woensdag 15 juni 2016

Tante Betsy Give Away Wednesday

Ja girls het is weer zover, misschien hadden jullie hem al voelen aankomen dat het weer een Tante Betsy Give Away Wednesday zou worden. 
Ja hoor het is weer Give Away time! Ik ga een kadobon van Tante Betsy ter waarde van €70 weggeven. 
Daar zou je zomaar een heel leuk Tante Betsy jurkje van kunnen kopen (evt nog wat bijleggen), maar ook een vest, een Tante Betsy rok of een top


Dankzij Corry die Dress Akke van me kocht en €67,50 bood en voor het goede doel (dé winactie) aanvulde tot €70. 
Zo lief dat ze er een rond bedrag van maakte, ik had het eigenlijk zelf willen doen dus vond het wel leuk om er een kadootje bij te doen. 
Op zoek gegaan naar mijn edelstenen engeltjes maar die vond ik maar niet. Ik kwam wel een mooi vlindertje tegen welke graag mee wilde en kwam uiteindelijk een glazen engeltje tegen welke ik ooit eens maakte terwijl ik een paar creëerde voor de pop-up weggeefwinkel in Heerlen. Ik stond zelfs met mijn allereerste Tante Betsy jurk in de krant ;). Ik was pas aan de Tante Betsy en toen al verliefd. 


Ben jij ook een Tante Betsy girl of misschien een wannabee...doe dan mee met deze leuke winactie #tantebetsygiveawaywednesday.
Wat moet je er voor doen:

1. Mijn blog volgen via Blogger, Bloglovin, Facebook, Instagram. 
2. Onder deze blogpost een reactie achterlaten (alleen híer geldt je reactie als deelname!)
3. Daarna ga je aan de slag en stuur je me een afbeelding op, een Tante Betsy foto; jij in je Tante Betsy jurk/rok/outfit (vertel welke het is als je dat toevallig weet). Je mag ook creatief zijn met een collage of een creatieve foto maken (je hoeft er niet helemaal op te staan, als het maar om Tante Betsy jurkjes/outfits draait!).
Stuur hem op naar 365happytantebetsydresses (zonder days of) naar mijn @gmail.com adres. 
De actie loopt tót 25 juni 2016 dus vóór die dag moet je aanmelding (reactie hier beneden) en foto binnen zijn. Foto tips zie blogpost van afgelopen zaterdag ;). 


Extra kansen:
1. Actieve volgers krijgen extra kansen, actief zijn betekent hier op mijn blog regelmatig een reactie achterlaten. Ik kan dit alleen checken als je dat hier onder mijn blogposts doet en niet op Facebook of Instagram. Zeker is het leuk als je daar een reactie achterlaat, maar die kan ik niet checken. 
2. Het zou leuk zijn als je de winactie deelt op Facebook (openbaar), dit doe je vanaf mijn Facebook pagina. Dit levert een extra kans op en wie weet nog meer Tante Betsy girls die gezellig mee komen doen. 
3. Via Instagram delen levert ook een extra kans op; deel de winactie afbeelding met (hash)tags #tantebetsygiveawaywednesday #tantebetsygiveaway #tantebetsyblog @365happytantebetsydresses


Ik verheug me op jullie Tante Betsy foto's! Heb je vragen stel ze gerust. Vermeld als onderwerp in je mail je naam hoe je hier reageert, je Facebook naam, Instagram naam, zodat ik weet wie je bent. 
Heel veel succes girls!

Lots of love from Susan

44 opmerkingen:

  1. Ja natuurlijk doe ik mee. Ik heb de foto's zelfs al klaar. Zondag lekker mee bezig geweest. Ik stuur ze gauw. Voor jou vast ook leuk om al die leuke foto's te krijgen. Iedereen laat toch iets van zichzelf zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Susan, wat super leuk weer, ik doe graag mee, wordt nog moeilijk kiezen welk jurkje op de foto mag, je hebt me aardig besmet met het TB virus ;-). Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe weer mee hoor ! :-)
    Gedeeld op Facebook en op mijn blog.
    Nu de foto nog.
    Die foto's om een foto te maken zijn echt grappig, en wat lekker lang haar heb je. Dat had ik nog niet zo gezien.
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Susan,

    auch ich versuch mal wieder mein Glück...
    Mein Foto mit meinen liebsten Tante Betsy-Kleid habe ich auch schon gemacht. :)

    Liebe Grüße
    Bea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk, ik ga deze keer ook weer mee doen. Ik stuur je een mooie collage van mij in betsy jurk.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jaaaaaaaaa! Ik doe mee!! Gewoon omdat de tante Betsy jurk altijd en altijd kan! Elke dag tante Betsy dag!
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ga proberen in deze drukke tijden gewoon weer een gok te wagen.......Kom gewoon tante Betsy's te kort hahahaha
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ja ja natuurlijk doe ik weer mee. Super dat je dit weer doet en oh oh nu op zoek naar een leuke foto....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig! Ik doe ook weer graag mee. Ik deel het ook op Facebook. Dat wordt weer in spanning afwachten de komende tijd.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi deze keer ga ik echt foto's maken (note to myselve) en doe ik dus graag mee :) liefs jurkenzusje Sas kia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tuurlijk doe ik mee! In de enige tante Betsy die ik heb. ;) Dacht trouwens even dat je schreef dat het aan was met Tante Betsy. Verkering! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb net mijn eerste foto ingestuurd. Tuurlijk doe ik mee;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe ook weer mee.Leuk! Ik zal hem ook nog even delen op Facebook.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Túúrlijk doe ik weer mee! :-)))
    Ik ga even delen!
    Liefs,
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik stuur je een foto van op het verjaardagsfeestje van mijn dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jaa ik doe mee! ! Ga weer een poging wagen om mijn geluk te beproeven! Foto volgt. .. dikke knuffels jet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo, ben Hetty Happinez en dol op Tante Betsy jurkjes! Nog nooit meegedaan aan deze actie, ga een gokje wagen������

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe mee! Heb net nieuwe jurkjes gekocht dus ik heb al een gave foto! Ik mail hem gelijk!!! Zou toch een mooi extraatje zijn die cadeaubon ☺️☺️ Nu duimen maar!!!

    Succes iedereen! Liefs een tante Betsy fan❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik doen ook graag weer nee. Lief dat je dit doet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. En natuurlijk ontbreek ik niet aan de deelname lijst. Ooit zal het geluk met mij zijn! Hihi. Mijn inzending komt eraan!

    XxxxX

    BeantwoordenVerwijderen
  22. & laat ik weer een poging wagen ! Al was het alleen al om alle leuke foto's weer te zien ! X

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke actie! Ik doe mee voor 't eerst!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ja! Ik doe mee! Je ziet binnenkort mijn mail verschijnen met foto.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Susan, ik waag ook graag weer een kansje. Groetjes Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hetty Happinez: graag geef ik mijn vriendin Anneke van Houten ook de kans op het winnen van een Tante Betsy jurk!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hoooooooi Susan!
    Super leuke aktie weer 👍🏽 Door jou ben ik fan, dus kan niet achterblijven. Ik heb nu 2 Tante Betsy jurkjes en er staan er nog heel wat op mijn wishlist 😍
    Ik doe daarom graag weer mee, mijn inzending heb je al ontvangen.

    Groetjes van jurkenzusje Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gedaan hoor. Zo leuk heb ook bij de oude bieb 3 jurkjes gescoord en 1 bij kunst van het kleden in Eindhoven een te leuke winkel! En nog een zipper dress / vest ideaal nu ik op interrail ben. Dyimt!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow supergaaf zeg! Na 3 zwangerschappen en 4 kids heb ik echt geen maatje 36 meer.. ik b begrijp dat tante betsy ook voor de wat vollere vrouw is :D Ik wil het graag proberen, met een kadobon doet het net wat minder pijn als het toch niet zo blijkt te zijn... Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Yay ik doe weer mee! Er moet er toch nog wel ééntje bij hè, van happiness heb je nooit genoeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Karin Heitbrink19 juni 2016 om 11:53

    Ik heb laatst mijn allereerste Tante Betsy jurk gekocht, en wat ben ik er blij mee!!! Ik doe daarom heel erg graag mee met deze superleuke give-away want ik ben er nu al achter dat 1 jurkje niet genoeg is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ja natuurlijk doe ik mee! Je zal aan mijn inzending wel zien dat mijn Betsycollectie schreeuwt om een rood jurkje! (alles is groen en blauw :-) )

    Groetjes, Esther Horst

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Leuk dat je weer een winactie hebt geregeld! ��
    Na een tijdje twijfelen, omdat ik de afgelopen tijd niet veel tijd heb gehad om jou te volgen en dus te reageren, toch maar besloten om mee te doen.��
    Wie weet lukt het nu wel en kan ik nog wat leuks uitzoeken van de nieuwe collectie! Maar het is iedereen gegunt! �� Suc6 tante Betsy dames! ��

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ook dit keer doe ik mee. Wat een mooie actie, je bent een topper! Door het zien van de foto's steeds weer op facebook, raakt mijn bankrekening aardig richting 0. Ik ben verslaafd! Er hangen al een paar in mijn kast, maar er kunnen er zeker meer bij ;) Zo leuk om steeds weer te zien hoe de verschillende modellen bij anderen staan, je raakt geïnspireerd!

    (vandaag de foto mailen, eerst een paar leuke foto's zoeken en maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ha Susan, hij is gedeeld hoor, die leuke actie van jou. En ik doe natuurlijk mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hier een nieuwe Tante Betsy fan . Foto van mijn eerste jurkje doorgestuurd . Ik doe ook natuurlijk mee . Groetjes Marion .

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Vreemd heb wel een mail gekregen met de reactie van Suzanne maar vind hem hier niet terug dus kopieer en plak ik hem maar even; Suzanne stevense boeters heeft een nieuwe reactie op je bericht "Tante Betsy Give Away Wednesday" achtergelaten:

    Super leuk weer! Ik doe graag mee met de win actie, ik heb helaas alleen nog maar de groene Akke dress. Je moet toch ergens beginnen he;) ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dit keer zal ik eens op tijd zijn. Mailtje komt eraan!Ik ben al jaren verslaafd, maar het lidmaatschap van de Vrolijke jurkenzusjes en het volgen van jouw blog heeft het absoluut vele malen verergerd...

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Nou, mooi op tijd 😉. Vanavond mijn eerste Tante Betsy aankoop gedaan,na al heel vaak in de winkel te hebben getwijfeld. De jurk die ik op het oog had, was er niet meer in mijn maat, maar nog wel een leuke hoodie/vest voor de iets koudere-als-vandaag-dagen! Ben er blij mee! Ik volg je op Bloglovin en instagram 😇

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Op de valreep doe ik ook mee, ik stuur zo mijn foto naar je toe! En dan maar duimen...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Daar ben ik nog even wel met jouw hulp susan
    De groene tante betsy die ik van je gekocht heb zit en staat super
    het is dan mijn wenslijst nog lang is en de sale duurt ook nog even vandaar dat voor het eerst eens ga meedoen aan de winactie wie weet wat het brengt groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Bedankt voor je mailtje. Ik heb mijn reactie tweemaal ingevoerd via mijn telefoon, maar helaas is dat toch niet goed gegaan want ik zie hem er inderdaad niet tussen staan. Maar ik doe natuurlijk als Tante Betsy gek graag mee. Overigens wel jouw schuld hoor, hihi. Nee hoor, prima, mijn leven (en verschijning) is er een stuk kleurrijker door geworden!

    Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).