vrijdag 3 juni 2016

Bandelettes Give Away Friday


Ja girls jullie lezen het goed, ik mag van Bandelettes een give away doen. 
Uhm Bandelettes?! Ja die mooie kanten banden of de Unisex versie tégen schurende bovenbenen!
Ze verkopen ze niet alleen in Amerika, maar ook in Nederland bij Enchanted Loves Bandelettes
Op de Nederlandse website staat mooi uitgelegd wat Bandelettes zijn; 'Bandelettes zijn glamoureuze en sexy kanten banden die uw dijen beschermen tegen het tegen elkaar aan schuren waardoor irritatie, een branderig gevoel en wondjes worden voorkomen.'


Bandelettes heeft op Facebook ook een mooie winactie waar je een kans maakt om de nieuwe Chocolate Unisex Bandelettes te winnen. Ik heb al een kansje gewaagd!
Ik heb de kanten versie en de Unisex versie uitgetest (echt niet alleen voor mannen of sporters ;)) en ben er heel tevreden mee en heb daarom gevraagd of ik een winactie mocht doen op mijn Tante Betsy blog. Ik mag een setje naar keuze weggeven. 


Graag doe ik daar de Tante Betsy girls een plezier mee die er ook echt last van hebben.
Heb je er geen last van maar ken je wel iemand die er last van heeft, laat ze dan zelf komen mee doen. Je kunt ze natuurlijk dragen onder iedere jurk óf rok en niet alleen onder Tante Betsy jurkjes of rokjes ;). 


Ik vind het een hele fijne maar ook sexy oplossing, geen aseksueel ondergoed met pijpjes voor mij of wielrenbroekjes.
En hoe graag ik ook kleurige panty's en leggings draag, is er niets fijners om met mooi weer met bloten benen onder je Tante Betsy jurkje te kunnen, iets wat ik in geen jarennn gekund heb. Wil jij dat ook? Doe dan mee!


Hoe doe je mee?
1. Als allereerste geldt dat je volger bent van mijn blog, via Blogger of Bloglovin. 
Maar je mag me ook alleen volgen via Facebook en/of Instagram, ik hoop dat je dan toch regelmatig een reactie achterlaat op mijn blog. Reageer je pas voor het eerst of pas, laat me dan weten hoe je me volgt.
2. Laat hier onder deze blogpost (op mijn blog) een reactie achter dat je mee doet en vertel welke je zou willen winnen (de maat hoeft er niet bij vermeld te worden, die hoef je pas door te geven als je gewonnen hebt ;)). 
3. Tante Betsy girls die regelmatig een reactie achterlaten op mijn blog hebben een extra winkans. 
Je kunt reageren tót 10 juni 2016!
Delen mag :). 


Lots of love from Susan

21 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend leuk dat je een paar bandelettes mag weggeven! Ik waag graag een gokje en zou voor de kanten versie gaan de Red of de chocolade :)
    Ik ben erg benieuwd of ze zo fijn zijn als je zegt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn toch die give aways! En het gevoel te hebben dat je een kans maakt:-)
    Ik waag dus graag een kansje. Ik vind de kanten erg leuk. De kleur maakt niet zoveel uit. Ik neem aan dat de bandelettes beenkleurig zijn?
    Hoopvolle groetjes, Monique 😉

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hihi Monique de bandelettes is dus een kanten band, er zit geen vleeskleurige kous of zo aan ;). Dus alleen een kanten band met siliconen randen aan de boven en aan de onderkant die je om je dijbenen doet en de hele dag blijft zitten. Leuk dat je mee doet! Knuff!

      Verwijderen
    2. Oei, zo zie je maar, er gaat een hele nieuwe wereld voor me open. In dat geval doe ik niet mee. Ik heb geen last van schurende benen dus kan er beter iemand winnen die er wel baat bij heeft.
      Lieve groetjes, Monique

      Verwijderen
  3. Wat leuk weer zo'n give-away! Ik wil heel graag bandelettes winnen, dus ik dacht ik waag een kansje. Ik zou graag de kanten versie willen winnen. De kleur rood of zwart zou erg mooi zijn! Maar een andere kleur is ook prima! Nou ik ga duimen hoor.... �� Groetjes Wendy (Wendy FV van Facebook)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Susan, wat een leuke winactie en wat een super handige dingen! Ik waag graag een kansje, het lijkt me ideaal. De rode vind ik mooi :) (ik volgde je al op Instagram en ben je ook op Bloglovin gaan volgen!)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Susan, ik las er laatst al over in je blog en ik heb mijn zus toen ook meteen getipt hierover. Ze lijken me echt super fijn, dus ik zou ze graag willen winnen. Ik denk dat ik dan voor de sexy kanten versie ga (voor zover je flinke bovenbenen sexy kunt noemen...). Groetjes Bonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, wat leuk dat je een winaktie mag doen van ze. Ik wilde de unisex nog , wacht nog eventjes met kopen dan want wie weet...
    Lfs Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke winactie! Super dat je een paar weg mag geven.

    Na jaren ellende idd met schurende bovenbenen, zelfs tot bloedens aan toe, heb ik je reviews met interesse gelezen en was ik idd op het punt om ze te gaan bestellen om ook te testen.... Maaaaaarrrr, winnen is natuurlijk nog leuker ��. Ik vind ze erg mooi in die "naturel" kleur.

    Dus, we duimen maar weer een eind raak, hihi.

    Groetjes,
    Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    ik volg al een tijdje en ik heb mijn eerste tante Betsy jurk besteld, ik loop dus altijd met wielrennersbroekjes onder mijn jurkjes en rokjes, dus ik wil graag mee doen met deze actie. Wie weet maak ik een kansje!

    Gr.
    Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh Ik ben die kapotte benen in de zomer aardig beu. Met zo'n mooi kan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Kanten randje hoop ik dat ik elke dag kan genieten van mijn jurkjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Kanten randje hoop ik dat ik elke dag kan genieten van mijn jurkjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Susan, wat een leuke actie, ik doe graag mee en zou ook voor een kanten versie gaan. Ondanks dat ik flink ben afgevallen heb ik nog steeds schurende bovenbenen en draag inderdaad altijd een panty , legging of wieler broekje.
    De leggings van Sokken online zijn gearriveerd , de jeans bleek een mooie kleur blauw te zijn. Ik heb ook een mooie gele Apollo panty ontvangen voor bij mijn turquiose Tb vogeljurk, lijkt mij wel een kleurrijke combi. Hiervoor wil ik inderdaad de teennaad losmaken zodat het een legging wordt, ik zou hierbij graag advies krijgen van een expert, en dat ben jij dacht ik ;-) Als ik mijn selfie stick weer aan de praat krijg zal ik je wat foto's sturen. Lieve groet, Nicky

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heb je blog kort geleden ontdekt en lees net veel plezier je dagelijkse posts (via Bloglovin)! Schurende benen zeggen me niets, dus dan zal ik het ook wel niet hebben? Dan laat ik anderen graag voorgaan bij deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb je blog kort geleden ontdekt en lees net veel plezier je dagelijkse posts (via Bloglovin)! Schurende benen zeggen me niets, dus dan zal ik het ook wel niet hebben? Dan laat ik anderen graag voorgaan bij deze winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha Susan, nadat ik vandaag in de drukkende warmte in mijn vrolijke jurk schurende benen voelde moest ik natuurlij kmeteen aan je denken ;-) Vandaar dat ik nu mee doe aan deze winactie. Ik ga voor sexy kant en rood. Ik ben benieuwd! Veel groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke winactie. Ik gebruik tot nu toe altijd een afgeknipte panty, dit lijkt mij een charmantere oplossing. Het zou dan om de kanten versie gaan. Ik moet wel heel eerlijk zijn, heb net je fb geliked.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sylvia Walison7 juni 2016 om 21:03

    Iam in! hehe hoop dat ik niet te laat ben om ook een kansje te maken op de Bandelettes, top om een vervelend probleem te voorkomen op een best vrouwelijk aantrekkelijk ogende manier

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow te gek ding.....ik ga meteen op de site kijken

    BeantwoordenVerwijderen

Thanks Tante Betsy girls voor jullie reacties, ik lees ze altijd met plezier :D.
Lots of love from Susan

Weet je niet hoe je een reactie achterlaat? In het witte vak kun je je tekst plaatsen. Vervolgens geef je bij 'reageer als' of 'profiel' aan hoe je wilt reageren. Als je kiest voor naam/url kun je je naam opgeven, maar anoniem kan ook (bij een winactie wel gelieve je naam in het bericht achter te laten).

Ook een Tante Betsy girl worden? Stuur dan je Tante Betsy foto naar 365happytantebetsydresses@gmail.com
De andere Tante Betsy girls of wannabee's zullen je dankbaar zijn :).