maandag 26 juni 2017

All kinds of Tante Betsy pictures


Hey girls vandaag ben ik bewust niet bezig geweest met Tante Betsy of in ieder geval heel beperkt. Maar ja als je dan nu nog een half uur hebt waar ga je het dan over hebben. 
Ik ga wat foto's bij elkaar zoeken, lukraak wat foto's toevoegen die op mijn telefoon staan tussen al die duizenden foto's en kijk dan wel wat ik ervan maak. 


Ik zag vandaag een bericht, een winactie van Tante Betsy op haar Facebook pagina over de Tante Betsy outlet dag


Én heb ondertussen al diverse berichtjes gezien van Tante Betsy wishlists op de Tante Betsy facebook groepen. 


Maar veelal staan daar heel oude collecties jurkjes op (deze hierboven was ooit de mijne ;)). 
Maar ik denk dat je eerder moet denken over jurkjes en Tante Betsy jurkjes uit meer recente collecties. 


Er zal vast en zeker wel heel veel leuks bij zitten...wie weet ook van de zomercollectie van 2016...


En natuurlijk ook sale items van deze collectie alsook zoals Tante zelf schrijft B-kwaliteit items. 


En het is ook al leuk om Tante in het echt te zien en te ontmoeten...


En Tante Betsy girls te ontmoeten...


Zo girls ik ga er een einde aan breien, mijn blogpost moet zo online zijn. Ik ben er zelf de 8ste juli niet (ik ga naar de meeting de dag ervoor, die is alleen op uitnodiging, ik blogde er vorige week over; http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.com/2017/06/i-know-i-not-alone.html ). 


Lots of love from Susan

10 opmerkingen:

  1. Hallo lieve Susan, zit ik hier heerlijk met mijn koffie in de zon en lees jouw blogpost, happy me zie daar mijn dochter langskomen die ik nu in het echies achter de kassa van de AH moet zoeken wil ik haar zien, lieve groet en weer leuk al die oudere foto's te zien
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb er ontzettend veel zin in 7 juli, het is wel enkele reis 3,5 uur treinen, maar dat gaat lukken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Suzan,
    Ik ken Tante Betsy pas sinds de voorjaarscollectie dus ben zo blij dat ik er 7 juli bij mag zijn. En nog niets in de kast van vorige collecties. Dus dat gaat vast goed komen. 7-7.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook ontzettend veel zin...hoop zo dat mijn jurkje erbij zit...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb ook veel zin in de 7e. Kan ik je eindelijk live ontmoeten Susan. En natuurlijk leuke Tante Betsy items bekijken. En wie weet kom ik nog met wat leuks thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat heb ik er zin in. Aftellen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wendy Verdooren26 juni 2017 om 21:58

    Heb er ook veel zin in!!! En wie weet slaag ik nog voor een leuk feestelijk jurkje voor mn 50e verjaardag op 9 juli. Het wordt een feestweekend voor mij! Tot de 7e!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hihi heerlijke gezellige blog weer! De vrolijkheid straalt d'r weer vanaf!
    AH hier nog 1 die zo happyyy is met de uitnodiging! Scorren ga ik zo wie zo want ik vind het zo leuk om sommige van jullie in het echie & natuurlijk Tante Betsy met team te mogen ontmoeten. Of d'r voor mij mooie aankooojes bij zitten is bijzaak. Oke oke heel veel duim duim duim ik toch weer voor een aardbeitjes jurkje of rokje ���� tegen te komen voor mij bestemd

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor zn outlet dag jammer dat het zo ver weg is.
    Ze zijn allemaal even leuk die jurkjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zulke leuke foto's!
    Helaas kan ik niet en het is zo ver weg.
    Maar ik wens jullie allen die ernaar toegaan veel plezier en shop ze...

    Xoxo

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor Naam/URL kun je je naam opgeven (de URL open laten), maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Op de pagina Giveaway How to? staat het ook nog eens uitgelegd, vooral als je doorklikt vanuit Facebook.