zondag 25 oktober 2015

Lazy Sunday

Hi girls today is a lazy sunday

Taking it easy

Drinking a cup of tea

Eating sweet things

Okay I did put up some laundry at the attic

Have a great sunday evening! 
Pics are promotional pictures from Tante Betsy herself, only one pic is from Charlotte with that delicious apple pie. Thanks Charlotte for sharing it and thanks Tante Betsy for all your great dresses you design and produce for us, they make us feel good and look good! Big hugs to you!

Lots of love from Susan

6 opmerkingen:

  1. Grmbl.... Finally conquered the thought of taking a dessert and than you show me that lovely applepie.... Must NOT go to the fridge, NOT go to the fridge... Think of all those lovely dresses that won't fit if I eat too much sweetness....
    But tea is okay! Tante Betsy says so! :-)))
    Love,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha you are addorable! Love your comments they put a big smile on my face. I'm sorry I made it hard on you to resist the fridge by sharing Charlotte's applepie picture :).
      Sometimes you must treat yourselves good and eat something delicious, oh no let me refrase myself...you must always take good care of yourself! Eating a piece of pie or one dessert doesn't make the difference...but eating two pieces of pie or everyday...that's something else ;).
      Big hugs to you!

      Verwijderen
  2. (Even in het Nederlands!;-)) Ik had vandaag mijn Tante Betsy aan en echt waar er zijn wel 20 mensen geweest die er wat van gezegd hebben! Mijn man moest er gewoon om lachen.
    En ik zei tegen hem ik moet er nog wel eentje kopen ik heb nog nooit zoveel complimentjes gehad!! :-))) XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh heerlijk Esther dat je zoveel complimentjes hebt gekregen! Je staat ook super in je jurk en ja Tante Betsy zorgt wel dat we prachtig uitzien met haar mooie stoffen en designs en perfecte pasvorm. Zo leuk om te horen en zo te horen gaan er meer Tante Betsy jurken komen, yeah you go girl! Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Working Sunday in Ingen/Amerongen with.......a tante Betsy hihi
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Yeahhh! Another elevator picture? Hihi. And they will enjoy it too at your work seeing those happy Tante Betsy outfits on you :). Big hugs!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).