woensdag 8 augustus 2018

08-08-2018 Living in abundance with Tante Betsy



Hey girls ik vertelde vorige week hoe het lichamelijk met me ging, vandaag vertel ik hoe het geestelijk en emotioneel met me gaat. Wie weet krijg je nog wat wijsheden mee waar je ook baat bij hebt. 
Ik ga op dit moment door grote veranderingen heen en wie weet is dit ook wel herkenbaar voor jou. 
We zitten namelijk in een tijd van grote veranderingen door invloeden van diverse planeet standen. 




Vandaag is een hele bijzondere dag 08-08-2018. Een dag vol overvloed, getal 8 staat voor overvloed.
Weten jullie nog dat ik een lot had, lot nummer 888 dat manlief kocht op de SoMuch Dresses Lovers meeting , georganiseerd door Binnie van Tante Betsy verkooppunt SoMuch.
Toen het tijd werd dat er items verloot werden gesponsord door Tante Betsy, riep ik heel hard 'als ik win dan verloot ik het'. Ik was nog niet uitgesproken en Binnie riep lot nummer 888 af whahaha. 



Overvloed betekent niet alleen overvloed aan geld, maar ook aan ideeën, liefde en zoveel andere positieve dingen die je je kunt bedenken...overvloed aan jurkjes bijvoorbeeld ;). 
Ik kwam tot die actie bij Binnie omdat ik al een overvloed aan jurkjes heb en dat ik zo'n geweldig leuke samenwerking met Tante heb. 
Ik gunde het aan een andere gelukkige dame...er is namelijk niks mooiers om te zorgen dat geven en ontvangen in balans blijft. 



Ik vertelde al eens in een blogpost hoe je zelf overvloed in je leven kunt creëren, door dankbaar te zijn (Living in abundance with Tante Betsy). Dankbaar te zijn met alles wat je in je leven hebt. Als je goed om je heen kijkt is er vast zoveel moois in je leven waar je dankbaar voor kunt zijn. 
Het is belangrijk om niet in tekorten te denken en je zorgen te maken, want daarmee fantaseer je de verkeerde kant op.  



Het happiness in a dress principe van Tante Betsy probeer ik dan ook altijd met veel liefde en passie uit te dragen. 
Ik let op hoe ik woorden deel in mijn blogposts en soms schrijf ik een complete blogpost weer helemaal opnieuw. 
Natuurlijk deel ik ook wel eens als het niet zo lekker gaat, ik wil jullie inspireren en motiveren. En ook dat helpt, maar dan wel geschreven vanuit mijn positieve blik op het leven. 



Het is zo belangrijk om positief in het leven te staan, positief te denken en positiviteit te verspreiden. 
Daarmee sta je in je kracht en daarmee help je niet alleen jezelf, maar ook andere mensen. 
Ja okay we maken allemaal wel dingen mee in ons leven die enorm zwaar zijn. Maar achteraf of soms zelfs tijdens de situatie, kun je zien wat het je heeft gebracht. 



Je wordt er als mens zoveel wijzer van, zoveel sterker en als ervaringsdeskundige kun je weer anderen helpen. Jouw wijze lessen en wijze woorden kunnen iemand kracht geven. Ze kunnen zien dat ze daar ook weer doorheen komen.
Veranderingen zijn eng, en we houden soms van het vertrouwde, maar je komt er altijd beter uit. 
Volg daarom je hart, je gevoel, luister naar je intuïtie en vertrouw erop dat het goed komt!



Zo fijn om dan op diverse Facebook sites die ik volg, te zien en te lezen dat ik niet de enige ben die door grote veranderingen heen gaat. 
Mooie boodschappen worden er gedeeld of er wordt verteld over de diverse planeetstanden en hoe die op dit moment van invloed zijn. 
Ik lees net nog eens over de opening van de Leeuwenpoort vandaag op het blog van Francien van den Boomen, waar ik ook de overvloed challenge bij deed.



Zoekend op mijn living in abundance blogposts op google kom ik er nog eentje tegen met mooie wijsheden en affirmaties en ik brei nog even door op het dankbaar zijn voor alles wat je hebt: Living in abundance with Tante Betsy.



Daarnaast helpen mijn kaartdecks van Doreen Virtue en Radleigh Valentine me ook enorm. Ik heb speciaal voor vandaag kaarten getrokken van het deck; Archangel Power Tarot Cards
Met de afbeelding van de grote arcana kaart Strength op de voorkant. Mijn sterrebeeld is Leeuw en dit leek me het perfecte deck om kaarten van dit deck te trekken op 8 augustus. 


En ook dat kaarten trekken doe ik in overvloed. Ik trek niet maar een kaart, maar ik blijf zolang schudden totdat er geen kaarten meer in mijn handen blijven steken. De ene keer zijn het er drie, de andere keer weer vijf of zes en soms zelfs nog veel meer of gewoon maar eentje ;). Als ik drie keer geschud heb en er geen kaart meer blijft 'plakken' dan is het klaar. 


De kaarten van vandaag, maar ook van de laatste tijd en gedeelde kaarten van Facebook pagina's, laten allemaal zien dat het de goede kant op gaat. Er is licht aan het einde van de tunnel, dromen komen uit, nog even geduld hebben en wachten tot de zaadjes beginnen te groeien.
Nou ja ze groeien al, maar binnenkort is het de tijd om te oogsten (augustus is ook de oogstmaand). Echt weer super mooie kaarten. Ze geven me vertrouwen dat ik op de goede weg ben. 



Ik heb enorme groeistappen gemaakt in de afgelopen weken en ben door een periode van flinke emotionele healing gegaan. Ik heb echt hele bijzondere geleide meditaties mee gemaakt als ik in bed lag en naar een Youtube filmpje van Doreen Virtue luisterde. 
Ik weet steeds beter wat ik wil, maar ook wat ik niet meer wil. Ik vertrouw erop dat alles goed komt, dat alles al goed ís hoe dan ook. 
Wellicht is mijn blogpost van vandaag wat spiritueel en past het niet helemaal bij je. Toch hoop ik dat je er dingen uit pikt waar jij baat bij hebt. De kaarten hierboven trok ik vorige week donderdag.



Blijf vertrouwen op het positieve, geloof in jezelf. Weet dat jij een hele krachtige vrouw bent, deel je wijsheid, je liefde en spreek alleen in positieve woorden en denk positieve gedachten. Daar ligt namelijk je ware kracht. Straal als nooit tevoren lieverds in je mooie Tante Betsy outfits!

Lots of love from Susan