes,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd Lydia!
    Susan, met welke kleur is de Orange les fleurs leuk te combineren? Ik zag op de site al een soort dieprode legging. Maar met zwart bijvoorbeeld? Zwarte vestjes heb ik wel. Nog andere tips?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Alle kleurtjes die in de jurk zitten...tenminste zo doe ik dat altijd ;). Knuff!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).