zaterdag 17 oktober 2015

Give Away Saturday


Oh girls did you see that Tante Betsy has a great Give Away on Facebook? https://www.facebook.com/tantebetsyfashion
She gives away three dresses! I suppose that there will be three winners...not one winner who gets three dresses ;). 
Allthough we all could choose easily three dresses from this great new collection of dresses :). 
Which dresses are your favourites of the new collection?


I bought myself dress Love the Forrest black...this dress has my name written all over it whahaha. 
Couldn't resist myself and had some birthday money on the side, so this dress will be a birthday present from my father ánd my mother. 
Last night when I was awake in the middle of the night I also had to think of my grandma who was German, there is in Germany a black forrest (Schwarzwald) and somehow I allways have to think about her when I think of Schwarzwald...so this is the perfect dress for me!

Yesterday I really had a hard time deciding what dress to choose, so many dresses I like.
I like the Tika dresses, love that print...would love to own one or two...black is beautiful, but the petrol blue too...love the model.

But I also like the Twiggy dresses, every single one of them, love the neckline...


Oh love Tante Betsy dresses, but you know that by now...
They make me happy but they also make other women happy like the Danish Inger-Margrethe :). 
Above in Twiggy Green, underneath in Trixie. The other picture I'll save for another time. 


Allright girls don't forget about my give away, wednesday I will anounce the winner. http://365daysofhappytantebetsydresses.blogspot.nl/2015/10/365-days-of-happy-tante-betsy-dresses.html
You can win this necklace...I made it especially to give away...would be perfect with a blue dress. 


Lots of love from Susan


7 opmerkingen:

  1. Oh, I bought a forrest dress just like you. But I choose the mint dress. I can't wait till it's here. I will show a picture of it, when it arrivés. The give-away is great. But I do not have a facebook account. And principle as I am, I will not get a account, just to participate in this give-away. I hope 'Tante Betsy' will keep this in mind if she decided to give-away some other dresses in the future.

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh bugger for you that it's only on Facebook. But hopefully I can also do a give away again just like last collection ;). And then you can participate :). And the page Gaaf voor Mama also has a Tante Betsy give away every collection...another chance :).

      But great choice you made choosing the mint version. I know you like green so this one will be perfect for you! Curious how it looks on you and how you look like ;). Big hugs!

      Verwijderen
  2. Het was gewoon een teken...die black forrest is voor jou gemaakt :-)
    Eerst vond ik Trix maar een vreemde jurk maar ik geloof dat het hem gaat worden hoor!
    Hoewel...Ollie is ook leuk met dat omgeslagen boord, of Anita want die is lang genoeg voor mij.
    Oef, ik slaap er nog maar een nachtje over.

    Lfs Patricia {sorry niet in het engels,dat werd niks ondanks de vertaling}}

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi dat maakt niks uit lieverd. Ik ga het ook niet vertalen...ze kunnen het ook in een vertaal programma gooien als ze het willen lezen hihi. Ja Trixie lijkt me een prachtige jurk, heeft dezelfde print als mijn Anita anders zou die ook op mijn lijstje staan ;). Ik merk dat ik erg neig naar alle zwarte jurkjes terwijl ik ook nog wel een groene erbij wil of een blauwe hihi. Heb nog een budget voor als ik met dochterlief deze maand hopelijk nog naar Pantalone ga...krijg van haar ook nog aanvulling op een jurk als verjaardagskado :D. Hopelijk hebben ze dan nog elLetjes om uit te kiezen ;). Ben benieuwd welke het gaat worden. Dikke knuffels!

      Verwijderen
  3. Owww... That's a nice story and the pérfect reason to make this choice. And a great choice it is! I'm jealous already and can't wait to see you in that wonderful dress!
    Love,
    Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Whahaha the reasons came later to me. But I'm sure my grandma had some angelic influence on my choice ;) hihi.
      I'm very curious myself too hoe it will look. Big hugs to you!

      Verwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).